Djurovski Geplaatst 23 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 23 juli 2023 20 uur geleden zei chrisje1993: De weg omlaag gaat hard. Meestal he omhoog gaat langzamer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 24 juli 2023 Na een dagje afwezigheid ( Zaten natuurlijk massaal de finale van het OBK te kijken ) Zijn we terug. De scout van de vorige ronde wist helaas niet te winnen ( je moet wel op doel schieten om te kunnen winnen , eens dat we oneens zijn ) Maar gelukkig doen we hier aan de Olympische gedachte meedoen is belangrijker dan te winnen. En dat geld momenteel zeker voor veelvraat Tim'. Recordkampioen aantal overwinningen op rij heeft het lastig deze editie. Heeft wat gedaan met de kritiek van o.a ondergetekende. Hoewel in mijn ogen Tim gewoon een Tim ding doet alleen stuurt hij nu een zeer onbekende band uit een minder groot land in. Voor de fijn gehorige betekend dat same shit different day maar het gros van MU lijkt hem af te rekenen op dat het niet al te main stream is. Tim stuurt het Estse Cosmoskva in met het nummer Spider. Een onbekende band uit een niet alledaags land betekend dus ook weinig info in het Nederlands. Het eerste album kwam uit 2004 om vervolgens in 2017 weer samen te komen. En in 2019 kwam dan de single uit de ze nu te horen zullen brengen Phil : Onbekend maakt niet onbemind. Het doet mij totaal niks 4 Ronnie : Zal in bepaalde Oostblokse clubs wel wat mensen aan het dansen brengen. Hier in het westen doet het vrij weinig 4 Stephen : Heb al heel wat meer bagger gehoord de laatste rondes. Ik vind dit niet slecht. 7 De punten uit Estland Spoiler https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/644121/8/8/ezndhmntcz @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00 @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 We blijven ons steeds weer naar het podium toesprokkelen, maar de verschillen zijn echt minimaal. Spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Eerlijk gezegd had ik niet meteen punten verwacht, maar enorm blij wel dat ik toch een mooi aantal krijg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Als ik ze zelfs van Tim al niet meer krijg.. :/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Weer wat puntjes, nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Jaja, lekker hoor. Estland is mij gunstig gezind met een heuse 12-punter. Dank u zeer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Het wordt tijd om die oliedollars van Khedaffi eens om te graven voor wat steekpenningen hier en daar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Punten zijn vervijfvoudigd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 25 juli 2023 Share Geplaatst 25 juli 2023 Kijk, dat begint erop te lijken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 25 juli 2023 Share Geplaatst 25 juli 2023 Één puntje in de laatste vijf stemrondes. Na een vlammende start nu richting het moeras der grijze middenmotors aan het afzakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 25 juli 2023 Share Geplaatst 25 juli 2023 13 uur geleden zei Erwin.: Als ik ze zelfs van Tim al niet meer krijg.. :/ Sorry Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 25 juli 2023 We gaan richten de bergen en waar bergen zijn , zijn ook diepe dalen en dat laat scout Chiemel zien door de Oostenrijkse band Oehl in te sturen met Neue Wildnis. Spontane oorbloedingen leverde dat hier op en het ene Duitstalig nummer is het andere niet. Nee ik ben geen fan. Van dat zweverige loop ik niet warm. De groep is in 2016 opgericht. Inmiddels hebben ze 3 albums uitgebracht voor de liefhebbers. Momenteel staan Chiemel ook onderaan in het rechterrijtje meer dan terecht volgens mij Phil : Je moet wel een enorme Sadomachinist zijn om zo iets in te sturen. Dit kan toch echt niet hoor. Wie luistert dit voor plezier? Ik ken ze niet 1 Ronnie : Je moet wel of heel dronken zijn of heel erg onder invloed van andere middelen zijn wil je dit leuk kunnen vinden 1 Stephen : Gelukkig ben ik al overleden anders had ik gevraagd waar ik deze 3 minuten van mijn leven terug kan vragen. Wat een gruwel 1 De punten uit Oostenrijk Spoiler https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/644121/9/9/m1zwi5ntri @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00 @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 25 juli 2023 Share Geplaatst 25 juli 2023 Kijk, daarom gaven we punten aan Oostenrijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 juli 2023 Share Geplaatst 25 juli 2023 Teleurstelling weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 25 juli 2023 Share Geplaatst 25 juli 2023 Had hem al bijna weggeklikt. Toen zag ik dat de 12 punten voor mij waren, @Chiemelhartelijk dank, je bent een heer van smaeck. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 25 juli 2023 Share Geplaatst 25 juli 2023 Het gaat boven verwachting tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 juli 2023 Share Geplaatst 25 juli 2023 Onderste regionen helpen elkaar omhoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 juli 2023 Auteur Share Geplaatst 25 juli 2023 Gaan weer heerlijk omlaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 juli 2023 Share Geplaatst 25 juli 2023 Noppesss Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 25 juli 2023 Share Geplaatst 25 juli 2023 Dank aan @Chiemel voor de vijf punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 juli 2023 Share Geplaatst 25 juli 2023 Goh, niet verrassend dat ik de landen onderin de meete punten geef als ik zelf tot nu toe weinig gescoord heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 25 juli 2023 Share Geplaatst 25 juli 2023 Zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 25 juli 2023 Share Geplaatst 25 juli 2023 Kijk, dit zijn dan weer verrassend veel punten. Straatfeest in Tripoli als dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 26 juli 2023 Share Geplaatst 26 juli 2023 14 uur geleden zei timpy00: Onderste regionen helpen elkaar omhoog. En sommigen vallen uit de boot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten