Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Worldvision Song Contest #40

Urbeto

Aanbevolen berichten

ckEPAYk.png

Na de Cyprioten is het nu de beurt aan de inzending van Mongolië. @Djurovski heeft namelijk besloten om de Mongoolse metalband Aravt – ook wel bekend als Аравт – in te sturen. Het nummer zelf gaat als Biy Khun door het leven en is nog puntloos. Over de band is vrijwel niets bekend en mijn mening over deze inzending valt zo ook wel te raden. Hierom laat ik jullie enkel het weekend ingaan met een toevallige zoekopdracht.

FEZZPQK.png

De stemmen van Mongolië (11/24) zie je hier

Mentions: 

@Laki@Gert @Djurovski@Tim' @Grote Ree @Socrates @chrisje1993 @timpy00 @Fabian. @Erwin. @Bogatyr @nasje92 @aron24 @Chiemel @007mark @Keko @Platina32 @ivago @Kyrill @Titan @bas2204 @Satyr @Bolderbast@Urbeto

bewerkt door Urbeto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Kyrill:

@Urbeto waarom ben je over sommige nummers gruwelijk negatief en zeikerig, andere totaal niet? Komt heel erg selectief over zo 

Daar is een vrij eenvoudige verklaring voor: sommige nummers zijn gruwelijk slecht en anderen totaal niet. 

In het verlengde daarvan heb ik er bewust voor gekozen om niet 24x hetzelfde neutrale en feitelijke riedeltje over een artiest op te ratelen in de introductie. Dat is voor mij niet leuk om te schrijven en - zo denk ik - voor jullie niet leuk om te lezen. Maargoed, mocht deze differentiatie (of selectiviteit zo je wilt) niet bevallen en als 'zeikerig' ervaren worden, vergeet dan niet dat mijn werk slechts één mening betreft binnen het deelnemersveld. Het winnen of verliezen van deze competitie zal wat dat betreft in geen geval van mijn introducties afhangen ;)

15 uur geleden zei Kyrill:

Ik denk dat dit mijn laatste deelname wordt

Waarom is dat? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet zeggen dat ik het idee heb dat, in vergelijking met vroegere edities, de sfeer van dit spelletje er niet beter op geworden is. Al dat bashen op elkaars muziek en smaak is, ook al is het maar gekscherend bedoeld, niet bevorderlijk, denk ik. Ik vind het een beetje flauw allemaal en in plaats van dat het gaat over het ontdekken van nieuwe muziek, lijkt het nu meer te gaan om het bekritiseren van elkaars muzieksmaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Platina32:

Ik moet zeggen dat ik het idee heb dat, in vergelijking met vroegere edities, de sfeer van dit spelletje er niet beter op geworden is. Al dat bashen op elkaars muziek en smaak is, ook al is het maar gekscherend bedoeld, niet bevorderlijk, denk ik. Ik vind het een beetje flauw allemaal en in plaats van dat het gaat over het ontdekken van nieuwe muziek, lijkt het nu meer te gaan om het bekritiseren van elkaars muzieksmaak.

Ook mijn mening. Er zijn al een aantal songs uit verschillende edities die in mijn playlist staan. Sommige waarvan ik het ook niet verwacht had. En als ik een song minder vind die dan net bovenaan staat, maakt me dat ook niet uit, omdat over smaak niet te twisten valt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persoonlijk reageerde ik negatiever en neerbuigender in het verleden. Vandaag heb ik er vrede mee genomen en accepteer ik gewoon dat jullie andere muziek dan ik luisteren en dat onze smaak (muv enkele gebruikers) ver uitéénliggen, en daar is wat mij betreft niets mis mee. 

Maar als ik de bovenstaande reacties lees dan begrijp ik wel wat @Platina32. "Dit wordt mijn laatste deelname" of wat misplaatste grappen zoals "wat een mongool" vind ik gewoon niet gepast. En "eindelijk iemand met smaak" vind ik ook wat ongepast, zeker als je virtueel op nummer 1 staat.

Ik merk dat met Socrates ook de trend was gestart van een organisator die op een ludieke manier scherpe commentaar gaf. Persoonlijk heb ik ervoor gekozen omdat niet te doen, omdat ik gewoon het respect wou tonen naar iedereen die zijn inzending stuurde, omdat Socrates Socrates is en ik niet dat talent heb om dat op een leuke en goede manier te brengen. Maar Socrates was wel in zekere zin scherp op elke inzending en kon ook dat (wat mij betreft) op een niet kwetsende en persoonlijke manier brengen, iets wat niet iedereen gegeven is. Al heb ik er zelf op zich geen probleem mee, en doet Urbeto dat ook niet slecht, maar mijn punt is dat het ook gewoon op een normale manier ook best kan hoor.

Voor de anderen, we zijn aan inzending 11 en nog niet eens halfweg. We weten uit traditie dat er wel wat gebruikers aanwezig zijn met een aparte smaak die misschien wel punten geven aan inzendingen die het voorlopig minder goed doen. Ik vind het ook wat jammer als ik dan dat soort reacties lees en mijn punten zijn nog niet eens gegeven. Geef toch eens niet op, en neem het niet zo serieus. ja, dit spelletje zal ik nooit winnen. Het zij zo. Er zijn ergere dingen in het leven hoor. Het belangrijkste is dat jij uw eigen inzending mooi vind, en dat is voor mij altijd het geval. En ik vind het leuk om uit een apart deel van de wereld een liedje in te sturen. In principe heb ik nog heel veel klaar staan dat ik graag eens wil inzenden. En werk desnoods met andere doelstellingen zoals "linkerkolom" halen.

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites