Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Ik heb bij Sporting op alle posities potentiële toppers uit eigen jeugd lopen, ik mis enkel nog een paar centrale verdedigers om de selectie op termijn volledig rond te krijgen met alleen maar spelers (lees: newgens) uit de opleiding. Ik heb er nu twee maar de vraag is of zij goed genoeg worden. Daarnaast nog een rechtsback van 192cm die ik kan omtrainen maar er mag dus nog wel een potentiële topper bij op die positie.

Dus nu maar hopen dat de preview eens overeenkomt met wat er daadwerkelijk door gaat komen in maart:

image.png.1e7df2a00a7465a32433601194951f80.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei bas huijsmans:

Haha, gaan we nu natuurlijk doen ja! Held wel hoor, paar prijsjes met Racing, toen werd hij genoemd bij Boca. Helaas verloor hij Alcaraz in de selectie en was de teloorgang gestart. Hopelijk doet hij het met Chivas goed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halverwege het eerste volledige seizoen met Wydad Fès en het gaat prima. We zijn met KAC Marrakech en Soualem verwikkeld in een strijd om plek twee, die recht geeft op promotie naar het hoogste niveau. We scoren veel, maar krijgen er ook veel om de oren; van de vijftien wedstrijden hielden we slechts één keer het doel schoon. 

Tot nu toe speelde onze keeper van 18 alle wedstrijden in een poging hem te doen uitgroeien tot een onbetwiste basisspeler, maar de conclusie is dat hij zich niet snel genoeg ontwikkeld. Ik ga in de winter op zoek naar een keeper die goed genoeg is voor het hoogte niveau, waarmee we hopelijk in de resterende wedstrijden promotie afdwingen.image.png.d4e1dcb6ad61d49220ae8a0fbf5cd783.png 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Arezo:

Wat zal ik eens gaan doen in FM?

Jij wordt manager van de oude ploeg van Santi: Cruz Azul. Hiermee ga je het wk voor clubteams pakken om vervolgens ook manager te worden van Mexico en hiermee het WK te winnen met Santi als topscorer. Elk binnenkomend bod van Feyenoord op een speler van jou moet je verplicht accepteren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Arezo:

Wat zal ik eens gaan doen in FM?

Uiteraard ben je groot geworden met Ajax Amateurs en Beerschot, twee clubs met een hoog Ajax gehalte. Erg hoog voor een Feyenoordfan. Waar ligt jouw loyaliteit?

Voornamelijk bij jezelf. Maar jij bent een man met een missie. Missielintat. 

Pak een team dat deelneemt aan de CL en maak het kapot. Je mag er zo lang over doen als je wilt. Maar er is 1 doel en 1 regel.

Degradeer zonder ontslagen te worden. 

En onthou: Een club is pas dood en begraven als deze verhuurde amateurs terughaalt om de meubelen te redden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei MisterX:

Nieuwe eigenaren doen meteen eigen aankopen? Is dat nieuw? Nooit eerder gehoord. 

Dat is al een aantal edities en al aardig lang. Maar jij hebt een paar versies overgeslagen natuurlijk ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei sennid:

Dat is al een aantal edities en al aardig lang. Maar jij hebt een paar versies overgeslagen natuurlijk 

In FM22 wel eens een overname gehad, maar dit nog nooit gehad. In in FM24 heb ik ook al meerdere overnames gehad. Alleen al in de SM game heb ik al 2x een overname gehad, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt.

Ik weet wel dat een nieuw bestuur soms een nieuwe manager wilt hebben en dat je ontslagen kan worden om die reden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen winterstop kwam Liverpool opeens langs voor Alexandre Saraiva, een Portugese linksback die ik in het seizoen 2027/2028 voor 2 miljoen overnam van Vizela. Een leuke speler als je in Portugal speelt, een groot talent maar niet per se een wonderkind. Speelde af en toe zijn wedstrijdjes maar stond de hele tijd in de belangstelling van clubs van het kaliber Liverpool. Liverpool zette dan ook door in de winter van 2028/2029, begonnen te bieden en ik dacht: ik laat de transfersom iets lager (5 miljoen) maar flikker er 40% van de doorverkoop tegenaan. Waarschijnlijk schiet zijn transferwaarde als een gek omhoog en verkoop ik dan de clausule. Zo gezegd zo gedaan, transferwaarde vliegt omhoog en ik kan nu de clausule voor bijna 11 miljoen verkaufen. :D Winst hoor. :< 

image.thumb.png.c07bf8b929042a5d423f106e77dee466.png

image.thumb.png.4b3a5806affa8fc9cdd0955b3dc9f964.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Afgelopen winterstop kwam Liverpool opeens langs voor Alexandre Saraiva, een Portugese linksback die ik in het seizoen 2027/2028 voor 2 miljoen overnam van Vizela. Een leuke speler als je in Portugal speelt, een groot talent maar niet per se een wonderkind. Speelde af en toe zijn wedstrijdjes maar stond de hele tijd in de belangstelling van clubs van het kaliber Liverpool. Liverpool zette dan ook door in de winter van 2028/2029, begonnen te bieden en ik dacht: ik laat de transfersom iets lager (5 miljoen) maar flikker er 40% van de doorverkoop tegenaan. Waarschijnlijk schiet zijn transferwaarde als een gek omhoog en verkoop ik dan de clausule. Zo gezegd zo gedaan, transferwaarde vliegt omhoog en ik kan nu de clausule voor bijna 11 miljoen verkaufen. :D Winst hoor. :< 

image.thumb.png.c07bf8b929042a5d423f106e77dee466.png

image.thumb.png.4b3a5806affa8fc9cdd0955b3dc9f964.png

Hoe ga jij toch zo bizar snel door je seizoenen heen man :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei MisterX:

In FM22 wel eens een overname gehad, maar dit nog nooit gehad. In in FM24 heb ik ook al meerdere overnames gehad. Alleen al in de SM game heb ik al 2x een overname gehad, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt.

Ik weet wel dat een nieuw bestuur soms een nieuwe manager wilt hebben en dat je ontslagen kan worden om die reden. 

Het gebeurt volgens mij voornamelijk wanneer er verkiezingen zijn. Potentiële directeurs doen dan beloftes om bepaalde wereldsterren aan te trekken als zij verkozen worden. Geld ging ook niet van het transferbudget af...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei MarcFR:

Hoe ga jij toch zo bizar snel door je seizoenen heen man :D

Dat vraag ik me wel bij meerdere af. Zelfs op een vrije dag waarop iets te vele FM speel (:D) weet ik hun snelheid niet te halen. Laat staan als ik het moet combineren met werk en een sociaal leven...

14 minuten geleden zei De Raam:

Het gebeurt volgens mij voornamelijk wanneer er verkiezingen zijn. Potentiële directeurs doen dan beloftes om bepaalde wereldsterren aan te trekken als zij verkozen worden. Geld ging ook niet van het transferbudget af...

Oh, die heb ik dan weer niet vaak gehad. Eigenlijk nooit zelf. Die verkiezingen zijn volgens mij iets typisch Spaans en Portugees heb ik het idee 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei De Raam:

Begonnen aan het eerste seizoen met een volledig zelf opgeleide selectie! 

image.png.7119da4dce3e9b7cb510266203a6164a.png

Het is dan ook ongekend wat er voor spelers door komen in Portugal. Ik denk dat ik nog nooit zoveel dikke spelers gezien hebbin een youth only challenge als in Portugal 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Het is dan ook ongekend wat er voor spelers door komen in Portugal. Ik denk dat ik nog nooit zoveel dikke spelers gezien hebbin een youth only challenge als in Portugal 

Ik zal, nadat we de CL gewonnen hebben, mijn team delen in het daarvoor bestemde topic. Je kijkt je ogen uit, werkelijk... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites