aron24 Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Ik was als UAE in deze koers. Hopelijk hou ik de vorm richting de Tour Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni Net geen podium. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 18 juni Share Geplaatst 18 juni NK staat online @Srangaman @michael16 @FlyD @Justin @aron24 @Hans. @Viktor @Lenstra @007mark @Elano @chrisje1993 @Kelvin @Satyr @delichris @rich ruzzian @Rykjvk1 @Erwin. @Gert @capelle1212 @Richarð. @JorisvdMeer @Djurovski @neva @Michaelinho* @Le Saux @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 19 juni Share Geplaatst 19 juni Op 18-6-2024 om 08:18 zei Hans.: NK staat online @Srangaman @michael16 @FlyD @Justin @aron24 @Hans. @Viktor @Lenstra @007mark @Elano @chrisje1993 @Kelvin @Satyr @delichris @rich ruzzian @Rykjvk1 @Erwin. @Gert @capelle1212 @Richarð. @JorisvdMeer @Djurovski @neva @Michaelinho* @Le Saux @Laki Even voor de duidelijkheid. We doen alleen de wegrit en alleen de 10 landen die specifiek worden genoemd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar op de site van Flamme Rouge kan ik niets vinden. Startlijsten zijn nergens terug te vinden en ook het parcours is niet te vinden. Ik sla deze gewoon over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni Ik heb gewoon overal een naam ingevuld met in de hoop dat ze rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni 4 uur geleden zei delichris: Ik heb gewoon overal een naam ingevuld met in de hoop dat ze rijden. Dit heb ik ook gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 22 juni Share Geplaatst 22 juni (bewerkt) Ik heb dit in elk geval kunnen vinden tot nu toe: Portugal *** Rui Oliveira, Rui Costa ** António Morgado, Francisco Campos * Afonso Eulálio, César Fonte, Luís Gomes, André Carvalho, João Matias, Luís Mendonça, Joaquim Silva G-B **** Josh Tarling *** Blackmore, Wright, Tulett, Hayter, Nerurkar ** Watson, Doull, L.Askey, Shaw, Brennan, C.Swift * B.Swift, Stewart, M.Walker, Pickering, Flynn, Kyffin, Gloag Frankrijk **** Paul Lapeira *** Grégoire, Delettre, Zingle, Alaphilippe, Laporte ** Godon, Cosnefroy, Gautherat, Madouas, Vauquelin, Laurance * Martinez, Barguil, Bardet, Touzé, Jégat, Magnier, Coquard Denemarken **** Mads Pedersen *** Cort, C.Pedersen, Valgren, Lund Andresen, Asgreen ** Bøgh Wallin, Mørkøv, Skjelmose, Honoré, Salby, N.Pedersen * Søjberg, Bendixen, Stokbro, Bjerg, S.Nielsen, Foldager, Bak Klaris Spanje **** Pelayo Sánchez *** Lazkano, Aranburu, Adrià, Herrada, G.Serrano ** Romeo, Landa, Romo, Canal, Castrillo, De La Cruz * Fraile, Barceló, Díaz, R.García Pierna, I.Izagirre, Berasategi, Nicolau Italië ***** Alberto Bettiol **** Andrea Bagioli, Andrea Vendrame *** Giovanni Aleotti, Lorenzo Rota, Simone Velasco ** Vincenzo Albanese, Nicola Conci, Filippo Fiorelli, Matteo Trentin * Filippo Baroncini, Walter Calzoni, Davide de Pretto, Mirco Maestri, Kristian Sbaragli België Topfavorieten: Tim Merlier (Soudal Quick-Step), Jasper Philipsen (Alpecin-Deceuninck) Outsiders: Arnaud De Lie (Lotto-Dstny), Wout van Aert (Visma | Lease a Bike), Thibau Nys (Lidl-Trek), Jordi Meeus (BORA-hansgrohe), Gerben Thijssen (Intermarché-Wanty) Long shots: Yves Lampaert (Soudal Quick-Step), Florian Vermeersch, Alec Segaert en Maxim Van Gils (Lotto-Dstny), Gianni Vermeersch en Quinten Hermans (Alpecin-Deceuninck), Tiesj Benoot (Visma | Lease a Bike), Arne Marit (Intermarché-Wanty) 22 juni bewerkt door michael16 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni (bewerkt) Lijstjes NK Spoiler Michael16 Nederland = Olav Kooij 150 Italië = Alberto Bettiol 250 België = Jasper Philipsen 150 Spanje = Pelayo Sanchez 0 Frankrijk = Julian Alaphilippe 0 Duitsland = Max Schachmann 0 Portugal = Antonio Morgado 0 Groot Brittannië = Josh Tarling 0 Denemarken = Mads Pedersen 0 Slovenië = Matej Mohoric 100 Noorwegen = Soren Waerenskjold 0 Totaal 650 Elano Nederland = Kooij 150 Italië = Bettiol 250 België = Van Aert 0 Spanje = Aranburu 250 Frankrijk = Demare 0 Duitsland = Ackermann 0 Portugal = Almeida 0 Groot Brittannië = Tarling 0 Denemarken = Pedersen 0 Slovenië = Mohoric 100 Noorwegen = Waerenskjold 0 Totaal 750 Viktor Nederland = Olav Kooij 150 Italië = Jonathan Milan 0 België = Jasper Philipsen 150 Spanje = Alex Aranburu 250 Frankrijk = Julian Alaphilippe 0 Duitsland = Max Schachmann 0 Portugal = Ivo Oliveira 150 Groot Brittannië = Fred Wright 0 Denemarken = Mads Pedersen 0 Slovenië = Tadej Pogacar 0 Noorwegen = Alexander Kristoff 0 Totaal 700 Srangaman Nederland = Olav Kooij 150 Italië = Luca Mozzato 0 België = Jasper Philipsen 150 Spanje = Alex Aranburu 250 Frankrijk = Benoit Cosnefroy 0 Duitsland = Nils Politt 0 Portugal = Joao Almeida 0 Groot Brittannië = Stephen Williams 0 Denemarken = Mads Pedersen 0 Slovenië = Matej Mohoric 100 Noorwegen = Tobias Halland Johannessen 0 Totaal 650 Delicris Nederland = Olav Kooij 150 Italië = Ciccone 0 België = Remco Evenepoel 0 Spanje = Ayuso 0 Frankrijk = Alaphilippe 0 Duitsland = Schachmann 0 Portugal = Rui Costa 250 Groot Brittannië = Tarling 0 Denemarken = Cort 0 Slovenië = Roglic 0 Noorwegen = Foss 0 Totaal 400 Aron24 Nederland = Olav Kooij 150 Italië = Ulissi, 0 België = Van Aert 0 Spanje = Lazkano 150 Frankrijk = Alaphillipe 0 Duitsland = Schachmann 0 Portugal = Morgado 0 Groot Brittannië = E.Hayter 250 Denemarken = Mads Pedersen 0 Slovenië = Mohoric 100 Noorwegen = WÆRENSKJOLD 0 Totaal 650 007Mark Nederland = Olav Kooij 150 Italië = Giulio Ciccone 0 België = Jasper Philipsen 150 Spanje = Pelayo Sanchez 0 Frankrijk = Benoit Cosneyfroy 0 Duitsland = Nils Politt 0 Portugal = Joao Almeida 0 Groot Brittannië = Stephan Williams 0 Denemarken = Mads Pedersen 0 Slovenië = Tadej Pogacar 0 Noorwegen = Tobias Halland Johannessen 0 Totaal 300 Lenstra Nederland = Olav Kooij 150 Italië = Lorenzo Rota 150 België = Jasper Philipsen 150 Spanje = Oier Lazkano 150 Frankrijk = Axel Zingle 0 Duitsland = Nils Politt 0 Portugal = Rui Oliveira 150 Groot Brittannië = Ethan Hayter 250 Denemarken = Magnus Cort 0 Slovenië = Luka Mezgec 0 Noorwegen = Søren Wærenskjold 0 Totaal 1000 Chrisje1993 Nederland = Ide Schelling 0 Italië = Davide Piganzoli 0 België = Wout van Aert 0 Spanje = Juan Ayuso 0 Frankrijk = Julian Alaphilippe 0 Duitsland = Georg Zimmerman 0 Portugal = Joao Almeida 0 Groot Brittannië = Thomas Pidcock 0 Denemarken = Mads Pedersen 0 Slovenië = Primoz Roglic 0 Noorwegen = Tobias Halland Johannessen 0 Flyd Nederland = Tim Van Dijke 0 Italië = Alberto Bettiol 250 België = Tim Merlier 100 Spanje = Oier Lazkano 150 Frankrijk = Paul Lapeira 250 Duitsland = Florian Lipowitz 150 Portugal = António Morgado 0 Groot Brittannië = Thomas Pidcock 0 Denemarken = Magnus Cort 0 Slovenië = Tadej Pogacar 0 Noorwegen = Jonas Abrahamsen 0 Flyd 900 Hans Nederland = Kooij 150 Italië = Rota 150 België = Philipsen 150 Spanje = P. Sanchez 0 Frankrijk = Zingle 0 Duitsland = Schachmann 0 Portugal = Rui Costa 250 Groot Brittannië = E Hayter 250 Denemarken = M. Pedersen 0 Slovenië = Mohoric 100 Noorwegen = Abrahamsen 0 Totaal 1050 23 juni bewerkt door Hans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni (bewerkt) Uitslag NK Ook op MU mag er een pronodeelnemer een heel jaar een truitje dragen en dat is jullie organisator geworden. In een millimetersprint met @Lenstragaf de winst van Rui Costa in Portugal voor mij de doorslag. Speciale vermeldingen voor @FlyD die als enige Lapeira had en voor @chrisje1993 die van geen enkele NK iemand uit de top 3 had voorspeld @Hans. 1050 @Lenstra 1000 @FlyD 900 @Elano 750 @Viktor 700 @michael16 @Srangaman @aron24 650 @delichris 400 @007mark 300 @chrisje1993 0 Alle punten staan in de post hierboven achter de lijstjes voor als jullie het willen checken. Kan iemand nog een algemene tussenstand tot de Tour posten? 23 juni bewerkt door Hans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni Valt me nog mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni Tussenstand MU Prono 1 michael16 43.115 2 Elano 42.315 3 Hans. 41.920 4 Lenstra 40.665 5 Viktor 40.385 6 Justin 39.900 7 aron24 39.580 8 FlyD 39.395 9 007mark 37.860 10 Srangaman 35.615 11 chrisje1993 34.985 12 Kelvin 33.270 13 delichris 28.155 14 Satyr 27.150 15 Erwin. 24.135 16 rich ruzzian 23.730 17 JorisvdMeer 7.450 18 Rykjvk1 6.720 19 Gert 6.560 20 Djurovski 2.275 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni 13 uur geleden zei Hans.: Uitslag NK Ook op MU mag er een pronodeelnemer een heel jaar een truitje dragen en dat is jullie organisator geworden. In een millimetersprint met @Lenstragaf de winst van Rui Costa in Portugal voor mij de doorslag. Speciale vermeldingen voor @FlyD die als enige Lapeira had en voor @chrisje1993 die van geen enkele NK iemand uit de top 3 had voorspeld @Hans. 1050 @Lenstra 1000 @FlyD 900 @Elano 750 @Viktor 700 @michael16 @Srangaman @aron24 650 @delichris 400 @007mark 300 @chrisje1993 0 Alle punten staan in de post hierboven achter de lijstjes voor als jullie het willen checken. Kan iemand nog een algemene tussenstand tot de Tour posten? 0 punten vind ik ook best een prestatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni Voor de vroege puzzelaars, hier alvast een overzicht met de punten, maar nog zonder de geselecteerde renners Punten MU Prono.ods Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni (bewerkt) @Srangaman @michael16 @FlyD @aron24 @Hans. @Viktor @Lenstra @007mark @Elano @chrisje1993 @Kelvin @Satyr @delichris @rich ruzzian @Rykjvk1 @Erwin. @Gert @capelle1212 @Richarð. @JorisvdMeer @Djurovski @neva @Michaelinho* @Le Saux @Laki De Tour de France staat erop, hieronder een puntenlijst van de renners waarvan de teams een startlijst van 8 renners hebben ingeleverd (Bora en Cofidis zijn nog niet definitief). Let op ! Teams mogen dit keer 12.000 punten kosten En dat is hard nodig, want met nog 10 teams te gaan zijn de totale punten van de renners al boven de 65.000 gekomen. Ter vergelijking het volledige Giro-peloton kwam uit op 50.000. Heel veel sterkte allemaal! Puntenlijst.xlsx 26 juni bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni Normaal was ik altijd tegenstander van het verhogen van de limiet, maar in dit geval sta ik er wel achter. Wat een pak renners boven de 1000 punten zeg. En een aantal extreem dure klanten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni *65993, je hebt de verborgen telling van renners meegenomen in je som Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni 6 minuten geleden zei 007mark: Normaal was ik altijd tegenstander van het verhogen van de limiet, maar in dit geval sta ik er wel achter. Wat een pak renners boven de 1000 punten zeg. En een aantal extreem dure klanten. Zeker, van de 27 renners met meer dan 1000 punten zullen naar verwachting enkel Hirschi, Ganna, Kooij, en Skjelmose niet starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni Als je de 1e vier zou nemen, heb je nog 502 punten over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni Dit wordt echt een puzzel vermoed ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni 7 uur geleden zei Satyr: Als je de 1e vier zou nemen, heb je nog 502 punten over En daar komen Evenepoel en Philipsen nog bij op de lijst! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni 1 minuut geleden zei FlyD: En daar komen Evenepoel en Philipsen nog bij op de lijst! Ja, dat gaat dan niet he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni Ik heb mijn lijstje al. Nu nog even afwachten of ze allemaal ook definitief meedoen. Niet zoals Sam Welsford in de Giro..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Vorige post met de renners aangepast. Het is nog wachten op Bora (officiele bevestiging) en Wanty. 95.000 punten is het complete peloton waard, na het afvallen van Sepp Kuss staan uiteindelijk 39 renners uit de top-50 van afgelopen jaar aan de start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Met 12.000 punten wordt het een aardige puzzel, pff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten