Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #44

Djurovski

Aanbevolen berichten

yggOFu8.png

Na een dagje afwezigheid ( Zaten natuurlijk massaal de finale van het OBK te kijken :classic_dry: ) Zijn we terug. De scout van de vorige ronde wist helaas niet te winnen ( je moet wel op doel schieten om te kunnen winnen , eens dat we oneens zijn ) Maar gelukkig doen we hier aan de Olympische gedachte meedoen is belangrijker dan te winnen. En dat geld momenteel zeker voor veelvraat Tim'.  Recordkampioen aantal overwinningen op rij heeft het lastig deze editie. Heeft wat gedaan met de kritiek van o.a ondergetekende. Hoewel in mijn ogen Tim gewoon een Tim ding doet alleen stuurt hij nu een zeer onbekende band uit een minder groot land in. Voor de fijn gehorige betekend dat same shit different day maar het gros van MU lijkt hem af te rekenen op dat het niet al te main stream is. Tim stuurt het Estse Cosmoskva in met het nummer Spider. Een onbekende band uit een niet alledaags land betekend dus ook weinig info in het Nederlands. Het eerste album kwam uit 2004 om vervolgens in 2017 weer samen te komen. En in 2019 kwam dan de single uit de ze nu te horen zullen brengen

Phil : Onbekend maakt niet onbemind. Het doet mij totaal niks 4

Ronnie Zal in bepaalde Oostblokse clubs wel wat mensen aan het dansen brengen. Hier in het westen doet het vrij weinig 4

Stephen Heb al heel wat meer bagger gehoord de laatste rondes. Ik vind dit niet slecht. 7

De punten uit Estland

@007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko  @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00  @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki

Link naar opmerking
Deel via andere websites

xrPNEa7.png

We gaan richten de bergen en waar bergen zijn , zijn ook diepe dalen en dat laat scout Chiemel zien door de Oostenrijkse band Oehl in te sturen met Neue Wildnis. Spontane oorbloedingen leverde dat hier op en het ene Duitstalig nummer is het andere niet. Nee ik ben geen fan. Van dat zweverige loop ik niet warm. De groep is in 2016 opgericht. Inmiddels hebben ze 3 albums uitgebracht voor de liefhebbers. Momenteel staan Chiemel ook onderaan in het rechterrijtje meer dan terecht volgens mij

Phil : Je moet wel een enorme Sadomachinist zijn om zo iets in te sturen. Dit kan toch echt niet hoor. Wie luistert dit voor plezier? Ik ken ze niet 1

Ronnie Je moet wel of heel dronken zijn of heel erg onder invloed van andere middelen zijn wil je dit leuk kunnen vinden 1

Stephen Gelukkig ben ik al overleden anders had ik gevraagd waar ik deze 3 minuten van mijn leven terug kan vragen. Wat een gruwel 1

De punten uit Oostenrijk

@007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko  @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00  @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki

Link naar opmerking
Deel via andere websites