De Raam Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Ik heb bij Sporting op alle posities potentiële toppers uit eigen jeugd lopen, ik mis enkel nog een paar centrale verdedigers om de selectie op termijn volledig rond te krijgen met alleen maar spelers (lees: newgens) uit de opleiding. Ik heb er nu twee maar de vraag is of zij goed genoeg worden. Daarnaast nog een rechtsback van 192cm die ik kan omtrainen maar er mag dus nog wel een potentiële topper bij op die positie. Dus nu maar hopen dat de preview eens overeenkomt met wat er daadwerkelijk door gaat komen in maart: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari @ElPrincipito Waarom ben jij eigenlijk nog geen carriere gestart met Chivas? https://www.espn.com/soccer/story/_/id/39155706/chivas-hire-ex-real-madrid-player-fernando-gago-manager Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari 22 minuten geleden zei bas huijsmans: @ElPrincipito Waarom ben jij eigenlijk nog geen carriere gestart met Chivas? https://www.espn.com/soccer/story/_/id/39155706/chivas-hire-ex-real-madrid-player-fernando-gago-manager Haha, gaan we nu natuurlijk doen ja! Held wel hoor, paar prijsjes met Racing, toen werd hij genoemd bij Boca. Helaas verloor hij Alcaraz in de selectie en was de teloorgang gestart. Hopelijk doet hij het met Chivas goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Halverwege het eerste volledige seizoen met Wydad Fès en het gaat prima. We zijn met KAC Marrakech en Soualem verwikkeld in een strijd om plek twee, die recht geeft op promotie naar het hoogste niveau. We scoren veel, maar krijgen er ook veel om de oren; van de vijftien wedstrijden hielden we slechts één keer het doel schoon. Tot nu toe speelde onze keeper van 18 alle wedstrijden in een poging hem te doen uitgroeien tot een onbetwiste basisspeler, maar de conclusie is dat hij zich niet snel genoeg ontwikkeld. Ik ga in de winter op zoek naar een keeper die goed genoeg is voor het hoogte niveau, waarmee we hopelijk in de resterende wedstrijden promotie afdwingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Ik stel even een veredeld B-team op in de Super Coppa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Nieuwe eigenaar betaald even flink voor twee nieuwe spelers die ik helemaal niet wil hebben... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari (bewerkt) Het gaat tussen ons en Portugal om die 4e plek terug te pakken 11 januari bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Eerste seizoen 2e met FC Twente Tweede seizoen overstap van Twente naar West Ham Derde seizoen 2e met West Ham Ik begin aardig op Joop Zoetemelk te lijken, die kon ook niet managen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Wat zal ik eens gaan doen in FM? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari 2 uur geleden zei De Raam: Nieuwe eigenaar betaald even flink voor twee nieuwe spelers die ik helemaal niet wil hebben... Nieuwe eigenaren doen meteen eigen aankopen? Is dat nieuw? Nooit eerder gehoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari 25 minuten geleden zei Arezo: Wat zal ik eens gaan doen in FM? Start net als mij en een aantal andere een SM verslaving Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari 26 minuten geleden zei Arezo: Wat zal ik eens gaan doen in FM? Jij wordt manager van de oude ploeg van Santi: Cruz Azul. Hiermee ga je het wk voor clubteams pakken om vervolgens ook manager te worden van Mexico en hiermee het WK te winnen met Santi als topscorer. Elk binnenkomend bod van Feyenoord op een speler van jou moet je verplicht accepteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari 31 minuten geleden zei Arezo: Wat zal ik eens gaan doen in FM? Uiteraard ben je groot geworden met Ajax Amateurs en Beerschot, twee clubs met een hoog Ajax gehalte. Erg hoog voor een Feyenoordfan. Waar ligt jouw loyaliteit? Voornamelijk bij jezelf. Maar jij bent een man met een missie. Missielintat. Pak een team dat deelneemt aan de CL en maak het kapot. Je mag er zo lang over doen als je wilt. Maar er is 1 doel en 1 regel. Degradeer zonder ontslagen te worden. En onthou: Een club is pas dood en begraven als deze verhuurde amateurs terughaalt om de meubelen te redden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari 10 minuten geleden zei MisterX: Nieuwe eigenaren doen meteen eigen aankopen? Is dat nieuw? Nooit eerder gehoord. Dat is al een aantal edities en al aardig lang. Maar jij hebt een paar versies overgeslagen natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari 1 minuut geleden zei sennid: Dat is al een aantal edities en al aardig lang. Maar jij hebt een paar versies overgeslagen natuurlijk In FM22 wel eens een overname gehad, maar dit nog nooit gehad. In in FM24 heb ik ook al meerdere overnames gehad. Alleen al in de SM game heb ik al 2x een overname gehad, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ik weet wel dat een nieuw bestuur soms een nieuwe manager wilt hebben en dat je ontslagen kan worden om die reden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Afgelopen winterstop kwam Liverpool opeens langs voor Alexandre Saraiva, een Portugese linksback die ik in het seizoen 2027/2028 voor 2 miljoen overnam van Vizela. Een leuke speler als je in Portugal speelt, een groot talent maar niet per se een wonderkind. Speelde af en toe zijn wedstrijdjes maar stond de hele tijd in de belangstelling van clubs van het kaliber Liverpool. Liverpool zette dan ook door in de winter van 2028/2029, begonnen te bieden en ik dacht: ik laat de transfersom iets lager (5 miljoen) maar flikker er 40% van de doorverkoop tegenaan. Waarschijnlijk schiet zijn transferwaarde als een gek omhoog en verkoop ik dan de clausule. Zo gezegd zo gedaan, transferwaarde vliegt omhoog en ik kan nu de clausule voor bijna 11 miljoen verkaufen. Winst hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 38 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Afgelopen winterstop kwam Liverpool opeens langs voor Alexandre Saraiva, een Portugese linksback die ik in het seizoen 2027/2028 voor 2 miljoen overnam van Vizela. Een leuke speler als je in Portugal speelt, een groot talent maar niet per se een wonderkind. Speelde af en toe zijn wedstrijdjes maar stond de hele tijd in de belangstelling van clubs van het kaliber Liverpool. Liverpool zette dan ook door in de winter van 2028/2029, begonnen te bieden en ik dacht: ik laat de transfersom iets lager (5 miljoen) maar flikker er 40% van de doorverkoop tegenaan. Waarschijnlijk schiet zijn transferwaarde als een gek omhoog en verkoop ik dan de clausule. Zo gezegd zo gedaan, transferwaarde vliegt omhoog en ik kan nu de clausule voor bijna 11 miljoen verkaufen. Winst hoor. Hoe ga jij toch zo bizar snel door je seizoenen heen man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 9 uur geleden zei MisterX: In FM22 wel eens een overname gehad, maar dit nog nooit gehad. In in FM24 heb ik ook al meerdere overnames gehad. Alleen al in de SM game heb ik al 2x een overname gehad, maar dat heb ik nog nooit meegemaakt. Ik weet wel dat een nieuw bestuur soms een nieuwe manager wilt hebben en dat je ontslagen kan worden om die reden. Het gebeurt volgens mij voornamelijk wanneer er verkiezingen zijn. Potentiële directeurs doen dan beloftes om bepaalde wereldsterren aan te trekken als zij verkozen worden. Geld ging ook niet van het transferbudget af... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Begonnen aan het eerste seizoen met een volledig zelf opgeleide selectie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 18 minuten geleden zei MarcFR: Hoe ga jij toch zo bizar snel door je seizoenen heen man Dat vraag ik me wel bij meerdere af. Zelfs op een vrije dag waarop iets te vele FM speel () weet ik hun snelheid niet te halen. Laat staan als ik het moet combineren met werk en een sociaal leven... 14 minuten geleden zei De Raam: Het gebeurt volgens mij voornamelijk wanneer er verkiezingen zijn. Potentiële directeurs doen dan beloftes om bepaalde wereldsterren aan te trekken als zij verkozen worden. Geld ging ook niet van het transferbudget af... Oh, die heb ik dan weer niet vaak gehad. Eigenlijk nooit zelf. Die verkiezingen zijn volgens mij iets typisch Spaans en Portugees heb ik het idee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 32 minuten geleden zei MarcFR: Hoe ga jij toch zo bizar snel door je seizoenen heen man Splinternieuwe laptop die echt niet normaal snel is helpt wel mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Toekomstige rechtsback, talent kwam in de 1e intake bij ons zo'n 1.5 jaar geleden. Groeit wel aardig door zo. Mede dankzij de input van @De Raam. Blijft wel lastig om spelers te ontwikkelen vind ik, maar enfin; bij deze lijkt het te lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 1 uur geleden zei De Raam: Begonnen aan het eerste seizoen met een volledig zelf opgeleide selectie! Het is dan ook ongekend wat er voor spelers door komen in Portugal. Ik denk dat ik nog nooit zoveel dikke spelers gezien hebbin een youth only challenge als in Portugal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari 29 minuten geleden zei Elsjorro1990: Het is dan ook ongekend wat er voor spelers door komen in Portugal. Ik denk dat ik nog nooit zoveel dikke spelers gezien hebbin een youth only challenge als in Portugal Ik zal, nadat we de CL gewonnen hebben, mijn team delen in het daarvoor bestemde topic. Je kijkt je ogen uit, werkelijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten