Djurovski Geplaatst 29 april 2023 Share Geplaatst 29 april 2023 Spannend is het wel voor het podium Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 29 april 2023 Share Geplaatst 29 april 2023 Wow, waar komen die 12 punten vandaan?? Bedankt @Grote Ree! Nu snap ik ook je comment van een paar weken terug, haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 29 april 2023 Share Geplaatst 29 april 2023 39 minuten geleden zei Platina32: Wow, waar komen die 12 punten vandaan?? Bedankt @Grote Ree! Nu snap ik ook je comment van een paar weken terug, haha Graag gedaan! Muzikaal een ontzettend interessant en intrigerend nummer, met alle vreemde maatsoorten en polyritmiek erin. Heb me geen seconde verveeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 april 2023 Share Geplaatst 29 april 2023 Nou, van je collega’s moet je het hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 april 2023 Share Geplaatst 29 april 2023 @Grote Ree is altijd al mijn favoriete Forum Admin geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 29 april 2023 Share Geplaatst 29 april 2023 Grijze middenmoot moet er ook zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 29 april 2023 Auteur Share Geplaatst 29 april 2023 We zijn ondertussen aangekomen in het absolute slot van deze editie. Nog vier landen te gaan en nu is Chiemel aan de beurt met zijn Israël. Electric Zoo brengt het nummer "Benjamin". Ze doen het zeker niet slecht, maar hopen waarschijnlijk stiekem om nog wat plaatsjes op te schuiven. Laten we eerst te weten komen naar welke landen de punten van Israël gaan! Sterren van het publiek: ☆☆☆ De punten uit Jeruzalem, Israël. (20) Spoiler @Chiemel @Djurovski @Titan @Urbeto @Tim' @Fantasy @Keko@007mark @Platina32 @Chimpa @Vreven @ivago @Satyr @bas2204 @bas huijsmans @chrisje1993 @Erwin. @Laki @Fabian. @Grote Ree @aron24 @Bogatyr @Roprop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 april 2023 Share Geplaatst 29 april 2023 We sprokkelen door, maar de twijfel blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 april 2023 Share Geplaatst 29 april 2023 Zo schuiven we gestaag richting een mooie klassering, maar ik ben bang dat er geen eerste positie meer in zit. Of er moeten nog gekke dingen gebeuren. En met de afgelopen edities in het achterhoofd blijf ik geloven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 april 2023 Share Geplaatst 29 april 2023 Een kleine opleving in het midden gehad, maar het is inmiddels weer terug naar de nulpunters Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 april 2023 Share Geplaatst 29 april 2023 Grote verliezer van deze ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 29 april 2023 Share Geplaatst 29 april 2023 Linkerrijtje is nog altijd mogelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 april 2023 Share Geplaatst 29 april 2023 Dankjewel voor de 12 punten!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 april 2023 Share Geplaatst 29 april 2023 Oh oh, puntloos. Hopelijk sprokkelen we nog wat puntjes bij de volgende landen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 29 april 2023 Share Geplaatst 29 april 2023 Ik heb wat rondes gemist, maar we zijn vol verwikkeld in de strijd om plaats 2! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 april 2023 Share Geplaatst 29 april 2023 Podium gaat lastig worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 april 2023 Auteur Share Geplaatst 30 april 2023 (bewerkt) Noorwegen! Zoals jullie gezien hebben één van de favorieten van de organisator. Momenteel zit het land in een dipje, maar staan ze toch nog op een mooie vierde plaats! Urbeto stuurt Madrugada met "Dreams at Midnight". De band werd opgericht in 1995 en trad toen nog op onder de naam Abbey's Adoption. Na een tijdje veranderde dit naar Madrugada. In 2022 verscheen het album "Chimes At Midnight" en ging de band op tournee door Europa. Sterren van het publiek: ☆☆☆☆ De punten uit Oslo, Noorwegen. (21) Spoiler @Chiemel @Djurovski @Titan @Urbeto @Tim' @Fantasy @Keko@007mark @Platina32 @Chimpa @Vreven @ivago @Satyr @bas2204 @bas huijsmans @chrisje1993 @Erwin. @Laki @Fabian. @Grote Ree @aron24 @Bogatyr @Roprop 30 april 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Zonde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Gaat Tim nou alweer winnen? Hij heeft al een streak van 3 toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Hahaha het zal toch niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Mooi dat nummers als dat van Zweden laatste worden, het lijkt me echt super kut als je daar graag naar luistert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Iets met een nachtkaars.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Even in de hoek waar de klappen vallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Zij aan zij met kompaan @Laki in de strijd voor een plekje in de top 10. Dat gebeurt me zelden. Dank Israel @Chiemel en Noorwegen @Urbeto Zou het alternatievere genre dan eindelijk eens aan een opmars zijn in dit spel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 30 april 2023 Share Geplaatst 30 april 2023 Heb geen nagels meer over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten