Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Wat een bagger kut seizoen. Geen enkele andere San Marinese team dan ons in een kwartfinale

4cb526a5797b95dd72a6a88a249efdd8.png

EDIT:

ff serieus ;e 

Virtus niet in de groepsfase ECL omdat ze tegen AC Milan moeten in de voorronde. San Giovanni dat laatste wordt in hun groepsfase EL en onder andere 4-1 verliezen van AaB (terwijl San Giovanni 2 seizoenen geleden nog de halve finale CL haalde)

Echt zo dicht bij stoppen nu he :5

bewerkt door Thomassje123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

906aa077d95b024bf6c0462d050edf3c.png

Na 26 seconden kneep ik hem even, toen onze Ricardo er geen zin meer in had. Wel jammer dat je bij de rust al weet dat het 1-4 óf 0-4 gaat worden, andere opties zijn er niet in FM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thomassje123:

Wat een bagger kut seizoen. Geen enkele andere San Marinese team dan ons in een kwartfinale

4cb526a5797b95dd72a6a88a249efdd8.png

EDIT:

ff serieus  

Virtus niet in de groepsfase ECL omdat ze tegen AC Milan moeten in de voorronde. San Giovanni dat laatste wordt in hun groepsfase EL en onder andere 4-1 verliezen van AaB (terwijl San Giovanni 2 seizoenen geleden nog de halve finale CL haalde)

Echt zo dicht bij stoppen nu he 

Even doorzetten nog man. Je bent te ver gekomen om nu op te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog geen keuze kunnen maken voor een nieuwe game, dus m'n journeyman game maar even uit de kast gehaald :D Laatste keer gesaved op deadline day, dus even kijken wat er allemaal gaande was en wie er allemaal op het punt staan te vertrekken :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arsenalappointment2035.thumb.png.0c1b5ba4e8dcd78c3d1bc6e8be57a3ef.png

Na 6 jaar AEK en na 12 jaar in de 'little leagues' gaan we nu naar de Big League. Arsenal werd 7e in 2034/2035, maar won wel de FA Cup. Selectie is eigenlijk veel te goed voor de 7e plek, dus het doel is vooral om de Europa League te winnen dit jaar. Wilde eigenlijk eerst naar een Conference League club, maar die kwam niet vrij. Met Arsenal nu dit seizoen de Europa League proberen te winnen om vervolgens ook de Champions League af te vinken met ze. Daarna maar kijken of we nog ergens de Conference League kunnen winnen met een club ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste grote uitgaande transfer deze game. In elk geval qua bedrag, toptalent Noa Mikic ging eerder, wegens een clausule, al voor 3,7 miljoen naar Liverpool.

Bulat volgt hem, maar dan naar Southampton. Een mooi voorbeeld van hoe ik het wil zien: Inmiddels stond Vrbancic al klaar om de positie van Bulat over te nemen, dus na ruim 100 wedstrijden voor ons, mag Bulat voor 12 miljoen zijn kunsten gaan vertonen in Engeland, en krijgen we ook nog 35% van een eventuele vervolg transfer.

20240715144517_1.thumb.jpg.a44f8141bd7074d5d4ec6b60e3a0f58d.jpg

Nu kijken of we met het geld wat leuks weer kunnen kopen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijg net onderstaand profiel binnen via de jeugdinstroom (sorry voor de volgens van mijn novelle). Veelbelovend profiel als je het mij vraagt maar ik ben niet heel erg bekend met een onverwoestbaar karakter. Jullie? @De Raam als grootmeester opleiden wellicht. Zijn er dingen waar ik op moet letten? Normaal heb ik er nog wel een handje van om jongelingen direct voor de leeuwen te werpen maar om dat nou in de Premier League te proberen...

010PaddyHough.jpg.3f58f3de4c513d449aed2e75116006cc.jpg

011PaddyHough-Eigenschappen.thumb.jpg.2f23f1dbafb03df2dae8effabfb4acae.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 hours ago, Titan said:

Eén seizoen, 23 goals voortkomend uit een valse lange inworp - ofwel een korte inworp  

Ondertussen het nieuwe stadion ingeluid. Fijn, zo'n oefentegenstander.

image.thumb.png.2b309e1739c0113508efa9f885609c7b.png

Hoe stel je die inworp in dan? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Rob1981:

Hoe stel je die inworp in dan? 

Zie screentje hieronder. Het idee is dat degene die de inworp heeft, eigenlijk maar één keuze heeft: de bal werpen naar de speler die kort komt, ondanks dat dit alleen zo ingesteld kan worden bij de instructies voor een verre inworp. Ben er nog mee aan het knutselen (beter gezegd: knoeien :D )

@Nom de Guerre heeft ook zijn X ook een paar voorbeeldjes van resultaten staan. Ik voeg er ook ff twee toe om een beeld te geven. 

image.thumb.png.3805a59425939b6356ae65570533ec68.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites