Urbeto Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 3 uur geleden zei Mordurette: Wat een triller van een bekerfinale maar we trekken aan het langst eind! Netjes hoor, leuke pot. Heb je toevallig een samenwerking met Benfica? Silva en Okon heb ik enkele seizoenen terug ook gehuurd. Niemand heeft het nog over Burak Yilmaz in Sittard; Kroos is neergedaald! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april 46 minuten geleden zei Lensherr: En iets leuks gevonden ondertussen? Ondertussen aangenomen bij KV Mechelen dat in vieze papieren zit, zowel sportief als financieel. Staan op het moment van mijn aankomst op plaats 15 met 17 punten, wel maar 2 punten van plaats 11 dus hier is nog veel mogelijk. Financieel gaat het echter rampzalig. Ik zal moeten snijden in de lonen en spelers moeten verkopen. En proberen om Europees voetbal te halen, wat bij een goede reeks misschien mogelijk is. Ik denk dat ik (voorlopig) hierin een uitdaging heb gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 24 april Share Geplaatst 24 april Nou succes! Gelijk ook een mooie club en alles is zeker mogelijk nog. Als Hasi het kan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april 7 uur geleden zei Urbeto: Netjes hoor, leuke pot. Heb je toevallig een samenwerking met Benfica? Silva en Okon heb ik enkele seizoenen terug ook gehuurd. Ben al tijdje op zoek naar een moederclub maar het bestuur vindt het niet nodig. Silva wilde ik proberen omdat anderen die ook vaak haalden bij de KKD-Challenge. Per toeval kwam ik toen Okon tegen en heb hem nu ook definitief overgenomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april 15 uur geleden zei Thierryvane: Eindelijk een lekkere zomer gemaakt qua uitgaande transfers. Het vertrek van Bitshiabu (8,5 miljoen gehaald van Leipzig) had niet gehoeven op deadlineday, maar wilde perse weg. Zijn vervanger uit Venezuela zie je hieronder. Kwam gratis over en mag het in de basis laten zien. @ReneLeBlanc @Joery Cremaschi is het tot nu toe nog niet.Wederom verhuurd. Wel gek dat je Darvich hebt kunnen strikken. Die is echt +100 mil waard bij mij, bij Barcelona. Seimen sowieso ook topper, voor mij te duur, dus moet het met Atubolu doen. Ook geen verkeerde keeper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april 45 minuten geleden zei Michiel RAFC: Wel gek dat je Darvich hebt kunnen strikken. Die is echt +100 mil waard bij mij, bij Barcelona. Seimen sowieso ook topper, voor mij te duur, dus moet het met Atubolu doen. Ook geen verkeerde keeper. Maakte vooral minuten in Barcelona Atlètic. Niet gek ook met Punsi (zieke regen uit eigen jeugd), F. Torres, Fati, Bowen, V. Roque, Raphinha en Yamal. In mijn vorige games was hij ook onhaalbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april Ook weer eens behoefte aan een nieuwe FM-save Weet alleen nog niet waar, maar m'n eerste idee is ergens in Duitsland of helemaal werkeloos ergens onderaan beginnen. Weet nog wel van m'n journeyman game uit de voorgaande editie dat ik bij PSV belande en Harry Maguire naar Eindhoven haalde Ben ergens wel opzoek naar zo'n zelfde vibe, dus zal wel een journeyman worden dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april Nieuwe ploeg gevonden nl. Jagiellona in eerste klasse, vind ook deze jongen erin terug in de club. Draait verder echt niet goed, sinds ik overnam, 2x gewonnen, 1x gelijk en 4x verloren dus 7 op 21. Nog twee wedstrijden, en op 2 punten van degradatie, dus het wordt nog tricky. Laatste match wel gelukkig 2-0 uit op Cracovia die zesde staan, belangrijke punten. Het litouwse wonderkind zou zomaar even op zijn eentje de ploeg kunnen redden, want de rest mag eigenlijk vervangen worden eerlijk gezegd. Zeer kleine ploeg ook, het litouwse wonderkind is ook niet zo groot. Denk dat daar al een probleem in schuilt dat ik geen ideale tactiek voor zo een kleine ploeg etc. en stilstaande fases enorm in mijn nadeel zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april De nieuwe Jean-Marie Pfaff mocht debuteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april Wat een beast is dat zeg, no wonder dat ze kampioen speelden. 200 cm, 19 jumping reach, 16 balance, 16 strength, 14 heading. Probeer dat maar eens te stoppen Eens geinformeerd... hij zou wel willen komen maar het zou een hele dure transfer zijn. Maar dan heb je wel een ster waarrond je kan bouwen met een target forward als spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april Deze jongen speelt omdat mijn eerste keus geblesseerd is sinds het begin van het seizoen. 11 wedstrijden als centrale middenvelder, tien doelpunten en acht assists. Lang niet slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april In elke safe opnieuw heb ik zoveel probleem om een deftige doelman te vinden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april Ik heb in mijn building a nation team zojuist de journeyman soort van uitgespeeld Enige verschil is natuurlijk dat ik niet werkloos begon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april 48 minuten geleden zei Laki: In elke safe opnieuw heb ik zoveel probleem om een deftige doelman te vinden... Het vinden is vaal het probleem niet, eerder het kunnen betalen lijkt me... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april 1 hour ago, Laki said: In elke safe opnieuw heb ik zoveel probleem om een deftige doelman te vinden... Ik heb juist de doelmannen als grootste bron van inkomsten de laatste 2 FM’s. Er zijn behoorlijk veel talentvolle doelmannen die niet te duur zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april Newgen keepers uit Uruguay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 25 april Share Geplaatst 25 april 3 uur geleden zei Mordurette: Het vinden is vaal het probleem niet, eerder het kunnen betalen lijkt me... Als ik alles kon betalen was het inderdaad niet zo moeilijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april @Thierryvane Cremaschi verhuurd, zie ik op vorige pagina? Zonde man, goeie speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april Zo terug van 10 dagen Kroatië, gisteren mijn wijsheidstanden laten trekken en nu ondanks het beetje suf zijn van de pijnstillers enorm veel zin om mijn save met IFK Göteborg verder te zetten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april 4 minuten geleden zei 007mark: @Thierryvane Cremaschi verhuurd, zie ik op vorige pagina? Zonde man, goeie speler. Kan mij nog niet bekoren terwijl ik hem in meerdere games heb zien uitgroeien tot een absolute topper... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april Journeyman begonnen Ook nog nooit een tweede team gemanaged, dus dat is ook weer iets nieuws. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april (bewerkt) 26 minuten geleden zei TheRealOne: Journeyman begonnen Ook nog nooit een tweede team gemanaged, dus dat is ook weer iets nieuws. Ik heb ook opnieuw moeten starten omdat ik te veel fouten in de database maakte (blijkbaar Engeland vergeten te selecteren ondanks dat ik zoveel competities selecteerde). Dus iets beter, maar nu doe ik wel ook voort met deze. Bij mij nu Örebro in Zweden deze keer die in degradatieproblemen waren maar die ik er uit wegloodste. Young Reds (of Standard U21) zijn wel clubs die inderdaad snel in zo een journeyman geinteresseerd zijn in u in het begin. Heb ik ook al in beide een aanbod van gehad, maar heb ik afgeslagen omdat zo een B-elftal coachen een beetje raar is, en liever gewoon een A-ploeg of volledige ploeg coach, maar lijkt me wel een leuke ervaring of iets anders, dus have fun. Zweden trouwens een heel raar bekersysteem, iets met poules in het voorjaar en de eerste twee KO-rondes in het najaar. Erg raar. De groepsrondes en kwartfinales zijn trouwens in maart dus dat vind ik wel erg handig. Veel beter om te pieken naar een beker of er een echt doel van te maken omdat het minder effect heeft op de zwaarte van uw programma. In Noorwegen loopt de beker synchroon met de competitie en heb je van eind november tot begin april geen matchen (als je geen play-offs of Europees hebt). Niveau en reputatie van de Zweedse eerste en tweede klasse tegenover de Noorse equivalent ligt ietsje lager ook naar mijn idee. 26 april bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april Rot op met die xg, 0-5 is 0-5! Een soort nieuwe tactiek uitgeprobeerd, werkt wel vrij goed vind ik. Maar goed, wel weer mid-season or in dit geval end-season slump, en misschien verdedigend wat kwetsbaar maar heb ook niet per se of precies de juiste spelers voor een dergelijke tactiek, bij een grotere ploeg kan je al specifieker de spelers aantrekken of omtrainen voor een bepaalde tactiek, met dit soort ploegen moet je het doen met de spelers dat je hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 april Share Geplaatst 26 april De Göteborgse talentenfabriek draait op volle toeren! Alleen jammer dat er nog geen eigen jeugd bij zit, dat blijft toch nog altijd enorm tegenvallen. Sowieso is het bijzonder hoe Denemarken en Noorwegen toptalent na toptalent afleveren en Zweden er eigenlijk niets tegenover zet qua newgens. Maargoed, met internationale scouting kom je een heel eind Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten