Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #44

Djurovski

Aanbevolen berichten

WilrSDm.png

We gaan terug naar Afrika waar scout Djordison het Libische The Free Music met Ana Qalbi Ehthar instuurd. Kan er online niets van vinden maar het nummer pakt mij wel. Een nummer waar ik mij wel zie zitten aan een barretje ergens in Noord Afrika. Het bevalt mij dus wel prima. Helaas weinig info te vinden dus. Momenteel staat Libië bovenaan in het rechterrijtje onterecht in mijn ogen

Phil : Lekker op een terras ergens in Noord Afrika. Verse muntthee en dit nummer erbij ja ik voel hem wel 7

Ronnie  Leuke afwisseling voor de verandering. Underrated in de stand ook ik ga voor een 7

Stephen Ik vind hem ook wel leuk al is het blijkbaar al een oud nummer. Mag best beter gewaardeerd worden ook hier een 7

De punten uit Libië

@007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko  @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00  @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

EkQMDQm.png

Daar zijn we weer. Het was een leuk weekendje en dat sluiten we dan maar af met de volgende scout namelijk Laki.

Vanuit Honduras wordt Lorely Rodriquez oftewel Empress of ingestuurd. Geboren in LA maar wel de roots in Honduras. Geen idee of het aan de achternaam ligt maar ook zij is best wel leuk. Ze gaat al aardig wat jaren mee maar toch pas 3 studioalbums. Behalve dat ze er leuk uit ziet vind ik haar muziek complete bagger. Nee dit is niet aan mij besteed. Toch wordt het op MU best goed gewaardeerd met een plek in het linker rijtje. En kan de motivatie van de stemmen zeker waarderen van deze scout.

Phil : Oei oorpijn en spontane braakneigingen 2

Ronnie Ook ik haar hier af. Dit is niet mijn genre absoluut niet 1

Stephen Nee ik voel deze ook niet. Maar zal iets milder zijn 3

De punten uit Honduras

@007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko  @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00  @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki 

bewerkt door Djurovski
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vier puntjes erbij, maar wel met één been van het podium afgekukeld. Het wordt eigenlijk weer eens tijd voor een mooie klapper. 

5 minuten geleden zei Chiemel:

Pff, niet eens punten van Laki. Doet Platina ook mee of sta ik eigenlijk laatste?

Platina is afgehaakt als ik het goed begrepen heb. Jammer, want die Japanse inzending was best leuk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Z872Oc2.png

We reizen af naar Ijsland waar scout Keko Daoi Freyr instuurd met Somebody else now. Wederom een goedkoop pop nummertje uit een land die echt betere muziek kan inzenden. Maar voorlopig wordt het gepruimd hier door MU want IJsland bezet de eerste plaats. Zelf vind ik het absoluut niet geweldig. Ook niet verschrikkelijk maar het doet vrij weinig met mij. Geboren in de hoofdstad van IJsland maar al snel verhuisd naar Denemarken. Op zijn 9e verhuisde hij weer terug naar IJsland. Om vervolgens naar Belijn te verhuizen en ondertussen diverse bands op te richten. Ook heeft hij geprobeerd mee te doen aan het echte songfestival en werd hij gezien als favoriet maar door Corona werd het evenement afgezegd. In diverse alternatieve competities scoorde hij dan ook hoog. En jaar later mocht hij alsnog deelnemen met andere muzikanten maar door een covid positieve test werd live optreden onmogelijk en werd dus de tweede repetitie in de zaal getoond. Uiteindelijk werden ze 4e

Phil : Cheap Ass Girlie Rockpop niks voor mij 2

Ronnie Niet geweldig niet slecht een krappe voldoende 5,5

Stephen Ik vind het wel leuk. Lekker catchy 7

De punten uit IJsland

Link naar opmerking
Deel via andere websites