Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

11 uur geleden zei xanderoo:

Ik wist trouwens niet dat je FM met 2 kon spelen.  Dank @Djurovski

Sorry, maar de Benny Hill-doelpunt zal toch altijd voor mij zijn. @Titan

Edit: ontslagronde 3 overleeft. Blijft niet duren ben ik bang.

Gewoon meerdere manager toevoegen en om de beurt wat doen toch haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-7-2024 om 15:25 zei MNie:

Krijg net onderstaand profiel binnen via de jeugdinstroom (sorry voor de volgens van mijn novelle). Veelbelovend profiel als je het mij vraagt maar ik ben niet heel erg bekend met een onverwoestbaar karakter. Jullie? @De Raam als grootmeester opleiden wellicht. Zijn er dingen waar ik op moet letten? Normaal heb ik er nog wel een handje van om jongelingen direct voor de leeuwen te werpen maar om dat nou in de Premier League te proberen...

010PaddyHough.jpg.3f58f3de4c513d449aed2e75116006cc.jpg

011PaddyHough-Eigenschappen.thumb.jpg.2f23f1dbafb03df2dae8effabfb4acae.jpg

Mag ik het screenshot in het Engels? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, langzaam aan komt het op gang. Dit is dus precies wat ik probeer te bereiken deze game: Gestaag omhoog gaan. Spelers beter laten worden, verkopen zodra ze toe zijn aan dat stapje hoger en proberen dit zoveel mogelijk aan te grijpen om betere of talentvollere spelers in te passen.

Zo ook met Perkovic, Vidovic en Cavlina. Allen zijn ze recent een relatief vaste waarde geworden in het Kroatische elftal en waren ze bij ons al dragende spelers. Maar, natuurlijk niet onvervangbaar. Zo wordt Cavlina door ons 16-jarige supertalent vervangen. Lorran is voor bijna 20 miljoen de directe vervanger van Vidovic en voor Perkovic hadden we intern al wat vervangers lopen, maar hebben we vorig jaar ook een Wonderkind uit Thailand kunnen ophalen. 

Nu zorgen dat we verder uit bouwen, de scouting op pijl houden en verder komen in de CL om die reputatie omhoog te knallen. 

20240716153706_1.thumb.jpg.f7ce6aae1a26d5a00a260826d6c2856a.jpg

20240716153703_1.thumb.jpg.149a16b137e7da1083fcad9f6330d5af.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei MNie:

Jij mag dat van mij haha

image.png.596b86ad038d33807886ce33e00f7aa2.png

image.thumb.png.ab98cc093d81b618114fdba975164963.png

Resilient of Onverwoestbaar is een heerlijk karakter om mee te werken. Gewoon lekker in je jeugdteam zetten (geen idee of je enkel een u18 hebt of ook een u21 of u23) en dan bekijken of hij meer weerstand nodig heeft. Zou hem zelf op snelheid gaan trainen, daarna z'n afwerken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.13aaeee35b2ffad672421995706457ab.png

Wat een wedstrijd, gelukkig nog wel gewonnen. Leuke ploeg om mee te spelen trouwens dat Saint-Etienne. Ga in het eerste seizoen kampioen worden, dat kan bijna niet meer mis gaan en zit nog in de halve finale van de beker. Nog zonder spelers aan te trekken, maar jeugd de kans te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OyunbilegKhan_Information.thumb.png.ca448cada4fda6acd70f76b4553bc959.png

Voor het eerst dat ik dit meemaak bij FM;  Ik heb een zoon!  Zijn talent zit hem niet in de statistieken van het voetbal, maar zie je rechts op het plaatje. Op zijn 17de spreekt hij al meer talen dan zijn vader, dus als ik met pensioen ga, komt er een nieuwe wereldreiziger voor terug!

Edit: Alle talen die jij vloeiend spreekt neemt die AI automatisch over. Spreek je een taal minder, dan niet.

bewerkt door FMNOOB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.ccad4ec3f7a27df257d1127bdc417258.png

image.thumb.png.c37371209030df3187b2620efa926ab4.png

Seizoen 1 is klaar, heerlijk seizoen gedraaid. Ook nog de halve finale van de beker gehaald, helaas met 4-1 eruit tegen Marseille. Nu kijken wat we komend seizoen op het hoogste niveau kunnen doen.

bewerkt door GAE EAGLES
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijdens mijn avontuur bij Falkenbergs in Zweden hou ik de eredivisie nauwlettend in de gaten. Wat een ontknoping zeg, ik denk dat de scheidsrechter die die penalty toekende aan Ajax, ongeacht of het terecht was of niet, zich nooit meer in Rotterdam durft te vertonen :-D

Schermafbeelding 2024-07-16 234237.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 hours ago, FMNOOB said:

OyunbilegKhan_Information.thumb.png.ca448cada4fda6acd70f76b4553bc959.png

Voor het eerst dat ik dit meemaak bij FM;  Ik heb een zoon!  Zijn talent zit hem niet in de statistieken van het voetbal, maar zie je rechts op het plaatje. Op zijn 17de spreekt hij al meer talen dan zijn vader, dus als ik met pensioen ga, komt er een nieuwe wereldreiziger voor terug!

Edit: Alle talen die jij vloeiend spreekt neemt die AI automatisch over. Spreek je een taal minder, dan niet.

Hoe lang ben je manager bij je huidige club?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Rob1981:

Hoe lang ben je manager bij je huidige club?

Inmiddels alweer vertrokken naar Turkije, maar ik ben daar hooguit 1,5 jaar manager geweest.

bewerkt door FMNOOB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De droom geleefd maar net te vroeg wakker geworden. Zo zou ik ons Champions League seizoen 2030-2031 wel omschrijven. Na onze minste competitiefase tot nu toe plaatsen we ons 'slechts' voor de play-off ronde, maar vanaf dat moment begint het te lopen. We schakelen Nice en Feyenoord terecht uit, maar hebben tegen City al het geluk van de wereld (rode kaart City + verlenging) nodig om door te bekeren. Uiteindelijk weten we tegen Real Madrid een wereldprestatie neer te zetten en zo plaatsten we ons voor het eerst in de Zweedse voetbalgeschiedenis voor de ultieme titanenstrijd: de Champions League finale. 

Tegen Barcelona pas ik mijn tactiek aan en hierdoor krijgen we een hele stugge wedstrijd, maar wel een wedstrijd waar die ene kans het verschil zal maken. Helaas haalt Kiwior een minuut of tien na rust een bal van ons van de lijn en, zoals dat dan gaat in het voetbal, weet je dat hij dan aan de andere kant wél gaat vallen. In de 73e minuut zorgt een vrije trappenvariant ervoor dat Ferran Torres de winnende goal maakt. We kunnen trots en met opgeheven hoofd terug naar Göteborg, maar daar koop je natuurlijk niets voor. :sorry:

qLTxBb1.png

Spoiler

Z3H6CnQ.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Urbeto:

De droom geleefd maar net te vroeg wakker geworden. Zo zou ik ons Champions League seizoen 2030-2031 wel omschrijven. Na onze minste competitiefase tot nu toe plaatsen we ons 'slechts' voor de play-off ronde, maar vanaf dat moment begint het te lopen. We schakelen Nice en Feyenoord terecht uit, maar hebben tegen City al het geluk van de wereld (rode kaart City + verlenging) nodig om door te bekeren. Uiteindelijk weten we tegen Real Madrid een wereldprestatie neer te zetten en zo plaatsten we ons voor het eerst in de Zweedse voetbalgeschiedenis voor de ultieme titanenstrijd: de Champions League finale. 

Tegen Barcelona pas ik mijn tactiek aan en hierdoor krijgen we een hele stugge wedstrijd, maar wel een wedstrijd waar die ene kans het verschil zal maken. Helaas haalt Kiwior een minuut of tien na rust een bal van ons van de lijn en, zoals dat dan gaat in het voetbal, weet je dat hij dan aan de andere kant wél gaat vallen. In de 73e minuut zorgt een vrije trappenvariant ervoor dat Ferran Torres de winnende goal maakt. We kunnen trots en met opgeheven hoofd terug naar Göteborg, maar daar koop je natuurlijk niets voor. :sorry:

qLTxBb1.png

Toon verborgen inhoud

Z3H6CnQ.png

Tot aan de 16de finale dacht ik nog: Qua loting zit het totaal niet tegen in deze CL campagne. Daarna kwam je even City, Real en Barça tegen haha. Ook wel lekker dat je City en Real in de KO fase wel weet te verslaan waar ze in de gorepsfase nog net te sterk waren. Wel echt heel keurige prestaties. Op welk niveau van de Europese (sub)top schat je je ploeg nu ongeveer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites