Urbeto Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart De spanning neemt alsmaar toe op deze manier.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 18 maart Share Geplaatst 18 maart Kan al niet wachten! Benieuwd wie bij welke song hoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 19 maart Share Geplaatst 19 maart Probeer hem vanavond aan te leveren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen opmerking Badmuts Geplaatst 20 maart Aanbevolen opmerking Share Geplaatst 20 maart Ondertussen kan ik mededelen dat de volledige lijst met alle nummers up to date heb gemaakt https://docs.google.com/spreadsheets/d/1BlGnFqP8dHdroJdNiudlhrb48mB-lIFQW4zjjxYSbIY/edit?usp=sharing Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart 19 minuten geleden zei Badmuts: Ondertussen kan ik mededelen dat de volledige lijst met alle nummers up to date heb gemaakt https://docs.google.com/spreadsheets/d/1BlGnFqP8dHdroJdNiudlhrb48mB-lIFQW4zjjxYSbIY/edit?usp=sharing Lekker bezig zeg! Misschien moeten de organisatoren vanaf nu alles up to date blijven houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart 11 minuten geleden zei Bogatyr: Lekker bezig zeg! Misschien moeten de organisatoren vanaf nu alles up to date blijven houden Ja, voor nu heb ik hem op alleen kijken gezet. Maar ik kan hem altijd openbaar bewerkbaar maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart 1 uur geleden zei Badmuts: Ondertussen kan ik mededelen dat de volledige lijst met alle nummers up to date heb gemaakt https://docs.google.com/spreadsheets/d/1BlGnFqP8dHdroJdNiudlhrb48mB-lIFQW4zjjxYSbIY/edit?usp=sharing Held!! Lekker bezig zeg, netjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 maart Share Geplaatst 20 maart Op wie wachten we nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart 21 uur geleden zei Badmuts: Ondertussen kan ik mededelen dat de volledige lijst met alle nummers up to date heb gemaakt https://docs.google.com/spreadsheets/d/1BlGnFqP8dHdroJdNiudlhrb48mB-lIFQW4zjjxYSbIY/edit?usp=sharing Lekker gewerkt! Heb hem even bovenaan gezet, zodat toekomstig deelnemers en organisatoren deze post makkelijk kunnen vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 maart Share Geplaatst 21 maart 9 uur geleden zei Bogatyr: Op wie wachten we nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 21 maart Auteur Share Geplaatst 21 maart Iedereen die de lijst nog moet inleveren heeft een persoonlijk bericht ontvangen deze week. Meer PB's zullen niet volgen. Gelukkig heeft een aantal daarop al gereageerd . Is er uiterlijk vrijdag niets binnen, dan geschiedt het inleveren puur op geluk, want vanaf dan voel ik me vrij te starten wanneer ik wil. Keep them coming! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 23 maart Share Geplaatst 23 maart Ik was 1 van de latertjes. Was even allemaal wat te hectisch rond een werkreis naar het buitenland. Excusi aan allen. Mijn lijst is opgestuurd though! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 25 maart Auteur Share Geplaatst 25 maart (bewerkt) Adrie is een paar dagen afwezig geweest, omdat hij zo lang had zitten wachten. Nu is wachten zijn probleem niet. Alcohol wel. De combinatie van de twee factoren levert vervelende situaties op voor onze gastheer. Een kort ziekenhuisverblijf heeft echter wonderen verricht en voor het eerst in maanden zien we een opgewekte en vitale Adrie verschijnen op zijn werkplek, het Stadskantoor van Hasselt. Het feest kan eindelijk beginnen! De eerste deelnemer die zijn punten door gaat geven, is Argentinië. Namens de Zuid-Amerikanen doet Tomas Chris mee. De artiest heeft zijn lekkerste luchtje opgedaan voor deze gelegenheid. Het past bij de song die hij ten gehore brengt: Perfume. Over de ingrediënten wordt weinig gesproken in zijn tekst. Op een aanstekelijk deuntje heeft hij het vooral over verleiding en aantrekkingskracht, en over het feit dat hij graag de weg getoond wil worden om iemand de zijne te maken op een vrije avond. Adrie is er nuchter over: 'veel woorden om aan te tonen dat we weer een Argentijnse vent in ons midden hebben die nog bronstiger is dan een damhert op een zwoele lentedag.' Het nummer is overig afkomstig van het debuutalbum Butterfly. De fans hoeven gelukkig niet lang meer te wachten op nieuw werk. Dit jaar zal er meer muziek volgen. @Fabian., kom er maar in met de punten! De stemmen uit Argentinië @007mark, @aron24, @Badmuts, @bas huijsmans, @bas2204, @Bogatyr, @Chiemel, @Chimpa, @chrisje1993, @Djurovski, @Erwin., @Fabian., @Fantasy, @Grote Ree, @ivago, @Laki, @nasje92, @Roprop, @Rykjvk1, @Satyr, @Tim', @timpy00, @Titan, @Urbeto, @Vreven, @xanderoo 26 maart bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart En dat is 1. Bedankt @Fabian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Hardlopers zijn doodlopers Ik wacht nog wel even op m'n puntjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Hoppa 7 punten al in de pocket. Lekker begin zo. @Titan is het nog mogelijk om de nummers en degene die hem ingezonden heeft achter de scores te plaatsen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 25 maart Auteur Share Geplaatst 25 maart (bewerkt) 11 minuten geleden zei bas huijsmans: Hoppa 7 punten al in de pocket. Lekker begin zo. @Titan is het nog mogelijk om de nummers en degene die hem ingezonden heeft achter de scores te plaatsen? Sure. Net ingevoerd, denk dat het bij de volgende update duidelijk moet zijn. In de spoiler alvast een overzicht. Spoiler 25 maart bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Oef. Van Fabian had ik wel punten verwacht. Zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Direct van de 0 af lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Ik hoop vooral ergens een puntje te pakken #Liechtenstein Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Meteen 3 puntjes.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Wat een lekker begin voor mij! Enorm bedankt @Fabian.! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Mooie zespunter als start! Lekker begin zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Lekker begin! Meteen 10 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 maart Share Geplaatst 25 maart Nul punten, verwacht er sowieso niet bijzonder veel deze editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Geplaatst door Badmuts,
9 reacties
Ga naar dit bericht