Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvision Songcontest #43

Bogatyr

Aanbevolen berichten

43 minuten geleden zei Vreven:

Grappig dat je na 3 deelnames van een aantal nummers al kunt raden door wie ze ingezonden zijn. Al is het weer die rekel van een @Djurovskidie me verrast. Ik heb dit keer eens voor iets heel anders gekozen. Ben erg benieuwd wat het gaat doen.

Heb een keer geen Noorwegen, zat al te zoeken naar een vlaggetje wat er niet was haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed dat we begonnen zijn, jammer genoeg zonder punten. Van je buren moet je het hebben... Hopelijk eindigen we op een mooie plek. Ik verwacht de tiende plaats zoals tijdens de laatste drie keren ook het geval is. Niets meer en niets minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

icJSJS7.png.95d01cbd602dc2b403c305abfbe451c2.png

Van het regenachtige Cardiff trekken we nu naar het regenachtige Berlijn in Duitsland. Scout KayDeManager vertoeft momenteel in de hoofdstad van de Duitsers. Hij stuurt CJ Taylor naar het festival met het nummer 'Wunderschön'. Benieuwd of deze Duitser potten gaat breken deze editie. Afwachten dus.

360_F_111682656_g63NR8Z16g8H8boPR3LK6J4VEbSv9oXg.jpg.0c8b747fa7abccf81023ce043da49a16.jpg

image.thumb.png.8643271ea41e949666d1087d80d117cc.png

De punten uit Berlijn, Duitsland. (2)

Link naar opmerking
Deel via andere websites