Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Song Contest #44

Djurovski

Aanbevolen berichten

wBO4DyY.png

Vanuit een bloedheet Afrika gaan we naar het uiterste noorden waar scout Chimpa het Finse Ellinoora naar voren schuift. Over deze zangeres is weinig bekend en zelfs haar wiki is niet in een normale taal te vertalen. Is dat erg? nee want met Elefantin Paino komt er een heerlijk nummer tevoorschijn. Best wel ondergewaardeerd imo met een plekje op de onderste treden van het linkerrijtje. 

Phil  Hier kun je toch alleen maar vrolijk van worden 7

Ronnie : Lekkah 7

Stephen: Lekker nummertje 7

Punten uit Finland

@007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko  @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00  @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vAutQ3D.png

We gaan zo op het einde van de editie niet voor de eerste keer naar het Afrikaanse continent. En wel naar Zuid Afrika waar Scout Kaydemaanager Mafikizolo met het nummer Marabi het toneel opstuurt. Het nummer kan mij niet erg bekoren. Beetje zo'n gospel nummertje wat je een in slechte B film ziet in de kerk in Afrika. Die vibe geeft het mij en hoewel dat soms best goed kan zijn is dit nummer het net niet. Toegegeven er zitten veel slechtere nummers in deze editie. Ik noem maar een Frankrijk als voorbeeld haha. Vanuit Zweden dus zero points

Phil  Nee , nee en nogmaals nee. Hoewel er hele goede nummers uit ( Zuid ) Afrika komen is dit het echt niet. Aangezien er ook meuk voorbij gekomen die nog veel slechter zijn kom ik uit op een 4

Ronnie : Ik vind het helemaal niet zo slecht. Wel vrij goedkoop het is niet uniek maar het gaf mij wel een smile. 6.5

Stephen: Nee ik vind dit helaas ook niet mijn kopje thee. Hoger dan een 5 kan ik echt niet geven

Weet iemand al wie de volgende gaat doen want er komt hierna nog 1 update

De punten uit Zuid Afrika

@007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djordison @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @KayDeManaager @Keko  @Lakigigar @Platina32 @Roprop @Tim' @timpy00  @Titan @Urbeto @Vreven @xanderoo @Laki 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor de vier punten erwin en bas.

Negende plaats voorlopig. Het zou wel grappig zijn mocht ik opnieuw tiende worden (gezien het al zoveel is gebeurd, zeker tijdens de laatste 5-10 edities, ben denk ik zelfs meer tiende geworden dan een andere plek in +- laatste acht edities).

Voor veel landen toch gezorgd voor hun beste prestatie ooit. Zo ben ik verantwoordelijk voor de beste inzending van Indonesië, Singapore, Turkije, Honduras, Niger en Egypte onder meer.

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaaa jullie denken nu daar is de ontknoping maar helaas Groningen speelt dus lekker schakelprogramma aan en daarna bed tijd tot morgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Djurovski:

Jaaaa jullie denken nu daar is de ontknoping maar helaas Groningen speelt dus lekker schakelprogramma aan en daarna bed tijd tot morgen

Op ESPN3 kun je 'm in zijn geheel zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites