Satyr Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni In één keer gelukt, 11988 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Toch gegokt op 2 grote namen. Daarom heen toch wel een leuk teampje kunnen bouwen. Dus ik ben eigenlijk niet eens heel ontevreden (op dit moment). Die 12.000 is wel een mooie uitkomst, want met 10.000 was het echt onmogelijk geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Haal mij maar uit de mentions, ik ben echt nog te weinig op MU om hier aan deel te blijven nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni (bewerkt) Andermaal de lijst aangepast ivm toevoeging Wanty. Bora is volgens Procyclingstats nog steeds niet bevestigd. Inleveren voor vrijdagavond 22.00 voor een dubbel-check op je puntenuitgave, daarna is het op eigen risico met een deadline tot zaterdag 12.00 @Srangaman @michael16 @FlyD @aron24 @Hans. @Viktor @Lenstra @007mark @Elano @chrisje1993 @Kelvin @Satyr @delichris @rich ruzzian @Rykjvk1 @Erwin. @Gert @capelle1212 @Richarð. @JorisvdMeer @Djurovski @neva @Michaelinho* @Le Saux @Laki 26 juni bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni Heb een beetje lopen puzzelen maar je moet alsnog echt veel goede renners thuis gaan laten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Mijn lijstje ingeleverd. Ben erg benieuwd naar jullie lijstjes. Ik denk veel dezelfde namen aan de onderkant qua punten maar ik hoop op veel verschillende gekozen toprenners Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 27 juni Share Geplaatst 27 juni Ik heb een lijst ingestuurd, maar ben er eigenlijk niet blij mee Weet alleen niet hoe ik het anders/beter kan krijgen. Hopelijk pakken de gokjes dus goed uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Ik heb een aardig lijstje ingestuurd met 11970 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Heb ook ingeleverd, maar eigenlijk totaal geen vertrouwen in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 juni Share Geplaatst 28 juni Pittige opdracht weer, maar ben er gekomen. Weinig verrassingen erin helaas, dus hopen dat consistentie me ver brengt ("ook de tegenstander heeft er last van"). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Iedereen is keurig binnen het budget gebleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Minste budget uitgegeven. Zolang ik niet de minste punten heb is het goed hahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Overzicht lijstjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni (bewerkt) Hmm, verder niemand met Mezgec...? Ook verder niemand met Kung ook 29 juni bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Ik denk niet dat Cav mijn beste keuze is geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Enige met Van Aert, Campenaerts en Rex. Nou laat die Belgen dan maar racen voor hun geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Let op. Fedorov gaat verrassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni 7 minuten geleden zei 007mark: Enige met Van Aert, Campenaerts en Rex. Nou laat die Belgen dan maar racen voor hun geld. Ik heb Campenaerts ook volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni 14 minuten geleden zei Satyr: Ik heb Campenaerts ook volgens mij Ha, inderdaad eerste bolletje even gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni 2 uur geleden zei Kelvin: Overzicht lijstjes Leuk om zo te zien! Ik ben met Gazzoli al 1 renner kwijt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Enige met Chris Harper. Laat hem maar lekker verrassen en zijn kopman dusdanig helpen dat hij ook ver voren eindigt steeds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni (bewerkt) Uitslag etappe 1 Het was een strijd tussen de mensen die hadden gekozen voor Frank van den Broek en Romain Bardet. Uiteindelijk viel ik zelf buiten het podium met v/d Broek, Pogacar, Pedersen en Bettiol. Viktor werd 3e met het trio Bardet, van GIls en Pogacar. 007mark zag zijn keuze voor van Aert beloond worden (met daarnaast v/d Broek en Pogacar) met een 2e plaats. Maar de gele trui op dag een is voor Lenstra met Van den Broek, van Gils, Pedersen en Pogacar. Onderin wacht chrisje1993 nog steeds op zijn eerste punten en kan Hans. zijn eerste uitvaller al noteren met Gazzoli en we zullen later zien of ook de tijdslimiet nog slachtoffers maakt. 29 juni bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Fijn dat Van Aert dat sprintje wint. Belooft wel iets voor de rest van de Tour, want hem in mijn lijstje opnemen was een klein gokje gezien zijn val eerder dit seizoen. Niemand anders die het heeft aangedurfd ook. Of de rest vond hem te duur, kan natuurlijk ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Dat is een mooi begin.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Redelijk resultaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten