bas2204 Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 Met die 10 mooie punten doen we weer netjes mee voor het podium zelfs! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 september 2023 Auteur Share Geplaatst 15 september 2023 Vanuit een bloedheet Afrika gaan we naar het uiterste noorden waar scout Chimpa het Finse Ellinoora naar voren schuift. Over deze zangeres is weinig bekend en zelfs haar wiki is niet in een normale taal te vertalen. Is dat erg? nee want met Elefantin Paino komt er een heerlijk nummer tevoorschijn. Best wel ondergewaardeerd imo met een plekje op de onderste treden van het linkerrijtje. Phil : Hier kun je toch alleen maar vrolijk van worden 7 Ronnie : Lekkah 7 Stephen: Lekker nummertje 7 Punten uit Finland Spoiler https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/644121/21/21/q0n2iyntcw @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00 @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 Het begint een aardige anticlimax voor mij te worden zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 Met nog twee speelrondes kan het nog. Maar het ziet er naar uit dat ik de duimen ga moeten leggen. Zuur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 Had hier gewoon wel punten verwacht. Teleurstellend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 september 2023 Share Geplaatst 15 september 2023 Keurig weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 16 september 2023 Share Geplaatst 16 september 2023 Toch weer wat puntjes. Het linkerrijtje lijkt uit zicht, maar koploper van het rechterrijtje moet kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 16 september 2023 Share Geplaatst 16 september 2023 Hoppaaaa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 16 september 2023 Share Geplaatst 16 september 2023 Dank voor de 4 punten Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 september 2023 Auteur Share Geplaatst 17 september 2023 We gaan zo op het einde van de editie niet voor de eerste keer naar het Afrikaanse continent. En wel naar Zuid Afrika waar Scout Kaydemaanager Mafikizolo met het nummer Marabi het toneel opstuurt. Het nummer kan mij niet erg bekoren. Beetje zo'n gospel nummertje wat je een in slechte B film ziet in de kerk in Afrika. Die vibe geeft het mij en hoewel dat soms best goed kan zijn is dit nummer het net niet. Toegegeven er zitten veel slechtere nummers in deze editie. Ik noem maar een Frankrijk als voorbeeld haha. Vanuit Zweden dus zero points Phil : Nee , nee en nogmaals nee. Hoewel er hele goede nummers uit ( Zuid ) Afrika komen is dit het echt niet. Aangezien er ook meuk voorbij gekomen die nog veel slechter zijn kom ik uit op een 4 Ronnie : Ik vind het helemaal niet zo slecht. Wel vrij goedkoop het is niet uniek maar het gaf mij wel een smile. 6.5 Stephen: Nee ik vind dit helaas ook niet mijn kopje thee. Hoger dan een 5 kan ik echt niet geven Weet iemand al wie de volgende gaat doen want er komt hierna nog 1 update De punten uit Zuid Afrika Spoiler https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/644121/22/22/kwzmziytkx @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00 @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Weer puntje, helaas wel twee plekken gezakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Ik lijk zo nog uit de top 3 te vallen. Jammer zeg. Had graag voor de eerste keer gewonnen.. Wilt er iemand de volgende organiseren? Indien niet, wil ik het gerust wel weer een keer doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 17 september 2023 Share Geplaatst 17 september 2023 Mooie tienpunter, dank daarvoor. Het podium halen wordt hem naar iedere waarschijnlijkheid niet meer, maar wie weet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 september 2023 Share Geplaatst 18 september 2023 Goeie run aan punten, al is die 12 voor Rop wel jammer. Nog geen veilige marge dus. Nog 2 te gaan. Even geen idee wie nog moeten stemmen ook haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 18 september 2023 Share Geplaatst 18 september 2023 Weer een mooi aantal puntjes. Wordt de Turkse blues hier toch beter gewaardeerd dan ik vooraf had verwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 september 2023 Share Geplaatst 18 september 2023 12 minuten geleden zei 007mark: Goeie run aan punten, al is die 12 voor Rop wel jammer. Nog geen veilige marge dus. Nog 2 te gaan. Even geen idee wie nog moeten stemmen ook haha. Kan je zien aan de kleur in scorewiz he, alleen Fabian nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 18 september 2023 Share Geplaatst 18 september 2023 Ik kan nog altijd laatste worden, spannend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 september 2023 Share Geplaatst 18 september 2023 1 uur geleden zei Erwin.: Kan je zien aan de kleur in scorewiz he, alleen Fabian nog Ohja, inderdaad. En Platina dan toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 september 2023 Share Geplaatst 18 september 2023 Zojuist zei 007mark: Ohja, inderdaad. En Platina dan toch? Platina heeft zich teruggetrokken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 18 september 2023 Share Geplaatst 18 september 2023 Hoppa, dank voor de 12 punter. Kan in theorie zelfs nog winnen. Zou een mooie stunt wezen. Maar een mooie score zit er iig wel in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 18 september 2023 Share Geplaatst 18 september 2023 (bewerkt) Dank voor de vier punten erwin en bas. Negende plaats voorlopig. Het zou wel grappig zijn mocht ik opnieuw tiende worden (gezien het al zoveel is gebeurd, zeker tijdens de laatste 5-10 edities, ben denk ik zelfs meer tiende geworden dan een andere plek in +- laatste acht edities). Voor veel landen toch gezorgd voor hun beste prestatie ooit. Zo ben ik verantwoordelijk voor de beste inzending van Indonesië, Singapore, Turkije, Honduras, Niger en Egypte onder meer. 18 september 2023 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 18 september 2023 Share Geplaatst 18 september 2023 Ken je klassiekers heren! Studio Sportzomer 2010 Dat was daar de introsong voor. Mooie herinneringen aan, vandaar dit uitverkozen lied. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 18 september 2023 Auteur Share Geplaatst 18 september 2023 Jaaaa jullie denken nu daar is de ontknoping maar helaas Groningen speelt dus lekker schakelprogramma aan en daarna bed tijd tot morgen @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00 @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 18 september 2023 Share Geplaatst 18 september 2023 3 minuten geleden zei Djurovski: Jaaaa jullie denken nu daar is de ontknoping maar helaas Groningen speelt dus lekker schakelprogramma aan en daarna bed tijd tot morgen @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00 @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki Op ESPN3 kun je 'm in zijn geheel zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 september 2023 Share Geplaatst 18 september 2023 Eindelijk eens wat doelpunten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten