aron24 Geplaatst 26 juli 2023 Share Geplaatst 26 juli 2023 4 punten is mooi! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 26 juli 2023 Share Geplaatst 26 juli 2023 3 puntjes van Chiemel, dankjewel daarvoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 27 juli 2023 We gaan terug naar Afrika waar scout Djordison het Libische The Free Music met Ana Qalbi Ehthar instuurd. Kan er online niets van vinden maar het nummer pakt mij wel. Een nummer waar ik mij wel zie zitten aan een barretje ergens in Noord Afrika. Het bevalt mij dus wel prima. Helaas weinig info te vinden dus. Momenteel staat Libië bovenaan in het rechterrijtje onterecht in mijn ogen Phil : Lekker op een terras ergens in Noord Afrika. Verse muntthee en dit nummer erbij ja ik voel hem wel 7 Ronnie : Leuke afwisseling voor de verandering. Underrated in de stand ook ik ga voor een 7 Stephen : Ik vind hem ook wel leuk al is het blijkbaar al een oud nummer. Mag best beter gewaardeerd worden ook hier een 7 De punten uit Libië Spoiler https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/644121/10/10/yxytmxmju3 @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00 @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 Bedankt voor de twee punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 Ik had het kleine geëerd, maar zelfs dat wordt niet gegeven. Heel matig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 Hier had ik punten verwacht. Gelukkig kreeg ik ze ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 Laatste plaats komt vies dichtbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 Dank voor de maarliefst 7 punten @Djordison Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 Muziekbarbaren hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 30 juli 2023 (bewerkt) Daar zijn we weer. Het was een leuk weekendje en dat sluiten we dan maar af met de volgende scout namelijk Laki. Vanuit Honduras wordt Lorely Rodriquez oftewel Empress of ingestuurd. Geboren in LA maar wel de roots in Honduras. Geen idee of het aan de achternaam ligt maar ook zij is best wel leuk. Ze gaat al aardig wat jaren mee maar toch pas 3 studioalbums. Behalve dat ze er leuk uit ziet vind ik haar muziek complete bagger. Nee dit is niet aan mij besteed. Toch wordt het op MU best goed gewaardeerd met een plek in het linker rijtje. En kan de motivatie van de stemmen zeker waarderen van deze scout. Phil : Oei oorpijn en spontane braakneigingen 2 Ronnie : Ook ik haar hier af. Dit is niet mijn genre absoluut niet 1 Stephen : Nee ik voel deze ook niet. Maar zal iets milder zijn 3 De punten uit Honduras Spoiler https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/644121/11/11/ixmgezngzi @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00 @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki 30 juli 2023 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 juli 2023 Share Geplaatst 30 juli 2023 Pff, niet eens punten van Laki. Doet Platina ook mee of sta ik eigenlijk laatste? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 30 juli 2023 Share Geplaatst 30 juli 2023 Lekker Laki! Mooi verjaardagscadeautje dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 juli 2023 Share Geplaatst 30 juli 2023 Vier puntjes erbij, maar wel met één been van het podium afgekukeld. Het wordt eigenlijk weer eens tijd voor een mooie klapper. 5 minuten geleden zei Chiemel: Pff, niet eens punten van Laki. Doet Platina ook mee of sta ik eigenlijk laatste? Platina is afgehaakt als ik het goed begrepen heb. Jammer, want die Japanse inzending was best leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 30 juli 2023 Share Geplaatst 30 juli 2023 Hoppa, weer punten. Zo sta je ineens bijna bovenaan het rechterrijtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 juli 2023 Share Geplaatst 30 juli 2023 Nou zeg, niks terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 juli 2023 Share Geplaatst 30 juli 2023 Nivellering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 Geen 12 van @Laki is ronduit schokkend Dank voor de punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 Schandalig dat ik voorlaatste sta! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 31 juli 2023 Share Geplaatst 31 juli 2023 Dank voor de 5 punten @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 Dank u @Laki 20 uur geleden zei xanderoo: Schandalig dat ik voorlaatste sta! Klopt, dat lijkt me inderdaad een plekje te hoog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 Heb wat rondes gemist ivm vakantie. Nog net in het linkerrijtje. Niet goed, niet verschrikkelijk. Wel weer de typische alles of niets verdeling voor mijn plaat 😅 Waarvan niets van Laki.. Maar dat mag geen verrassing heten 😜 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 1 augustus 2023 7 uur geleden zei Tim': Dank u @Laki Klopt, dat lijkt me inderdaad een plekje te hoog Waar is de vind ik niet leuk knop..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 1 augustus 2023 We reizen af naar Ijsland waar scout Keko Daoi Freyr instuurd met Somebody else now. Wederom een goedkoop pop nummertje uit een land die echt betere muziek kan inzenden. Maar voorlopig wordt het gepruimd hier door MU want IJsland bezet de eerste plaats. Zelf vind ik het absoluut niet geweldig. Ook niet verschrikkelijk maar het doet vrij weinig met mij. Geboren in de hoofdstad van IJsland maar al snel verhuisd naar Denemarken. Op zijn 9e verhuisde hij weer terug naar IJsland. Om vervolgens naar Belijn te verhuizen en ondertussen diverse bands op te richten. Ook heeft hij geprobeerd mee te doen aan het echte songfestival en werd hij gezien als favoriet maar door Corona werd het evenement afgezegd. In diverse alternatieve competities scoorde hij dan ook hoog. En jaar later mocht hij alsnog deelnemen met andere muzikanten maar door een covid positieve test werd live optreden onmogelijk en werd dus de tweede repetitie in de zaal getoond. Uiteindelijk werden ze 4e Phil : Cheap Ass Girlie Rockpop niks voor mij 2 Ronnie : Niet geweldig niet slecht een krappe voldoende 5,5 Stephen : Ik vind het wel leuk. Lekker catchy 7 De punten uit IJsland Spoiler https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/644121/12/12/fhn2rjnznk @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00 @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten