Platina32 Geplaatst 5 december 2022 Share Geplaatst 5 december 2022 10 minuten geleden zei Socrates: Goh, wat een dedain moet je toch hebben om in zo'n klein stukje zoveel conclusies neer te smijten. Ook wel heel ironisch overigens om over 'aangesproken' te spreken als je kijkt wat hier werkelijk gebeurd. Ik reageer vrij lichtzinnig op Laki en spreek vrij direct tot hem en allerlei gevalletjes vallen van hun stoeltje af. Stel je niet aan joh. Jij doet nu hetzelfde, hé, grote vriend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 december 2022 Share Geplaatst 5 december 2022 2 minuten geleden zei Platina32: Jij doet nu hetzelfde, hé, grote vriend Vertel, ik lach graag mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 5 december 2022 Share Geplaatst 5 december 2022 Volgens mij is het een beetje een kwestie van 'leven en laten leven' als je met dit initiatief meedoet. Iedereen heeft zo zijn eigen smaak en dat maakt in mijn ogen juist het spelletje zo leuk. Er is wel een soort dominante stijl hier, maar dan nog is er vaak wel de nodige diversiteit (de ene editie wat meer dak de ander) waar je van kan genieten. En volgens mij geniet @Socrates toch ook stiekem best wel van deze competitie, anders had hij waarschijnlijk niet zo vaak meegedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 5 december 2022 Share Geplaatst 5 december 2022 1 minuut geleden zei Grote Ree: Volgens mij is het een beetje een kwestie van 'leven en laten leven' als je met dit initiatief meedoet. Iedereen heeft zo zijn eigen smaak en dat maakt in mijn ogen juist het spelletje zo leuk. Er is wel een soort dominante stijl hier, maar dan nog is er vaak wel de nodige diversiteit (de ene editie wat meer dak de ander) waar je van kan genieten. En volgens mij geniet @Socrates toch ook stiekem best wel van deze competitie, anders had hij waarschijnlijk niet zo vaak meegedaan. Volgens mij is er ook niet zoveel aan de hand. Laki spreekt zijn verbazing uit, die deel ik met hem en dat vertel ik hem. Vervolgens zijn er lui die daar heel bijzonder over moeten doen en het maar heel naar vinden allemaal, tja, je doet maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 5 december 2022 Auteur Share Geplaatst 5 december 2022 (bewerkt) 9 uur geleden zei Platina32: Het dedain van sommige mensen... "Iemand vind muziek mooi die ik ruk vind... Ik voel mij hierdoor zodanig aangesproken, dat ik er een punt van ga maken om hun smaak te bekritiseren zodat ik aan de rest kan laten blijken dat mijn smaak belangrijker is door rationele argumenten aan te dragen die mijn volledig irrationele smaak beïnvloeden, waardoor ik interessanter lijk dan ik ben." Smaken verschillen natuurlijk, maar dat neemt toch niet weg dat je hier een discussie over de inzendingen kan hebben? Ik vind het zelf juist interessant om tussen de vele (en eveneens prima) "Bedankt voor de X punten" berichten door een meer inhoudelijke noot over de inzending te horen. Dat kan dan wel een beetje schuren, maar ik neem toch aan dat iedereen hier volwassen genoeg is om daar tegen te kunnen. 6 december 2022 bewerkt door Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 6 december 2022 Share Geplaatst 6 december 2022 (bewerkt) 9 uur geleden zei Grote Ree: Volgens mij is het een beetje een kwestie van 'leven en laten leven' als je met dit initiatief meedoet. Iedereen heeft zo zijn eigen smaak en dat maakt in mijn ogen juist het spelletje zo leuk. Dit ja. Lekker boeiend dat er kritiek komt op je pokoe en dat lui je smaak afkraken. Beetje plaagstootjes joh. We kunnen niet allemaal continu iets zeggen als "bedankt voor de 2 puntjes". Edit: Hey, dat zei Urbeto boven mij ook al. 6 december 2022 bewerkt door Bolderbast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 6 december 2022 Share Geplaatst 6 december 2022 (bewerkt) "Ik begrijp niet" betekent niet "ik keur af". Vind vooral mooi wat je mooi vind, daarop heb ik niets te zeggen. Maar wat ik wel weet van vroeger is dat ik vroeger (voor 2016) toen ik hier actief was op het forum dit forum als een autoriteit op muziek beschouwde en het gevoel had dat ik toen ook niet werd serieus genomen door de muziekliefhebbers van hier (en misschien soms nog steeds niet) omdat mijn smaak zoveel afwijkt. Ondertussen heb ik in tussentijd mijn eigen smaak wat kunnen ontwikkelen, maar het wijkt enorm af van hier. Dat hoeft geen probleem te zijn, maar voor liedjeswedstrijden als deze betekent het dat het linkerkolom altijd al een succes is. En dat ik geen nummers kan inzenden die beter doen dan dat omdat ik niet begrijp wat een "goed nummer" moet inhouden voor het goed te doen hier. Ook heb ik het gevoel dat vrouwen in het nadeel zijn tegenover mannen hier. Maar dus vandaar de "ik begrijp niet". Ik begrijp niet wat een nummer moet bevatten om het goed te doen hier. En dat heeft niets te maken met elitarianisme of pretentie. 6 december 2022 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 6 december 2022 Share Geplaatst 6 december 2022 Ieder zijn eigen ding joh. Ik vind de inzending van Aron top, maar kan me ook voorstellen dat er anderen zijn die dit weer helemaal niets vinden. Voor mij kan een liedje met een bepaalde noot of melodielijn al geslaagd zijn, terwijl anderen iets anders willen horen in een nummer. Prima toch. Anyway, nog net in het linker rijtje, maar langzaamaan zak ik steeds verder weg. Wat een muzieksmaak hier op het forum Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 6 december 2022 Share Geplaatst 6 december 2022 16 uur geleden zei Urbeto: Smaken verschillen natuurlijk, maar dat neemt toch niet weg dat je hier een discussie over de inzendingen kan hebben? Ik vind het zelf juist interessant om tussen de vele (en eveneens prima) "Bedankt voor de X punten" berichten door een meer inhoudelijke noot over de inzending te horen. Dat kan dan wel een beetje schuren, maar ik neem toch aan dat iedereen hier volwassen genoeg is om daar tegen te kunnen. Ik zeg niet dat het niet gezegd mag worden, ik vind alleen het toontje zo elitair en daardoor nogal kansloos. Maar als mensen zichzelf zo willen etaleren, moeten ze dat zelf weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 6 december 2022 Share Geplaatst 6 december 2022 'Bedankt voor de punten.' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 6 december 2022 Share Geplaatst 6 december 2022 28 minuten geleden zei Titan: 'Bedankt voor de punten.' Je vergat de X, foei! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 december 2022 Share Geplaatst 6 december 2022 56 minuten geleden zei Titan: 'Bedankt voor de punten.' Jij hebt iig punten. Het beste nummer staat nog op 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 6 december 2022 Share Geplaatst 6 december 2022 1 uur geleden zei Djurovski: Jij hebt iig punten. Het beste nummer staat nog op 0 Cyprus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 december 2022 Share Geplaatst 6 december 2022 1 uur geleden zei Titan: Cyprus? Spoel jij eens gauw je mond met zeep Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 6 december 2022 Auteur Share Geplaatst 6 december 2022 Voordat deze jubileumeditie op een derde is doen we eerst nog Portugal aan. Terwijl de mannen van Portugal op dit moment tegen Zwitserland een plek in de kwartfinale van het WK proberen veilig te stellen, luisteren wij nu naar de vrouwen van Portugal die de finale van een nóg grotere competitie natuurlijk al gehaald hebben. Namens @007mark doen namelijk Bárbara Bandeira en Carminho mee. Dit doen de twee zangeressen met het popduet Onde Vais – vrij vertaald betekent dit ‘Waar je heen gaat’ – en tot dusverre gaat dat niet onaardig. Het valt niet uit te sluiten dat dit door de vader van Bandeira komt; Rui Bandeira deed in 1999 mee aan het Eurovisie Songfestival en heeft zijn dochter naar verluidt vele tips meegegeven voor haar deelnamen aan dit festijn. Zullen deze tips Bandeira en Carminho aan succes in deze competitie helpen? Het is te hopen, want zoals in de clip te zien trekken ze vooralsnog wel érg lege zalen. De stemmen van Portugal (8/24) zie je hier. Mentions: @Laki@Gert @Djurovski@Tim' @Grote Ree @Socrates @chrisje1993 @timpy00 @Fabian. @Erwin. @Bogatyr @nasje92 @aron24 @Chiemel @007mark @Keko @Platina32 @ivago @Kyrill @Titan @bas2204 @Satyr @Bolderbast@Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 6 december 2022 Share Geplaatst 6 december 2022 Ik sta 4e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 6 december 2022 Share Geplaatst 6 december 2022 Blijf leuk meedoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 december 2022 Share Geplaatst 6 december 2022 Portugal likes Sweden and Sweden likes Portugal. Bedankt @007mark enorm welgekomen puntjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 6 december 2022 Share Geplaatst 6 december 2022 Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 december 2022 Share Geplaatst 6 december 2022 8 punten van @aron24 heel fijn en 0 van @007mark en @Bogatyr ..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 december 2022 Share Geplaatst 6 december 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: 8 punten van @aron24 heel fijn en 0 van @007mark en @Bogatyr ..... Terecht wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 december 2022 Share Geplaatst 6 december 2022 De beste defensie van dit toernooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 6 december 2022 Share Geplaatst 6 december 2022 Bedankt voor de x puntjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 6 december 2022 Share Geplaatst 6 december 2022 Het toernooi van de wisselvalligheid. Wordt weer duidelijk waarom ik het nooit zo op die Portugezen had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 6 december 2022 Share Geplaatst 6 december 2022 Gelukkig, als dit niet in de smaak van Mark was gevallen dan had ik het ook niet meer geweten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten