La Pulga Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Altijd lekker dat je dan bijna klaar bent met je game (gooi een nieuwe cloep op mij) en dat je dan op de instant result knop druk en dat dit het resultaat is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Bij de competitiefase van die nieuwe CL waarom krijgen we geen loting meer? Komt gewoon random na de kwalificatie in je inbox. Vond dat net wel wat hebben die lotingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Trauner met z'n 2e hattrick Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Nanananananana Donny van den Beek! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Aan talent geen gebrek! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Close call Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 (bewerkt) 18 uur geleden zei Netzwerk: Bij de competitiefase van die nieuwe CL waarom krijgen we geen loting meer? Komt gewoon random na de kwalificatie in je inbox. Vond dat net wel wat hebben die lotingen. Loting is er wel voor tusseronde, laatste 16 en verder etc. @Thomassje123 je net post, welk seizoen is dat, en welke FM? 27 november 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 @Kyrill Seizoen 2066/2067, FM 22 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 54 minuten geleden zei Thomassje123: @Kyrill Seizoen 2066/2067, FM 22 Aah oké, ik was in de war omdat je penalty's nodig had voor de titel. Ben ik niet gewend van je, dus dacht ik misschien nieuwe save was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 3 minuten geleden zei Kyrill: Aah oké, ik was in de war omdat je penalty's nodig had voor de titel. Ben ik niet gewend van je, dus dacht ik misschien nieuwe save was. Nee, andere clubs zijn sterker geworden. Tre Fiori haalde zelfs de finale van de Conference League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Vraag: Ik heb akkoord gegeven tijdens een vergadering dat spelers van het eerste mee mogen doen met het tweede. Maar met overlappende wedstrijden heb ik soms een probleem. Spelers mogen dan niet meer met ons eerste meedoen. Waar stel ik weer in dat er geen eerste elftal spelers voor fitheid meedoen met het tweede? Dan doe ik ze namelijk liever individueel toekennen. Alvast tnx. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Pff dit is wel eventjes kut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Ik ben aan het afzien dit seizoen, die Europese wedstrijden breken m'n kleine (en op sommige posities nog vrij matige) selectie op. Vooral de blessure's zijn echt heel kut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FCGPeter Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Op 16-11-2023 om 18:24 zei FCGPeter: Begonnen met de uitdaging van de maand met Wolves. Stond er niet al te best voor, maar dat is ook de uitgangspositie van deze challenge. Maar heb het aardig op de rit, ondanks veel gelukkige overwinningen. Dit was de stand aan het begin van het spel op 6 november. Aardig reeksje neergezet tot 31-12 Zoals gezegd zaten er nogal wat gelukjes bij, maar dat leverde dit resultaat op. En als klap op de vuurpijl....... Seizoen 1 zit erop. In de winter één versterking gehaald (Sebastiaan Bornauw, voor 4,9 miljoen), ondanks het extra TB. Keurig opgeklommen naar de 10e plek. Heel even leek er nog aansluiting tot de 6e plek in te zitten, maar de beslissende duels verloren. Sinds 6 november slechts 2 keer gelijkgespeeld, verder geen opvallende zaken. Spoiler Er zitten wel wat heerlijke transfers aan te komen deze zomer... En ook gaan we het B-elftal maar even verkopen, die overbevolkt is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Iemand een idee hoe dit ik scherm weg kan krijgen? Kan met geen toetsencombinatie verder/terug lijkt het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Ajax begin seizoen 2. Bergwijn verkocht voor 45 mil, Berghuis ook verkocht. Nu druk op zoek naar vervangers. Tips??? Op links ben ik nu bezig met Gouiri of Jonathan David.... Maar twijfel toch nog. Iemand met een grandioze tip? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 JAHOOOOOOEEEEE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Wel een leuk artikel voor de liefhebbers: https://www.nrc.nl/nieuws/2023/11/27/in-pak-achter-de-pc-hoe-football-manager-in-vele-levens-voetbalsucces-bracht-a4182396 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthias. Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Bijna PSG ge-fm'd Natuurlijk was de 3-2 een slechte terugspeelpas.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 4 uur geleden zei Gert: Vraag: Ik heb akkoord gegeven tijdens een vergadering dat spelers van het eerste mee mogen doen met het tweede. Maar met overlappende wedstrijden heb ik soms een probleem. Spelers mogen dan niet meer met ons eerste meedoen. Waar stel ik weer in dat er geen eerste elftal spelers voor fitheid meedoen met het tweede? Dan doe ik ze namelijk liever individueel toekennen. Alvast tnx. He bro, daar kan ik je mee helpen. Je moet iedere speler training >available for - 21> 90 minutes en dan wordt ie voor beschikbaar, en dan precies zelfde herhalen dan is ie niet meer beschikbaar voor - 21. En dat individueel met elke speler die beschikbaar voor - 21 maar waarbij je het dus niet wilt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Eerste vrouwelijke voetballer in een mannenteam is een feit hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 (bewerkt) 17 minuten geleden zei La Pulga: Eerste vrouwelijke voetballer in een mannenteam is een feit hier. Wel zwaar en lang voor een vrouw 28 november 2023 bewerkt door Copywriter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 4 minuten geleden zei Copywriter: Wel zwaar en lang voor een vrouw Bezwangerd door Gerald Sibon, vandaag het gewicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 8 uur geleden zei Kyrill: He bro, daar kan ik je mee helpen. Je moet iedere speler training >available for - 21> 90 minutes en dan wordt ie voor beschikbaar, en dan precies zelfde herhalen dan is ie niet meer beschikbaar voor - 21. En dat individueel met elke speler die beschikbaar voor - 21 maar waarbij je het dus niet wilt. Tnx m8. Ja ik heb t idee dat hij dat nu automatisch doet. Maar zal eens kijken of dit individueel staat ingesteld. Dan zet ik t idd terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten