Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Het Grote MU F1 Voorspelspel #5

Fantasy

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei 007mark:

Kost mij aardig wat puntjes.

Je bent niet de enige, bij mij gaan zowel mijn punten als mijn voorsprong door de helft. Al klinkt dat laatste een stuk dramatischer dan het is als je voorsprong van 2 punten naar 1 punt slinkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GP Mexico, 29 oktober 2023

1. Max Verstappen

2. Sergio Perez

3. Lewis Hamilton

4. Oscar Piastri

5. Charles Leclerc

6. George Russell

7. Carlos Sainz

8. Lando Norris

9. Esteban Ocon

10. Pierre Gasly

Pole position: Max Verstappen

1e uitvaller: Yuki Tsunoda

Snelste ronde: Max Verstappen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. Max Verstappen

2. Lewis Hamilton

3. Lando Norris

4. George Russell

5. Carlos Sainz

6. Oscar Piastri

7. Fernando Alonso

8. Charles Leclerc

9. Pierre Gasly

10. Alexander Albon

Pole position: Max Verstappen

1e uitvaller: Logan Sargeant

Snelste ronde: Max Verstappen

bewerkt door CultClub
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.e5f687144854559ae870d1462294aa29.png

Hoewel jullie van @neva al een reminder hebben gekregen zijn hieronder voor de volledigheid nog de uitslagen van de eerste twee vrije trainingen. Daarna hebben jullie tot 23:00 om je lijstjes in te vullen.

Image

Image

LET OP: Vanwege mijn eigen sport is dit zeer waarschijnlijk de laatste reminder. Ik ben namelijk het overgrote gedeelte van de tijd tussen VT3 en de kwalificatie niet in staat te posten.

1. 

2. 

3. 

4. 

5. 

6. 

7. 

8. 

9. 

10. 

Pole position

1e uitvaller

Snelste ronde

@007mark@19CH98@aron24 @Chiemel@chrisje1993@De Raam@delichris@Djurovski@Juiceman@KayDeManaager@Keko@La Pulga @Michaelinho*@Mordurette@neva@Noordzijde@Oerlie@rich ruzzian@Satyr@Srangaman@The Saint@timpy00@LouisPSV@Fantasy

bewerkt door 19CH98
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na een startincident met Perez en een rode vlag situatie door de crash van Magnussen is de GP van Mexico later dan gepland afgelopen. Tussendoor viel vooral de opmars van Lando Norris op. @Fantasy had dat allemaal al zien aankomen, hij wint de GP van Mexico. @Michaelinho*  kwam slechts een puntje te kort voor de dagwinst. De laatste podiumplaats moet gedeeld worden met vier, @aron24, @La Pulga, @The Saint en @timpy00 kwam tot twaalf punten.

image.thumb.png.06c09a50b9075e3325e13bbf8a645501.png

In het algemeen klassement is de kopgroep van vier uit elkaar geslagen. @Juiceman en @delichris pakten negen punten en nemen daardoor de koppositie over van mijzelf. Ik had namelijk maar vier punten. Ook @Mordurette pakte vier punten en geeft nu dus vijf punten toe op het kopduo. Daarachter heeft @The Saint zijn achterstand verkleind tot tien punten en lijkt hij dus nog een kans te hebben op de eindoverwinning. Met nog 3 GP's te gaan kan er dus nog van alles gebeuren. Tot in Brazilië!

image.thumb.png.66ca3e418877199729171549758b9b92.png

@007mark@19CH98@aron24 @Chiemel@chrisje1993@De Raam@delichris@Djurovski@Juiceman@KayDeManaager@Keko@La Pulga @Michaelinho*@Mordurette@neva@Noordzijde@Oerlie@rich ruzzian@Satyr@Srangaman@The Saint@timpy00@LouisPSV@Fantasy@CultClub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar ben ik weer want het is opnieuw raceweek. De laatste race van deze triple header vind plaats in Brazilië. Dit is weer een sprintweekend en dus verwacht ik de lijstjes uiterlijk VRIJDAG 19:00

GP Brazilië, 5 november 2023

1.

2. 

3.

4.

5. 

6. 

7. 

8. 

9.

10.  

Pole position

1e uitvaller

Snelste ronde

@007mark@19CH98@aron24 @Chiemel@chrisje1993@De Raam@delichris@Djurovski@Juiceman@KayDeManaager@Keko@La Pulga @Michaelinho*@Mordurette@neva@Noordzijde@Oerlie@rich ruzzian@Satyr@Srangaman@The Saint@timpy00@LouisPSV@Fantasy@CultClub

Link naar opmerking
Deel via andere websites