ReneLeBlanc Gepost January 14, 2024 Share Gepost January 14, 2024 Ah bah, daar gaat de ultieme kans op onze eerste titel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost January 14, 2024 Share Gepost January 14, 2024 20 competitiematchen, 22 doelpunten en 19 assists dit seizoen. Ga het maar weer opvangen. :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Raam Gepost January 14, 2024 Share Gepost January 14, 2024 Wel flinke zak geld voor Chileense begrippen! Je tovert toch elke keer een glimlach op m'n gezicht als ik die kop van Roberto Carlos langs zie komen heerlijk plaatje! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost January 14, 2024 Share Gepost January 14, 2024 48 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ah bah, daar gaat de ultieme kans op onze eerste titel Welke database gebruik je? Wil ook wel in Portugal starten want heb een hele hoop Portugese collega's op mijn werk rondlopen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost January 14, 2024 Share Gepost January 14, 2024 1 minuut geleden zei sennid: Welke database gebruik je? Wil ook wel in Portugal starten want heb een hele hoop Portugese collega's op mijn werk rondlopen Jij moet verder in San Marino Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost January 14, 2024 Share Gepost January 14, 2024 31 minuten geleden zei sennid: Welke database gebruik je? Wil ook wel in Portugal starten want heb een hele hoop Portugese collega's op mijn werk rondlopen Geen tot en met 4e niveau is gewoon speelbaar? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost January 14, 2024 Share Gepost January 14, 2024 Het is ieder jaar hetzelfde liedje bij de gemeente... Stelletje idioten bij de gemeente... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost January 14, 2024 Share Gepost January 14, 2024 Goed om te weten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xanderoo Gepost January 14, 2024 Share Gepost January 14, 2024 8 uur geleden zei MisterX: Spelers die aan het einde van een contract vertrekken, staan niet in het overzicht. Net als spelers die je aantrekt vanuit je jeugdinstroom. Dat zorgt voor een vertekent beeld. Stond dat in voorgaande spellen van FM wel erin? Ik meen mij te herinneren van wel.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 14, 2024 Share Gepost January 14, 2024 1 minuut geleden zei xanderoo: Stond dat in voorgaande spellen van FM wel erin? Ik meen mij te herinneren van wel.. Heeft dat niet te maken met welke ''modus'' je speelt? Ik speel Real World, met mijn Arsenal. En eerste 3-4 seizoenen kwamen heel veel transfers, niet in mijn transfer history/overzicht te verschijnen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost January 14, 2024 Share Gepost January 14, 2024 3 minuten geleden zei xanderoo: Stond dat in voorgaande spellen van FM wel erin? Ik meen mij te herinneren van wel.. Nee, die stonden er nooit in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost January 14, 2024 Share Gepost January 14, 2024 1 uur geleden zei sennid: Goed om te weten Wie weet gaat dit werken. Ik ben wel benieuwd hoeveel een stadion voor 350 man gaat kosten. Ze zullen er vast meerdere miljoenen voor vragen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost January 14, 2024 Share Gepost January 14, 2024 3 minuten geleden zei MisterX: Wie weet gaat dit werken. Ik ben wel benieuwd hoeveel een stadion voor 350 man gaat kosten. Ze zullen er vast meerdere miljoenen voor vragen Ik denk dat dit een optie kan zijn. Laten we het hopen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 14, 2024 Share Gepost January 14, 2024 Leuk window Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 14, 2024 Share Gepost January 14, 2024 Eerste prijsje bij Santos is binnen hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 14, 2024 Share Gepost January 14, 2024 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost January 14, 2024 Share Gepost January 14, 2024 (edited) 13 minuten geleden zei sennid: Ik denk dat dit een optie kan zijn. Laten we het hopen! De deal is waarschijnlijk nog niet rond aan het einde van het seizoen, dus een volgende verbouwing van het stadion zou dan misschien nog ene jaar later plaats moeten gaan vinden... Of je zult zien dat de gemeente het stadion niet wilt verkopen ofzo Of wat kun je nog meer als reden bedenken om het niet door te laten gaan? Edited January 14, 2024 by MisterX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 14, 2024 Share Gepost January 14, 2024 6 minuten geleden zei La Pulga: Eerste prijsje bij Santos is binnen hoor. Heb je nog tips voor Brazzie talentjes? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 14, 2024 Share Gepost January 14, 2024 1 minuut geleden zei Nom de Guerre: Heb je nog tips voor Brazzie talentjes? Spoiler Het is pas mijn eerste seizoen, maar dit waren mijn transfers. Ik weet wel dat Angelo van Chelsea een hele goede speler zal zijn, hopelijk kan ik die huren en uiteindelijk kopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nom de Guerre Gepost January 14, 2024 Share Gepost January 14, 2024 Eentje uit de categorie "Vind ik nou leuk"... Dit is de geschiedenis van Takefusa Kubo. Als aanvallende middenvelder was hij anderhalf jaar lang geweldig, maar ten Calvenhoven werd gehaald, moest ik een nieuwe plek voor hem verzinnen. Bij ons bij de amateurs zakken oudere voetballers die het spelletje goed zien vaak een of meerdere linies naar achteren, dus ik dacht, dat kan in Japan ook wel. Als libero hoeft hij niet echt puur te verdedigen, maar kan hij wel inschuiven waar mogelijk. Sowieso, een aankoop van 51 miljoen dank je niet zomaar af Kan eigenlijk echt niet, verdedigend gezien een gigantisch risico, maar hij kan wel lekker ballen hoor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 14, 2024 Share Gepost January 14, 2024 18 minuten geleden zei Nom de Guerre: Eentje uit de categorie "Vind ik nou leuk"... Dit is de geschiedenis van Takefusa Kubo. Als aanvallende middenvelder was hij anderhalf jaar lang geweldig, maar ten Calvenhoven werd gehaald, moest ik een nieuwe plek voor hem verzinnen. Bij ons bij de amateurs zakken oudere voetballers die het spelletje goed zien vaak een of meerdere linies naar achteren, dus ik dacht, dat kan in Japan ook wel. Als libero hoeft hij niet echt puur te verdedigen, maar kan hij wel inschuiven waar mogelijk. Sowieso, een aankoop van 51 miljoen dank je niet zomaar af Kan eigenlijk echt niet, verdedigend gezien een gigantisch risico, maar hij kan wel lekker ballen hoor En dan word ik raar aangekeken omdat ik een keeper op AMR deed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost January 14, 2024 Share Gepost January 14, 2024 Hij is over de 200 miljoen heen voor het eerst Ik heb geen eens 200 miljoen meer in de bank, maar dat boeit even niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost January 14, 2024 Share Gepost January 14, 2024 @Dansmeister jij zat bij Colo Colo toch? is dit wat? Spoiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterX Gepost January 14, 2024 Share Gepost January 14, 2024 Altijd lekker om zo'n bedrag te krijgen, al had ik stiekem op meer gehoopt. Een aantal jaar geleden, toen de speler nog echt een talent was, piekte de waarde boven de 100 miljoen. Dat wetende, dan valt dit bedrag toch een beetje tegen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dansmeister Gepost January 15, 2024 Share Gepost January 15, 2024 7 uur geleden zei La Pulga: @Dansmeister jij zat bij Colo Colo toch? is dit wat? Toon verborgen inhoud Nooo vriend. @ElPrincipito heeft een game gehad ermee. Thompson redelijk talent in mijn game geweest, maar niet meer dan dat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts