Erwin. Geplaatst 10 februari 2023 Share Geplaatst 10 februari 2023 Dat ik nog geen punten heb zie ik ook terug in de aantallen punten voor de landen waar ik op gestemd heb. Toch mooi om die smaakverschillen te zien zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 10 februari 2023 Share Geplaatst 10 februari 2023 Niet verkeerd hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 10 februari 2023 Share Geplaatst 10 februari 2023 Hier punten van @Bogatyr voor krijgen had me een kleine hartaanval bezorgd. Gelukkig bleef ik daarvan gespaard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 februari 2023 Share Geplaatst 10 februari 2023 38 minuten geleden zei ivago: Hier punten van @Bogatyr voor krijgen had me een kleine hartaanval bezorgd. Gelukkig bleef ik daarvan gespaard Ik schrok er ook van dat jij wel degelijk iets goed kan inzenden. Grapje he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 10 februari 2023 Wie mag als volgende de zaal betreden? Scout Aron stuurt de Amerikaanse Greyson Chance naar IJsland. Geboren op 16 augustus 1997 in Wichita Falls Texas. Greyson brak in 2010 door wanneer hij Lady's Gaga Paparazzi deed op een School muziek festival. Op YouTube is dit inmiddels meer dan 72 miljoen keer bekeken. In het zelfde jaar bracht hij zijn eerste single uit en in 2011 zijn debuutalbum. Tegenwoordig is hij nog altijd actief in de muziek wereld. Met drie uitgebrachte studioalbums en drie extended plays. Het nummer London wat hij vandaag hier in IJsland ten gehore brengt komt al uit 2016 en stond niet op een studioalbum of extended play. In 2010 won Greyson de Hollywood Teen TV award voor Teenpick : Youtube Artist. Een jaar later de Youth Rock Awards in de categorie Rockin' New Artist of the Year ( al zit er weinig rock in deze jongen als je het mij vraagt ). In de twee volgende jaren won hij nog de MTV-CCTV award Mandarin Music Award in de categorie Most Popular New Artist of the Year Award. De Shorty award in de categorie Zanger en de Heat Tweets award voor de Most Dedicated Fan Army. Het nummer London is een ware tranentrekker. En gaat over een vrouw die het verdriet en de pijn voelt van elk gezicht die ze tegen komt. Of ze haar duivels kan achter laten in Londen en dan hij er zijn. Tja het klinkt allemaal zielig en zou zomaar een leuke tv show kunnen opleveren of een leuk nummer. Maar dit is niets van dit alles. Dat de zaal nog wakker is vind ik een Gods wonder want dit is niet mijn smaak hoor. Positieve noot zijn stem is goed. Vinnie Paul ( Pantera ) : Ik heb medelijden met de mensen die hier geld voor betalen voor een show. Maar goed ik vermoed dat niemand hun dwingt met een pistool op hun hoofd dus er zijn veel mensen met een absurde slechte muziek smaak. Ik hoop niet dat dit de tendens is van het festival want het wordt tot nu toe alleen maar minder. Een 3 Ronnie James Dio ( Black Sabbath o.a ) ZzzzZzzzZzzzZzzzz oh is het gelukkig afgelopen. Een 1 Lemmy Kilmister ( Motörhead ) : Nee dit is niets voor mijn verfijnde gehoor. Zijn stem is nog wel oke maar daar houd ook alles mee op. Wist hij ooit een Rock Award te winnen zei je? Welke middelen gebruikte die juryleden daar zeg. Onbegrijpelijk. Een 3,5 Tot slot nog de punten uit de VS @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Bolderbast @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @Keko @Laki @nasje92 @Platina32 @Roprop @Satyr @Tim' @timpy00 @Urbeto @Vreven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 10 februari 2023 Share Geplaatst 10 februari 2023 Man man man..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 februari 2023 Share Geplaatst 10 februari 2023 Thx Aron we waarderen elkaar altijd wel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 februari 2023 Share Geplaatst 10 februari 2023 Van de nul af, maar het blijft teleurstellend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 10 februari 2023 Share Geplaatst 10 februari 2023 Tweede plek! En dat na nul punten in de eerste ronde... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 10 februari 2023 Share Geplaatst 10 februari 2023 Nog steeds op 0. Maar de fijnproevers moeten nog komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 10 februari 2023 Share Geplaatst 10 februari 2023 Structureel een paar puntjes, zo komen we wel ergens. Ierland loopt er intussen keurig hard vandoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 10 februari 2023 Share Geplaatst 10 februari 2023 Boys, flogging Molly treedt dit jaar nog op in Nederland. 10, 12 en 12 punten. Wat gaat dit lekker zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 februari 2023 Share Geplaatst 10 februari 2023 Weer mijn punten vergeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 februari 2023 Share Geplaatst 11 februari 2023 Leuke editie weer zo met 0 punten haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 11 februari 2023 Share Geplaatst 11 februari 2023 Kijk eens aan, mooie tienklapper na wat sprokkelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 11 februari 2023 De volgende scout stuurt de band Dirk uit België naar voren. Uw presentator had even wat moeite om hier informatie over te vinden want zowel de officiële site als de webshop geeft zeer weinig informatie. Achter de schermen zijn wij dus druk aan het zoeken voor relevante informatie. Maar dat is niet erg want er is namelijk wel een mooi feitje over scout Bolderbast te melden. Wist u namelijk dat er een nummer gemaakt is speciaal voor Bolderbast? Ja dames en heren wij hebben een zeer beroemde scout hier in de zaal. Ik vermoed zelfs dat het de enigste user op heel MU is die een eigen nummer heeft. Dus geniet even van dit muzikaal spektakel en dan heb ik tijd om even wat relevante informatie over Dirk te vinden Goed over tot de orde van de dag. Dirk dus , een Belgische Indie rockband. Die het daglicht zag in 2018 en debuteerde met hum album genaamd "album" Wat mij betreft hier wel bonuspunten voor originaliteit . De band bestaat uit zanger Jelle Denturck , Robin Wille op de drums en de twee gitaristen Pieter-Willem Lauwers en Frederik Desmedt. In 2020 kwam Dirk als 1e band ooit met drie singles in de StuBru's de afrekening. De muziek wordt dus wel goed ontvangen. Ze zingen over politiek , persoonlijke zaken maar de humor is nooit ver weg. En worden door sommige vergeleken met Blur. En dat compliment mag je best in ontvangst nemen. Het nummer No gaat over een niet zo lief persoon die keer op keer zijn moeder ten schande brengt. En denkt dat zijn vriendin zijn bezit is. Wederom geen vrolijke tekst. Ik heb het nummer punten gegeven omdat het gewoon lekkere herrie is. Volume op max en ff mee bleren. Mochten mensen het leuke muziek vinden , komende maand spelen ze in Eindhoven , Rotterdam en Maastricht. Vinnie Paul ( Pantera ) : Muzikaal absoluut geen topkwaliteit maar het is prima voor een avondje plezier. Zou een prima voor programma kunnen zijn geweest voor Pantera. Om het publiek een beetje los te laten komen. Denk dat het ook een band die het prima doet op festivals. 7,5 Ronnie James Dio ( Black Sabbath o.a ) Niet echt waar ik van kan genieten. Te geforceerd. Allemaal net niet wat mik betreft. Qua stem hebben we deze avond al veel beter gehoord. Al maakt de herrie het wel beter te luisteren dan het vorige nummer. 6,5 Lemmy Kilmister ( Motörhead ) : Luistert lekker weg. Snap de associatie wel met Blur hoewel die wat mij betreft toch wel hoger staan aangeschreven dan Dirk. Maar ze zijn op de goede weg. De weg omhoog op dit festival is hopelijk weer ingeslagen. 7,5 De punten van België @007mark @aron24 @bas2204 @bas huijsmans @Bogatyr @Bolderbast @Chiemel @Chimpa@chrisje1993 @Djurovski @Erwin. @Fabian. @Grote Ree @ivago @Keko @Laki @nasje92 @Platina32 @Roprop @Satyr @Tim' @timpy00 @Urbeto @Vreven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 11 februari 2023 Share Geplaatst 11 februari 2023 23 uur geleden zei Vreven: Nog steeds op 0. Maar de fijnproevers moeten nog komen. En de eerste is zojuist aan de beurt geweest, bedankt @Bolderbast! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 februari 2023 Share Geplaatst 11 februari 2023 Tienklapper! @Bolderbast thx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 februari 2023 Share Geplaatst 11 februari 2023 Weer mijn punten vergeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 11 februari 2023 Share Geplaatst 11 februari 2023 Kijk aan, wat een heerlijke meevaller! Dat is een mooie verschuiving in het klassement gelijk, bedankt @Bolderbast! Vond dit zelf ook wel een lekkere inzending. Is één van de weinige platen die ik nog vaker luister. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 februari 2023 Share Geplaatst 11 februari 2023 Nog steeds niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 Wat een pokoe he? En dat van onze zuiderbuurtjes, wat een muzikale mensen wonen daar toch. Ohja, had één land al in mijn favorietenlijstje en daarom geen punten gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 Daar zijn de eerste puntjes. Dank @Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 februari 2023 Auteur Share Geplaatst 12 februari 2023 Bedankt voor de paar puntjes Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 februari 2023 Share Geplaatst 12 februari 2023 Ai geen puntjes maar gelukkig nog steeds een voorsprong van 16 punten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten