MNie Geplaatst 18 september Share Geplaatst 18 september Weet nooit of ik hier nou gelukkig van wordt of niet... voor aanvang van seizoen 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 september Share Geplaatst 18 september Pittig, pittig... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 18 september Share Geplaatst 18 september Na de prijzen met Maribor en Zürich nu na één seizoen Alaves teruggebracht, heb ik meteen de 'derby del manager' tegen @Patje! en zijn Celta weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SpartaPiet Geplaatst 18 september Share Geplaatst 18 september 7 uur geleden zei timpy00: Kom er net achter dat een speler die ik train in FM zit. Dat vind ik dan wel weer grappig. En dat is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september 5 uur geleden zei SpartaPiet: En dat is? Joep Vermeulen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september Overnames in FM zijn echt ruk inderdaad, het kleine beetje uitdaging wat je aan het begin van game hebt qua geld is dan ook direct weg. Ben zelf een nieuwe game gestart met Stade Rennais i.c.m. FM24 Increase Realism-Megapack, ook wel een keer leuk om niet direct transfers van 150m te zien na een seizoen. Helaas wel direct Blas en Kalimuendo kwijt omdat het bestuur het leuk vond om 35 en 48.5 miljoen te accepteren voor ze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september 19 minuten geleden zei joostmakaay: Overnames in FM zijn echt ruk inderdaad, het kleine beetje uitdaging wat je aan het begin van game hebt qua geld is dan ook direct weg. Ben zelf een nieuwe game gestart met Stade Rennais i.c.m. FM24 Increase Realism-Megapack, ook wel een keer leuk om niet direct transfers van 150m te zien na een seizoen. Helaas wel direct Blas en Kalimuendo kwijt omdat het bestuur het leuk vond om 35 en 48.5 miljoen te accepteren voor ze. #GrønbaekArmy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september (bewerkt) Frans Bauer komt zo ergens uit een hoekje denk ik, heb ik het hierboven over hoe kut ik overnames vind, paar uur later het volgende; Is maar te hopen dat de deal nog klapt EDIT: DUBBEL EDIT; Uiteindelijk toch overgenomen, kut spel 19 september bewerkt door joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september 1 uur geleden zei joostmakaay: Frans Bauer komt zo ergens uit een hoekje denk ik, heb ik het hierboven over hoe kut ik overnames vind, paar uur later het volgende; Is maar te hopen dat de deal nog klapt EDIT: DUBBEL EDIT; Uiteindelijk toch overgenomen, kut spel Daar gaat mijn gelach! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 19 september Share Geplaatst 19 september Hey Google, wat betekent 'De spil in je elftal'? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Eerste seizoen bij FC Köln was een succes! Nu zien wat we volgend jaar in Europa kunnen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Begin seizoen 3. Ik ben Spurs. Weet iemand een top cv. De meeste die ik kan vinden moeten 100+ kosten. Dragusin verkocht voor 86 aan real Madrid. Mijn budget is 60/70 miljoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Sutalo! City wil na drie jaar wel van Stones af meestal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september 52 minuten geleden zei putdus: Begin seizoen 3. Ik ben Spurs. Weet iemand een top cv. De meeste die ik kan vinden moeten 100+ kosten. Dragusin verkocht voor 86 aan real Madrid. Mijn budget is 60/70 miljoen DIe Portugese cv, ik denk Antonio Lopes ofzo, is een goede. Kom even niet op zijn naam. Denk dat @Fantasy of @Thierryvane hem zo kan opnoemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september 16 minuten geleden zei bas huijsmans: DIe Portugese cv, ik denk Antonio Lopes ofzo, is een goede. Kom even niet op zijn naam. Denk dat @Fantasy of @Thierryvane hem zo kan opnoemen. Antonio Silva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september 7 minuten geleden zei Steels: Antonio Silva Is niet zo goed in mijn spel en zit bij liverpool Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september 2 uur geleden zei putdus: Begin seizoen 3. Ik ben Spurs. Weet iemand een top cv. De meeste die ik kan vinden moeten 100+ kosten. Dragusin verkocht voor 86 aan real Madrid. Mijn budget is 60/70 miljoen Diomande? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september @putdus Is Ashley Phillips niet uitgegroeid tot een topper? Anders Guehi, Scalvini, Colwill, Hincapié, Yoro, Branthwaite, Hato? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Is het een coderings dingetje dat je, ondanks een gesloten 1e transferperiode bij start save, ook geen clubloze spelers kan aantrekken / op proef laten komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september 41 minuten geleden zei Jotew: Is het een coderings dingetje dat je, ondanks een gesloten 1e transferperiode bij start save, ook geen clubloze spelers kan aantrekken / op proef laten komen? Ja, als je de transferwindow uitschakelt, moet je het doen met de selectie die je tot je beschikking hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Jongens, belangrijk vraagje. Hebben jullie wat standaard aankopen voor non league clubs, laagste divisie Engeland? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september 2 uur geleden zei Mordurette: Diomande? niet goed genoeg. 2 uur geleden zei Willem: @putdus Is Ashley Phillips niet uitgegroeid tot een topper? Anders Guehi, Scalvini, Colwill, Hincapié, Yoro, Branthwaite, Hato? Nee Phillips nog niet goed genoeg. Twijfel sterk of die dat wel kan worden. Krijgt van mijn staf maar 2.5 sterren. Guehi moet 60 miljoen kosten. Scalvini is beter en stuk jonger. Maar Guehi is een engelsman. Wordt 1 van deze 2. Bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september 1 minuut geleden zei putdus: niet goed genoeg. Nee Phillips nog niet goed genoeg. Twijfel sterk of die dat wel kan worden. Krijgt van mijn staf maar 2.5 sterren. Guehi moet 60 miljoen kosten. Scalvini is beter en stuk jonger. Maar Guehi is een engelsman. Wordt 1 van deze 2. Bedankt! En anders: Lukeba of Inacio? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september Misschien was de ligue 1 wanneer Mbappe op zijn piek zit niet mijn beste idee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 20 september Share Geplaatst 20 september 6 uur geleden zei Willem: @putdus Is Ashley Phillips niet uitgegroeid tot een topper? Anders Guehi, Scalvini, Colwill, Hincapié, Yoro, Branthwaite, Hato? Phillips in mijn game ook niet echt denderend. Zit nog steeds bij Tottenham, nu uitgeleend aan Barcelona. Guehi zit bij mij ook bij Tottenham en zeer goed. Daar trouwens een champions league mee gewonnen. Scalvini ook een topverdediger uiteraard. Wereldklasse Colwill nog steeds Chelsea, ook zeer goed. Hincapie nog steeds bij Leverkussen, ook zeer goed Yoro nog steeds bij Little, ook zeer goed Branthwaite ook zeer goed, nog steeds bij Everton Hato ook nog steeds bij Ajax, ook zeer goed. Eigenlijk vind ik dat in FM niet genoeg transfers gebeuren imo van topkwaliteit, veel te veel van die goede spelers blijven gewoon bij hun ploeg. Nico Williams zit ook nog steeds bij Athletic. Als ik verdedigers zoek, zoek ik meestal een linksvoetige en een rechtsvoetige centrale verdediger en dan 1 of 2 backups. Romero wordt ook vaak zeer goed en die zit ook al bij Tottenham. Van de Ven kan ook wel een tijdje mee. Nog enkele andere verdedigers die ik laat vallen: Diomande, Antonio Silva, Inacio, Geertruida, Lukeba, Van Hecke Wellicht onhaalbaar maar Fofana, Gvardiol, Sailba, Cubarsi Van tweede rij: Zabarnyi, Todibo, Botman, Lacroix, Kossonou, Sutalo, Dragusin, Nianzou, Theate, Debast, Riad, Badiashile, Ndicka, Thiaw, Sangante, Doyle, Pirola, Schlotterbeck, Diakité, Robert Renan, Natan, Simakan, Nathan Collins, Mario Gila, Jakub Kiwior, Pacho, Sildillia Belocian, ... Er zijn er zeer veel die goed zijn, echt wereldklasse is zelden. Maar dat zijn zo een beetje degenen die denk ik bij de beste verdedigers in mijn spel zitten. Veel Nederlanders trouwens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten