Rrrood Gepost December 22, 2024 Share Gepost December 22, 2024 1 uur geleden zei MNie: Wel zonde als je iedere wedstrijd een doelpunt tegen krijgt pfff. Seizoen 2 met OGC Nice... Scheelt weer in de cleansheet premies Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost December 22, 2024 Share Gepost December 22, 2024 6 uur geleden zei Rrrood: Speelt hij alles? Krijgt hij ook weleens rust? Hoe ziet jouw training eruit & rust? Speelt niet alles maar wel aardig wat. Trainingen doen mijn assiststent manager, kijk daar nooit na Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost December 22, 2024 Share Gepost December 22, 2024 24 minuten geleden zei Rrrood: Scheelt weer in de cleansheet premies Maar dan mis je wel de boost in het cijfer dat de verdedigers krijgen als je de 0 houdt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JesseNL Gepost December 22, 2024 Share Gepost December 22, 2024 Huh?! Is dit echt gebeurd? M'n keeper is tijdens de wedstrijd geblesseerd geraakt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rrrood Gepost December 22, 2024 Share Gepost December 22, 2024 2 minuten geleden zei JesseNL: Huh?! Is dit echt gebeurd? M'n keeper is tijdens de wedstrijd geblesseerd geraakt. FM24 is de eerste FM in tijden dat je een keeper op de bank moet hebben 24 minuten geleden zei putdus: Speelt niet alles maar wel aardig wat. Trainingen doen mijn assiststent manager, kijk daar nooit na Het is mogelijk dat hij ze te zwaar traint. Recent zijn in de FM community flink wat dingen getest, waaronder training en minder zwaar trainen is beter voor de ontwikkeling van de spelers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost December 22, 2024 Share Gepost December 22, 2024 12 minuten geleden zei Rrrood: FM24 is de eerste FM in tijden dat je een keeper op de bank moet hebben Het is mogelijk dat hij ze te zwaar traint. Recent zijn in de FM community flink wat dingen getest, waaronder training en minder zwaar trainen is beter voor de ontwikkeling van de spelers. oke dus minder zwaar trainen is beter? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rrrood Gepost December 22, 2024 Share Gepost December 22, 2024 (edited) 10 minuten geleden zei putdus: oke dus minder zwaar trainen is beter? Ja, geldt vooral voor algemene teamtraining (maar waarschijnlijk ook voor individuele training). Daarbij is rust voor spelers belangrijk. Je kan spelers rusten via het trainingsschema door rust in te plannen, maar je kan ook spelers individueel laten rusten. Nu blijkt dus dat ze nog beter uitrusten als je ze én via het trainingsschema laat rusten én daarnaast individueel. Dus na een wedstrijd kan je bijvoorbeeld de hele dag rust in het trainingsschema plannen + spelers individueel rust gunnen voor maximaal effect. edit: hier de tabel Edited December 22, 2024 by Rrrood Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost December 23, 2024 Share Gepost December 23, 2024 Op 20-12-2024 om 11:07 zei Nom de Guerre: Misschien moet je weer eens een estafette meedoen? Dat lijkt me een verrekt goed idee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost December 23, 2024 Share Gepost December 23, 2024 Zweede KNVB incoming... Alsof ik geen belangrijke pot te spelen heb, droeftoeters. Oh ja, en Malmö is de concurrent in de titelstrijd. Evenveel punten; kunnen ze fijn afstand nemen van ons straks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost December 23, 2024 Share Gepost December 23, 2024 En nu baal ik nog meer van die verlenging aangezien we er nog uitvliegen ook. Spelers zijn echt doodop en er komen drukke weken aan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dvsermelo Gepost December 23, 2024 Share Gepost December 23, 2024 Ik win deze dan, maar het aantal afgekeurde goals is echt ongekend. Ik denk gemiddeld 2 goals wel. Nu gewoon 5 afgekeurde treffers.. Ik snap de VAR, enz. Maarja, alleen bij mij altijd, nooit bij de tegenstander. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost December 23, 2024 Share Gepost December 23, 2024 3 uur geleden zei Titan: Zweede KNVB incoming... Alsof ik geen belangrijke pot te spelen heb, droeftoeters. Oh ja, en Malmö is de concurrent in de titelstrijd. Evenveel punten; kunnen ze fijn afstand nemen van ons straks. En hoe is het verlopen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost December 23, 2024 Share Gepost December 23, 2024 1 minuut geleden zei Lensherr: En hoe is het verlopen? Net het seizoen afgerond. Gewonnen van Partizan, daarna in de play-off er nipt af tegen Celtic. Wel van Malmö verloren, vrij kansloos zelfs met een vermoeid team. Niet zo'n brede selectie . Gedurende het seizoen kwam Göteborg nog weer opzetten, maar we hielden aardig stand. Kampioenschap was bijna binnen, waarop we verloren van Hammarby (uit) en Elfsborg (thuis). Op de laatste speeldag het karwei af kunnen maken door bij 4-1 te winnen bij Värnamo. Vijf titels op rij it is . Eerste op het hoogste niveau. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost December 23, 2024 Share Gepost December 23, 2024 22 minuten geleden zei Titan: Net het seizoen afgerond. Gewonnen van Partizan, daarna in de play-off er nipt af tegen Celtic. Wel van Malmö verloren, vrij kansloos zelfs met een vermoeid team. Niet zo'n brede selectie . Gedurende het seizoen kwam Göteborg nog weer opzetten, maar we hielden aardig stand. Kampioenschap was bijna binnen, waarop we verloren van Hammarby (uit) en Elfsborg (thuis). Op de laatste speeldag het karwei af kunnen maken door bij 4-1 te winnen bij Värnamo. Vijf titels op rij it is . Eerste op het hoogste niveau. @Urbeto kijk even weg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steels Gepost December 23, 2024 Share Gepost December 23, 2024 2 uur geleden zei dvsermelo: Ik win deze dan, maar het aantal afgekeurde goals is echt ongekend. Ik denk gemiddeld 2 goals wel. Nu gewoon 5 afgekeurde treffers.. Ik snap de VAR, enz. Maarja, alleen bij mij altijd, nooit bij de tegenstander. Interessante tactiek hanteer je, zou je de spelersrollen willen delen? Ben erg benieuwd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lensherr Gepost December 23, 2024 Share Gepost December 23, 2024 Lekker hoor @Titan. Spijtig dat Celtic niet lukte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roeliho Gepost December 23, 2024 Share Gepost December 23, 2024 Vorig seizoen transfervrij gehaald en nu als recordverkoop de deur weer uit. Bedankt Elkin! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dvsermelo Gepost December 23, 2024 Share Gepost December 23, 2024 2 uur geleden zei Steels: Interessante tactiek hanteer je, zou je de spelersrollen willen delen? Ben erg benieuwd Het is aanvallend, maar hij werkt goed! Screen 2 is de eindstand van seizoen 1. Het is attractief, veel (tegen)goals. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dvsermelo Gepost December 23, 2024 Share Gepost December 23, 2024 2 uur geleden zei Steels: Interessante tactiek hanteer je, zou je de spelersrollen willen delen? Ben erg benieuwd Hier nog een paar resultaten die je ermee kan bereiken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomassje123 Gepost December 23, 2024 Share Gepost December 23, 2024 Dit is ook wel een parodie op een voetbalwedstrijd he Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rossini' Gepost December 23, 2024 Share Gepost December 23, 2024 Op zoek naar een leuke club om mee te starten vanaf morgen. Any tips? Sta voor alles open Enkel niet Italië, al te veel saves gedaan daar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas huijsmans Gepost December 23, 2024 Share Gepost December 23, 2024 33 minuten geleden zei Rossini': Op zoek naar een leuke club om mee te starten vanaf morgen. Any tips? Sta voor alles open Enkel niet Italië, al te veel saves gedaan daar Haal je meer plezier uit het echt opbouwen van een club vanaf laag of meer een middenmoter/subtopper opbouwen tot wereldtop en er dus iets minder veel seizoenen mee bezig zijn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urbeto Gepost December 23, 2024 Share Gepost December 23, 2024 6 uur geleden zei ReneLeBlanc: @Urbeto kijk even weg! Hele humeur naar de klote. Dankjewel hé! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntiChrist7 Gepost December 23, 2024 Share Gepost December 23, 2024 pas tussen 4 man en perfect getimed voor de offside, heerlijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Titan Gepost December 23, 2024 Share Gepost December 23, 2024 5 uur geleden zei Lensherr: Lekker hoor @Titan. Spijtig dat Celtic niet lukte Bleek uiteindelijk een zegen te zijn. Daardoor geen EL, maar Conference League. Inmiddels halve finale. Heerlijk hoofdstuk in deze game. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts