Steels Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei (bewerkt) Dankzij @Michaelinho* geïnspireerd geraakt om de volgende save aan te gaan. Thema Davide Ancelotti - 'The (God)father Complex' Narratief Na jarenlang als assistent (en zoon) van Carlo Ancelotti gewerkt te hebben is het nu tijd om op eigen benen te staan. Met als mogelijke hoofddoel het evenaren (of overtreffen) van de trainerscarrière van Carlo. Doelstellingen - Werk een volledig seizoen af! - Manage zoveel mogelijk clubs van de 'Seven Sisters’ in Italië (Juventus, AC Milan, Internazionale, AS Roma, Lazio Roma, Fiorentina, Parma) - Win minimaal 5x de Italiaanse Serie A - Win minimaal 5x de Italiaanse Coppa Italia - Win de nationale landstitel in minimaal 5 verschillende landen - Win het nationale bekertornooi in minimaal 5 verschillende landen - Win minimaal 1x de UEFA Champions League - Win minimaal 1x de UEFA Europa League - Win minimaal 1x de UEFA Conference League - Win minimaal 1x de FIFA World Cup - Win minimaal 1x de UEFA European Championship - Win minimaal 1x tegen Carlo Ancelotti - Wordt de meest succesvolle Italiaanse manager in de historie 22 mei bewerkt door Steels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Promotie 3 op een rij en ook mijn laatste denk ik met deze club. Er is gewoon geen geld en ik zit dus nog steeds zonder trainersdiploma. Dat maakt het solliciteren ook wel lastig, want ik word direct afgewezen bij clubs van het hoogste niveau. Een transferbudget van 300k voor het Portugese hoogste niveau lijkt mij ook niet echt iets waar ik verder mee kan bouwen hier. Misschien wordt het gewoon een stapje terug doen om er vervolgens twee vooruit te zetten. Waar ik ook solliciteer, de financien moeten beter zijn dan hier. Maar we gaan zien wie een manager zonder diploma's maar met 2 titels op zak wil aannemen in Portugal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Bijt nu ook gewoon eens een keer door dan @Steels! Wil je het niet een jaartje proberen op het hoogste niveau @bas huijsmans? Wellicht komt er dan wat meer budget vrij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Dit somt mijn rotseizoen op! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei 2 uur geleden zei De Raam: Bijt nu ook gewoon eens een keer door dan @Steels! Wil je het niet een jaartje proberen op het hoogste niveau @bas huijsmans? Wellicht komt er dan wat meer budget vrij? Oh dat zou wel kunnen hoor. Maar vind het wel eens een keertje leuk om verder te gaan bij een andere ploeg. Deze ploeg opbouwen totdat ze een absolute topploeg zijn duurt gewoon te lang voor het idee van de save. Zie nu wel dat het het 75ste jaar van Real zou worden dus dat was misschien nog wel leuk geweest inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei Begin december 2029 werd Munteneau ontslagen bij AEK. Na het veroveren van de titel afgelopen seizoen stonden ze nu op de teleurstellende 11e plaats. Met 11 punten achterstand op nummer 2 Olympiacos en 16 (!) achterstand op koploper Volos. Het is eigenlijk compleet tegen mijn principes in om tijdens een seizoen van club te wisselen. Helemaal omdat we nog geen half jaar in dienst waren bij Slavia Praag. Echter, gezien de doelstellingen die ik gesteld heb deze game moest ik solliciteren van mezelf. Hiermee vink ik namelijk één van de doelstellingen af én maak ik kans op het behalen van een aantal andere doelstellingen. Neemt niet weg dat ik me ergens wat schuldig voel tegenover Slavia Praag, want daar waren we toch met een heel mooi seizoen bezig. Hieronder nog een screenshot van mijn laatste wedstrijd bij Slavia Praag. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei Onze jonge Turkse topper is bij momenten wel genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei Contract met een jaar verlengd bij Milan zodat ik sowieso het WK voor clubs kan doen, moest wel 4k salaris p/m inleveren Contract zou aflopen terwijl het toernooi bezig was en dat was niet ideaal. Heb nu het punt bereikt dat alles winnen niet meer bijzonder is, maar ook het punt dat een keer een prijs niet winnen of verliezen direct een teleurstelling is. Maar wil sowieso een kans maken om het WK voor clubs te winnen Einde van het seizoen daarop zitten we in 2038, is er ook weer een WK en zullen daarna wel wat leuke vacatures vrij komen. Kan ik komende zomer ook nog ff eens goed de bezem door de selectie halen, en een leuk elftal achterlaten voor m'n opvolger. En een seizoen lang nog wat punten binneharken is natuurlijk ook niet verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 24 mei Share Geplaatst 24 mei Tweede ronde van het WK voor Clubs. Ben je een keer eerste in een zware poule als Mexicaanse club dan mag je meteen aantreden tegen de titelverdediger . Nou. wat een pot zeg. Veel doelpunten en wat hartverzakkingen bij de fans. Blij dat die Pep en Haaland combi een prijs mislopen. Eens zien wat mijn selectie verder kan opbrengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 24 mei Share Geplaatst 24 mei Helaas dit seizoen 10 gelijke spelen in de competitie. Waardoor Feyenoord en mijn Ajax nog altijd strijden om de titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 24 mei Share Geplaatst 24 mei Op 22-5-2024 om 15:27 zei rich ruzzian: Waar ga je nu heen @De Raam? FC Utrecht December 2033 aangenomen. Van Nistelrooy werd ontslagen nadat ze op de negende plek stonden, terwijl dit jaar eigenlijk de titel eens gepakt zou moeten worden. Vorig seizoen wonnen ze de beker, dat is dan ook alles. Utrecht heeft inmiddels de beste opleiding in Nederland en waren nog actief in de Europa League. Wel wat verouderde selectie en wat aanwezig eigen talent, ook in de jeugdteams. Daar dus omheen gaan bouwen en proberen een Champions League te pakken. Daarna wil ik, denk ik, richting Mexico. Zo lijkt mijn save ineens een Pentagon te gaan worden. Al lijkt mij, na Mexico, een klein clubje uit Tsjechië of Roemenië me ook wel wat. We gaan het zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 mei Share Geplaatst 24 mei Het was een mooi half jaartje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 24 mei Share Geplaatst 24 mei Fijne potjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 mei Share Geplaatst 25 mei Altijd lekker om van Ajax te winnen. Vooral als ze koploper zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 25 mei Share Geplaatst 25 mei Zeer fijne start tot nu toe met Bologna, Zirkzee vindt nog niet al te vlot het net, maar dat compenseren Orsolini en Odgaard veelvuldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 mei Share Geplaatst 25 mei Mijn mooiste overwinning met ADO Den Haag is net behaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 25 mei Share Geplaatst 25 mei 1 uur geleden zei Oerlie: Zeer fijne start tot nu toe met Bologna, Zirkzee vindt nog niet al te vlot het net, maar dat compenseren Orsolini en Odgaard veelvuldig. Fix es een realname Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 25 mei Share Geplaatst 25 mei 8 minuten geleden zei Steels: Fix es een realname Ik weet het haha, onlangs een update gehad dus moet nog de nieuwe installeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 25 mei Share Geplaatst 25 mei En we moeten de finale nog spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 25 mei Share Geplaatst 25 mei Wel een lekker speelschema in april met Real Sociedad... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 25 mei Share Geplaatst 25 mei Heb eigenlijk wel zin om een overstap te maken naar Europa, maar dan voldoe ik niet meer aan de regels voor de pentagon/hexagon challenge. Misschien nog maar even doorbijten in de MLS dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 25 mei Share Geplaatst 25 mei KAMPIOENUUUUH in de save met @Patje! 2x op rij. Maribor 2.5 seizoenen geleden overgenomen als voorlaatste en 2x de titel, beker en competitiefase CL met 7 punten gegeven. Nu op naar FC Zürich waar ik enkele maanden al tekende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Prima aantal doelpuntjes, weer even wat nieuws proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Op 22-5-2024 om 18:22 zei Steels: Dankzij @Michaelinho* geïnspireerd geraakt om de volgende save aan te gaan. Thema Davide Ancelotti - 'The (God)father Complex' Narratief Na jarenlang als assistent (en zoon) van Carlo Ancelotti gewerkt te hebben is het nu tijd om op eigen benen te staan. Met als mogelijke hoofddoel het evenaren (of overtreffen) van de trainerscarrière van Carlo. Doelstellingen - Werk een volledig seizoen af! - Manage zoveel mogelijk clubs van de 'Seven Sisters’ in Italië (Juventus, AC Milan, Internazionale, AS Roma, Lazio Roma, Fiorentina, Parma) - Win minimaal 5x de Italiaanse Serie A - Win minimaal 5x de Italiaanse Coppa Italia - Win de nationale landstitel in minimaal 5 verschillende landen - Win het nationale bekertornooi in minimaal 5 verschillende landen - Win minimaal 1x de UEFA Champions League - Win minimaal 1x de UEFA Europa League - Win minimaal 1x de UEFA Conference League - Win minimaal 1x de FIFA World Cup - Win minimaal 1x de UEFA European Championship - Win minimaal 1x tegen Carlo Ancelotti - Wordt de meest succesvolle Italiaanse manager in de historie We zijn inmiddels een paar dagen verder, dus vertel... hoe gaat het met je eerste doelstelling? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten