Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #48

Titan

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei Bogatyr:

Lekker bezig zeg! Misschien moeten de organisatoren vanaf nu alles up to date blijven houden

Ja, voor nu heb ik hem op alleen kijken gezet. Maar ik kan hem altijd openbaar bewerkbaar maken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Badmuts:

Ondertussen kan ik mededelen dat de volledige lijst met alle nummers up to date heb gemaakt

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1BlGnFqP8dHdroJdNiudlhrb48mB-lIFQW4zjjxYSbIY/edit?usp=sharing

Lekker gewerkt! Heb hem even bovenaan gezet, zodat toekomstig deelnemers en organisatoren deze post makkelijk kunnen vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

so8pdEA.png

Iedereen die de lijst nog moet inleveren heeft een persoonlijk bericht ontvangen deze week. Meer PB's zullen niet volgen. Gelukkig heeft een aantal daarop al gereageerd :). Is er uiterlijk vrijdag niets binnen, dan geschiedt het inleveren puur op geluk, want vanaf dan voel ik me vrij te starten wanneer ik wil.

Keep them coming!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst (bewerkt)

so8pdEA.png

Adrie is een paar dagen afwezig geweest, omdat hij zo lang had zitten wachten. Nu is wachten zijn probleem niet. Alcohol wel. De combinatie van de twee factoren levert vervelende situaties op voor onze gastheer. Een kort ziekenhuisverblijf heeft echter wonderen verricht en voor het eerst in maanden zien we een opgewekte en vitale Adrie verschijnen op zijn werkplek, het Stadskantoor van Hasselt. Het feest kan eindelijk beginnen!

De eerste deelnemer die zijn punten door gaat geven, is Argentinië. Namens de Zuid-Amerikanen doet Tomas Chris mee. De artiest heeft zijn lekkerste luchtje opgedaan voor deze gelegenheid. Het past bij de song die hij ten gehore brengt: Perfume. Over de ingrediënten wordt weinig gesproken in zijn tekst. Op een aanstekelijk deuntje heeft hij het vooral over verleiding en aantrekkingskracht, en over het feit dat hij graag de weg getoond wil worden om iemand de zijne te maken op een vrije avond. Adrie is er nuchter over: 'veel woorden om aan te tonen dat we weer een Argentijnse vent in ons midden hebben die nog bronstiger is dan een damhert op een zwoele lentedag.'  Het nummer is overig afkomstig van het debuutalbum Butterfly. De fans hoeven gelukkig niet lang meer te wachten op nieuw werk. Dit jaar zal er meer muziek volgen. @Fabian., kom er maar in met de punten!

De stemmen uit Argentinië

@007mark, @aron24, @Badmuts, @bas huijsmans, @bas2204, @Bogatyr, @Chiemel, @Chimpa, @chrisje1993, @Djurovski, @Erwin., @Fabian., @Fantasy, @Grote Ree, @ivago, @Laki, @nasje92, @Roprop, @Rykjvk1, @Satyr, @Tim', @timpy00, @Titan, @Urbeto, @Vreven, @xanderoo

bewerkt door Titan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst (bewerkt)
11 minuten geleden zei bas huijsmans:

Hoppa 7 punten al in de pocket. Lekker begin zo. @Titan is het nog mogelijk om de nummers en degene die hem ingezonden heeft achter de scores te plaatsen?

Sure. Net ingevoerd, denk dat het bij de volgende update duidelijk moet zijn. In de spoiler alvast een overzicht.

Spoiler

image.png

bewerkt door Titan
Link naar opmerking
Deel via andere websites