xanderoo Geplaatst 15 juli Share Geplaatst 15 juli (bewerkt) Ik wist trouwens niet dat je FM met 2 kon spelen. Dank @Djurovski Sorry, maar de Benny Hill-doelpunt zal toch altijd voor mij zijn. @Titan Edit: ontslagronde 3 overleeft. Blijft niet duren ben ik bang. 16 juli bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli 11 uur geleden zei xanderoo: Ik wist trouwens niet dat je FM met 2 kon spelen. Dank @Djurovski Sorry, maar de Benny Hill-doelpunt zal toch altijd voor mij zijn. @Titan Edit: ontslagronde 3 overleeft. Blijft niet duren ben ik bang. Gewoon meerdere manager toevoegen en om de beurt wat doen toch haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Het is 2042 en ik heb in m'n journeyman save besloten om toch maar eens newgen faces toe te voegen Maakt het opeens wel wat leuker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Lol! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli De nummer 1, 3 en 4 zijn spelers die onder mijn hoede bij Arsenal en Milan groot zijn geworden. Altijd leuk om ze in deze lijstjes terug te zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Op 15-7-2024 om 15:25 zei MNie: Krijg net onderstaand profiel binnen via de jeugdinstroom (sorry voor de volgens van mijn novelle). Veelbelovend profiel als je het mij vraagt maar ik ben niet heel erg bekend met een onverwoestbaar karakter. Jullie? @De Raam als grootmeester opleiden wellicht. Zijn er dingen waar ik op moet letten? Normaal heb ik er nog wel een handje van om jongelingen direct voor de leeuwen te werpen maar om dat nou in de Premier League te proberen... Mag ik het screenshot in het Engels? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Zo, langzaam aan komt het op gang. Dit is dus precies wat ik probeer te bereiken deze game: Gestaag omhoog gaan. Spelers beter laten worden, verkopen zodra ze toe zijn aan dat stapje hoger en proberen dit zoveel mogelijk aan te grijpen om betere of talentvollere spelers in te passen. Zo ook met Perkovic, Vidovic en Cavlina. Allen zijn ze recent een relatief vaste waarde geworden in het Kroatische elftal en waren ze bij ons al dragende spelers. Maar, natuurlijk niet onvervangbaar. Zo wordt Cavlina door ons 16-jarige supertalent vervangen. Lorran is voor bijna 20 miljoen de directe vervanger van Vidovic en voor Perkovic hadden we intern al wat vervangers lopen, maar hebben we vorig jaar ook een Wonderkind uit Thailand kunnen ophalen. Nu zorgen dat we verder uit bouwen, de scouting op pijl houden en verder komen in de CL om die reputatie omhoog te knallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli 26 minuten geleden zei De Raam: Mag ik het screenshot in het Engels? Jij mag dat van mij haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli 32 minuten geleden zei MNie: Jij mag dat van mij haha Resilient of Onverwoestbaar is een heerlijk karakter om mee te werken. Gewoon lekker in je jeugdteam zetten (geen idee of je enkel een u18 hebt of ook een u21 of u23) en dan bekijken of hij meer weerstand nodig heeft. Zou hem zelf op snelheid gaan trainen, daarna z'n afwerken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli (bewerkt) Het kon niet blijven duren, helaas. Eens kijken of ik het in Kazachtstan er wat van bak. 16 juli bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Wat een wedstrijd, gelukkig nog wel gewonnen. Leuke ploeg om mee te spelen trouwens dat Saint-Etienne. Ga in het eerste seizoen kampioen worden, dat kan bijna niet meer mis gaan en zit nog in de halve finale van de beker. Nog zonder spelers aan te trekken, maar jeugd de kans te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Eerste keer dat ik zo'n sterk seizoen meemaak en nog zonder puntverlies zit op het moment dat we de titel pakken! Alles winnen zou helemaal ultiem zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Niveau van de Serie A verder wel om te huilen zeg @Oerlie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli 10 minuten geleden zei rich ruzzian: Niveau van de Serie A verder wel om te huilen zeg @Oerlie Ja het is (vooral dit seizoen) dramatisch bij de concurrenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli (bewerkt) Voor het eerst dat ik dit meemaak bij FM; Ik heb een zoon! Zijn talent zit hem niet in de statistieken van het voetbal, maar zie je rechts op het plaatje. Op zijn 17de spreekt hij al meer talen dan zijn vader, dus als ik met pensioen ga, komt er een nieuwe wereldreiziger voor terug! Edit: Alle talen die jij vloeiend spreekt neemt die AI automatisch over. Spreek je een taal minder, dan niet. 16 juli bewerkt door FMNOOB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli (bewerkt) Seizoen 1 is klaar, heerlijk seizoen gedraaid. Ook nog de halve finale van de beker gehaald, helaas met 4-1 eruit tegen Marseille. Nu kijken wat we komend seizoen op het hoogste niveau kunnen doen. 16 juli bewerkt door GAE EAGLES Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 16 juli Share Geplaatst 16 juli Tijdens mijn avontuur bij Falkenbergs in Zweden hou ik de eredivisie nauwlettend in de gaten. Wat een ontknoping zeg, ik denk dat de scheidsrechter die die penalty toekende aan Ajax, ongeacht of het terecht was of niet, zich nooit meer in Rotterdam durft te vertonen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 17 juli Share Geplaatst 17 juli Kampioen zonder puntverlies! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 17 juli Share Geplaatst 17 juli 10 hours ago, FMNOOB said: Voor het eerst dat ik dit meemaak bij FM; Ik heb een zoon! Zijn talent zit hem niet in de statistieken van het voetbal, maar zie je rechts op het plaatje. Op zijn 17de spreekt hij al meer talen dan zijn vader, dus als ik met pensioen ga, komt er een nieuwe wereldreiziger voor terug! Edit: Alle talen die jij vloeiend spreekt neemt die AI automatisch over. Spreek je een taal minder, dan niet. Hoe lang ben je manager bij je huidige club? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 17 juli Share Geplaatst 17 juli (bewerkt) 15 minuten geleden zei Rob1981: Hoe lang ben je manager bij je huidige club? Inmiddels alweer vertrokken naar Turkije, maar ik ben daar hooguit 1,5 jaar manager geweest. 17 juli bewerkt door FMNOOB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 juli Share Geplaatst 17 juli Zo af en toe weten we echt hele goede potten op de mat te leggen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 17 juli Share Geplaatst 17 juli De droom geleefd maar net te vroeg wakker geworden. Zo zou ik ons Champions League seizoen 2030-2031 wel omschrijven. Na onze minste competitiefase tot nu toe plaatsen we ons 'slechts' voor de play-off ronde, maar vanaf dat moment begint het te lopen. We schakelen Nice en Feyenoord terecht uit, maar hebben tegen City al het geluk van de wereld (rode kaart City + verlenging) nodig om door te bekeren. Uiteindelijk weten we tegen Real Madrid een wereldprestatie neer te zetten en zo plaatsten we ons voor het eerst in de Zweedse voetbalgeschiedenis voor de ultieme titanenstrijd: de Champions League finale. Tegen Barcelona pas ik mijn tactiek aan en hierdoor krijgen we een hele stugge wedstrijd, maar wel een wedstrijd waar die ene kans het verschil zal maken. Helaas haalt Kiwior een minuut of tien na rust een bal van ons van de lijn en, zoals dat dan gaat in het voetbal, weet je dat hij dan aan de andere kant wél gaat vallen. In de 73e minuut zorgt een vrije trappenvariant ervoor dat Ferran Torres de winnende goal maakt. We kunnen trots en met opgeheven hoofd terug naar Göteborg, maar daar koop je natuurlijk niets voor. Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 17 juli Share Geplaatst 17 juli Spijtig @Urbeto, maar het zal binnenkort wel prijs zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 juli Share Geplaatst 17 juli 3 uur geleden zei Urbeto: De droom geleefd maar net te vroeg wakker geworden. Zo zou ik ons Champions League seizoen 2030-2031 wel omschrijven. Na onze minste competitiefase tot nu toe plaatsen we ons 'slechts' voor de play-off ronde, maar vanaf dat moment begint het te lopen. We schakelen Nice en Feyenoord terecht uit, maar hebben tegen City al het geluk van de wereld (rode kaart City + verlenging) nodig om door te bekeren. Uiteindelijk weten we tegen Real Madrid een wereldprestatie neer te zetten en zo plaatsten we ons voor het eerst in de Zweedse voetbalgeschiedenis voor de ultieme titanenstrijd: de Champions League finale. Tegen Barcelona pas ik mijn tactiek aan en hierdoor krijgen we een hele stugge wedstrijd, maar wel een wedstrijd waar die ene kans het verschil zal maken. Helaas haalt Kiwior een minuut of tien na rust een bal van ons van de lijn en, zoals dat dan gaat in het voetbal, weet je dat hij dan aan de andere kant wél gaat vallen. In de 73e minuut zorgt een vrije trappenvariant ervoor dat Ferran Torres de winnende goal maakt. We kunnen trots en met opgeheven hoofd terug naar Göteborg, maar daar koop je natuurlijk niets voor. Toon verborgen inhoud Tot aan de 16de finale dacht ik nog: Qua loting zit het totaal niet tegen in deze CL campagne. Daarna kwam je even City, Real en Barça tegen haha. Ook wel lekker dat je City en Real in de KO fase wel weet te verslaan waar ze in de gorepsfase nog net te sterk waren. Wel echt heel keurige prestaties. Op welk niveau van de Europese (sub)top schat je je ploeg nu ongeveer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 17 juli Share Geplaatst 17 juli Nog genoeg werk aan de winkel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten