Titan Geplaatst 28 maart Auteur Share Geplaatst 28 maart (bewerkt) De klok is de 8:30 voorbij, wat voor de aanwezigen op het Stadskantoor betekent dat de werkdag begonnen is. De lichten gaan aan, hier en daar flikkert een tl-balk die nodig aan vervanging toe is en al heeft geleid tot de langdurige absentie van Truus, Katlijn en Theo, wiens levens een dramatische wending namen, aldus hun eigen woorden, door de niet continue lichtstraal op hun hoofden - acute, chronische migraine is het verhaal. Het kunstje leverde hun veel aanzien op binnen de ambtenarenwereld. Over flikkerende lichten gesproken: het is tijd voor het optreden van Brazilië. Metalmastodont Djurovski heeft de hulp ingeroepen van Ego Kill Talent, een bandje dat de laatste jaren keurig aan de weg timmert en al werd geboekt als voorprogramma voor onder meer Metallica en System of a Down. Maar ja, toen kwam corona en gingen de concerten niet door. Het zegt echter genoeg over de Braziliaanse formatie, waar Theo van der Loo een van de oprichters van is. Dat klinkt best Nederlands, niet? Klopt. Theo heeft een paspoort waar de leeuwen voorop staan te brullen. Het nummer dat op deze contest live wordt uitgevoerd heet When it comes. In tegenstelling tot de voorgaande drie acts lijkt het er een keer niet dik bovenop te liggen dat het over smeerpijperij gaat. Het nummer met een hoog la-la-la-gehalte werd gelanceerd in 2023 en is daarmee een van de meest recentere nummers van deze editie. Voor wie Ego Kill Talent ook live wil meemaken: in juni volgt een aantal optredens in São Paulo, de geboortegrond van de band. De stemmen uit Brazilië @007mark, @aron24, @Badmuts, @bas huijsmans, @bas2204, @Bogatyr, @Chiemel, @Chimpa, @chrisje1993, @Djurovski, @Erwin., @Fabian., @Fantasy, @Grote Ree, @ivago, @Laki, @nasje92, @Roprop, @Rykjvk1, @Satyr, @Tim', @timpy00, @Titan, @Urbeto, @Vreven, @xanderoo 28 maart bewerkt door Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Punten verwacht en gekregen. Had misschien wel iets meer verwacht, maar het begin is er. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Niet verrast dat ik weer geen punten krijg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Onverwachte puntjes, leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Hmmm, weer geen puntjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Another Sunny Day wordt hier echt ondergewaardeerd zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Dat zijn nog eens 10 punten uit overwachte hoek! Hartelijk dank Djurovski. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Blijven bovenin meedoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart 1 uur geleden zei Titan: Het kunstje leverde hun veel aanzien op binnen de ambtenarenwereld. Hier wel even om moeten glimlachen haha Geen punten maar die had ik ook niet zo zeer verwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart 12 punten van @Djurovski, mijn dag is al compleet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Nou, hier moest ik toch wel wat krijgen, het zijn er nog meer dan gehoopt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart De eerste punten zijn eindelijk binnen. Is dit dan de welbekende ketchupfles? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart @Djurovski die mij geen punten geeft, zuur! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Ik die zowel Vreven , Erwin , Mark , Chiemel , Fabian , Bjorn en Tim punten geef.... Die el Boosto's van @Nom de Guerre doen mij niet zo veel goeds merk ik haha Sorry @xanderoo Nummer deed me net te weinig. Was in de meeste edities waarschijnlijk wel goed voor een paar puntjes geweest maar niet in deze editie. @Vreven Ik moet je in deze teleurstellen je was mijn 1e reserve @Fantasy Hoezo onverwacht? Heb paar edities terug ook een Afrikaans nummer ingestuurd dus met het juiste deuntje kan dat zeker puntjes van mij opleveren. @Urbeto Met zulke nummer doe je mij echt geen plezier @007mark Hoezo beetje takkeherrie doet het altijd goed bij mij. Eindelijk stuur je eens wat goeds in haha. @Fabian. had dit nummer bij een @Tim' on steroids verwacht een veilig nummer met net ff iets extra's al heeft de laatst genoemde mij nu weer verrast met zijn inzending. @Chiemel Ik ken de artiest weet alleen niet meer exact meer waarvan. Heb haar iig opgezocht op google met een eerder muziekspelletje. Of ik heb haar ergens ingestuurd of was iets aan het organiseren maar ze maakt gewoon goede muziek iig. By far het beste nummer deze editie. En latino muziek doet het best goed bij mij sinds na de zomer @Satyr Niet je beste inzending maar nog altijd beter dan het meeste wat over het algemeen wordt ingezonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Mand. Onverwacht omdat onze nummers zó ver uit elkaar liggen qua genre vooral Ik heb een paar edities niet meegedaan, dus wist helemaal niet dat een kek Afrikaans beatje je wel zou kunnen bekoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart (bewerkt) 9 minuten geleden zei Fantasy: Mand. Onverwacht omdat onze nummers zó ver uit elkaar liggen qua genre vooral Ik heb een paar edities niet meegedaan, dus wist helemaal niet dat een kek Afrikaans beatje je wel zou kunnen bekoren. Ben geen hond die braaf in de mand gaat liggen bij zo'n commando Dit nummer blijft zo lekker. Volgens mij was het mijn beste klassering tot zo ver met dit nummer Mijn muziek smaak is heel divers. Al is wat ik in het algemeen leuk vind niet aan dit forum besteed maar zit niet vast geroest op een bepaald genre. 28 maart bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Erg pover begin toch weer. Maar @Laki is terug, dat geeft moed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 1 april Auteur Share Geplaatst 1 april Deze update gaat klachten opleveren binnen de muren van het Stadskantoor. Niet omdat er beledigende teksten in worden opgenomen of omdat er wordt opgeroepen om Wallonië af te staan aan Frankrijk om de banlieues meer aanzien te geven. Verre van dat. Het is een update op een nationale feestdag. En op feestdagen hoor je niet te werken, evenals in het weekend, en op werkdagen tussen 11:00 en 13:00 en na 16:30. Adrie zet zijn carrière op het spel met het aankondigen van de volgende artiest. 'Dit moet geen gewoonte worden.' Deze editie stuurt Vreven een artiest in die haar sporen al ruimschoots heeft verdiend in muziekland. Het gaat om Melissa Auf der Maur uit Canada. Haar achternaam doet vermoeden dat ze een alter ego heeft aangenomen om af en toe optreden te verzorgen in een Hugo Bossoutfit en bijpassende laarsjes, maar dat is allerminst het geval. Als student richtte ze haar eigen bandje op, waarna ze al snel gevraagd werd om in andere, grotere bands als bassist te spelen. Rond de eeuwwisseling maakte ze kortstondig onderdeel uit van The Smashing Pumpkins. Na dat avontuur begon ze een solocarrière, wat tot nu toe resulteerde in twee studioalbums: Auf der Maur en Out of Our Minds. Van dat eerste album komt Real a Lie, een nummer dat ze al had geschreven en uitgevoerd toen ze nog in haar studentenband Tinker zat. Het haalde de hitlijst in Groot-Brittannië en wordt gezien als een fan-favorite van het album. So free and so fuck, so arroused / So alone I try to find a lie. Nou, nou. Wat een taalgebruik, hier in Hasselt. De stemmen uit Canada @007mark, @aron24, @Badmuts, @bas huijsmans, @bas2204, @Bogatyr, @Chiemel, @Chimpa, @chrisje1993, @Djurovski, @Erwin., @Fabian., @Fantasy, @Grote Ree, @ivago, @Laki, @nasje92, @Roprop, @Rykjvk1, @Satyr, @Tim', @timpy00, @Titan, @Urbeto, @Vreven, @xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Ai, pijnlijk weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Poeh, van Vreven had ik wel punten verwacht maar dat het er zoveel zouden zijn komt als een zeer aangename verrassing. Dankjewel! Is dit waarom men het zalig Pasen noemt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Zonde, ik had inderdaad ook wel wat verwacht van Vreven. Helaas! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Jammer dit, Vreiven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 1 april Auteur Share Geplaatst 1 april Speciale uitvoering vandaag: Real a Lei, je hoor het haar gewoon zingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Still on top! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Zeer teleursteilend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Geplaatst door Badmuts,
9 reacties
Ga naar dit bericht