Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Overnames in FM zijn echt ruk inderdaad, het kleine beetje uitdaging wat je aan het begin van game hebt qua geld is dan ook direct weg. 

Ben zelf een nieuwe game gestart met Stade Rennais i.c.m. FM24 Increase Realism-Megapack, ook wel een keer leuk om niet direct transfers van 150m te zien na een seizoen. Helaas wel direct Blas en Kalimuendo kwijt omdat het bestuur het leuk vond om 35 en 48.5 miljoen te accepteren voor ze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei joostmakaay:

Overnames in FM zijn echt ruk inderdaad, het kleine beetje uitdaging wat je aan het begin van game hebt qua geld is dan ook direct weg. 

Ben zelf een nieuwe game gestart met Stade Rennais i.c.m. FM24 Increase Realism-Megapack, ook wel een keer leuk om niet direct transfers van 150m te zien na een seizoen. Helaas wel direct Blas en Kalimuendo kwijt omdat het bestuur het leuk vond om 35 en 48.5 miljoen te accepteren voor ze.

#GrønbaekArmy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Frans Bauer komt zo ergens uit een hoekje denk ik, heb ik het hierboven over hoe kut ik overnames vind, paar uur later het volgende;

image.thumb.png.c0e9675df76d9dffd169eabc9c5aba58.png

Is maar te hopen dat de deal nog klapt :-D

EDIT:

image.png.22ebd78abf9807a88ed63b860f02379c.png

(y)

DUBBEL EDIT; Uiteindelijk toch overgenomen, kut spel

bewerkt door joostmakaay
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei joostmakaay:

Frans Bauer komt zo ergens uit een hoekje denk ik, heb ik het hierboven over hoe kut ik overnames vind, paar uur later het volgende;

image.thumb.png.c0e9675df76d9dffd169eabc9c5aba58.png

Is maar te hopen dat de deal nog klapt 

EDIT:

image.png.22ebd78abf9807a88ed63b860f02379c.png

DUBBEL EDIT; Uiteindelijk toch overgenomen, kut spel

Daar gaat mijn gelach!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei putdus:

Begin seizoen 3. Ik ben Spurs. Weet iemand een top cv. De meeste die ik kan vinden moeten 100+ kosten. Dragusin verkocht voor 86 aan real Madrid. 
Mijn budget is 60/70 miljoen 

DIe Portugese cv, ik denk Antonio Lopes ofzo, is een goede. Kom even niet op zijn naam. Denk dat @Fantasy of @Thierryvane hem zo kan opnoemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Jotew:

Is het een coderings dingetje dat je, ondanks een gesloten 1e transferperiode bij start save, ook geen clubloze spelers kan aantrekken / op proef laten komen? 

Ja, als je de transferwindow uitschakelt, moet je het doen met de selectie die je tot je beschikking hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Mordurette:

Diomande?

niet goed genoeg.

2 uur geleden zei Willem:

@putdus Is Ashley Phillips niet uitgegroeid tot een topper? Anders Guehi, Scalvini, Colwill, Hincapié, Yoro, Branthwaite, Hato?

Nee Phillips nog niet goed genoeg. Twijfel sterk of die dat wel kan worden. Krijgt van mijn staf maar 2.5 sterren. 

Guehi moet 60 miljoen kosten. Scalvini is beter en stuk jonger. Maar Guehi is een engelsman. Wordt 1 van deze 2. Bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei putdus:

niet goed genoeg.

Nee Phillips nog niet goed genoeg. Twijfel sterk of die dat wel kan worden. Krijgt van mijn staf maar 2.5 sterren. 

Guehi moet 60 miljoen kosten. Scalvini is beter en stuk jonger. Maar Guehi is een engelsman. Wordt 1 van deze 2. Bedankt!

En anders: Lukeba of Inacio?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Willem:

@putdus Is Ashley Phillips niet uitgegroeid tot een topper? Anders Guehi, Scalvini, Colwill, Hincapié, Yoro, Branthwaite, Hato?

Phillips in mijn game ook niet echt denderend. Zit nog steeds bij Tottenham, nu uitgeleend aan Barcelona.

Guehi zit bij mij ook bij Tottenham en zeer goed. Daar trouwens een champions league mee gewonnen.

Scalvini ook een topverdediger uiteraard. Wereldklasse

Colwill nog steeds Chelsea, ook zeer goed.

Hincapie nog steeds bij Leverkussen, ook zeer goed

Yoro nog steeds bij Little, ook zeer goed

Branthwaite ook zeer goed, nog steeds bij Everton

Hato ook nog steeds bij Ajax, ook zeer goed.

Eigenlijk vind ik dat in FM niet genoeg transfers gebeuren imo van topkwaliteit, veel te veel van die goede spelers blijven gewoon bij hun ploeg. Nico Williams zit ook nog steeds bij Athletic.

Als ik verdedigers zoek, zoek ik meestal een linksvoetige en een rechtsvoetige centrale verdediger en dan 1 of 2 backups.

Romero wordt ook vaak zeer goed en die zit ook al bij Tottenham. Van de Ven kan ook wel een tijdje mee.

Nog enkele andere verdedigers die ik laat vallen: Diomande, Antonio Silva, Inacio, Geertruida, Lukeba, Van Hecke

Wellicht onhaalbaar maar Fofana, Gvardiol, Sailba, Cubarsi

Van tweede rij: Zabarnyi, Todibo, Botman, Lacroix, Kossonou, Sutalo, Dragusin, Nianzou, Theate, Debast, Riad, Badiashile, Ndicka, Thiaw, Sangante, Doyle, Pirola, Schlotterbeck, Diakité, Robert Renan, Natan, Simakan, Nathan Collins, Mario Gila, Jakub Kiwior, Pacho, Sildillia Belocian, ...

Er zijn er zeer veel die goed zijn, echt wereldklasse is zelden. Maar dat zijn zo een beetje degenen die denk ik bij de beste verdedigers in mijn spel zitten. Veel Nederlanders trouwens!

Link naar opmerking
Deel via andere websites