ivago Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 17 uur geleden zei Socrates: Jammur, had stiekem wel verwacht dat jij mijn bazenplaat met idem dito clip wel kon waarderen. Geen idee welke dat is. Over het algemeen haal ik die van jou, @Chiemel @Laki en dikwijls ook @Grote Ree er wel uit, maar niet deze keer. Dat het niet het Noorse schijtnummer is weten we wel al met enige zekerheid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 17 uur geleden zei Erwin.: Ik vind mijn eigen nummer eigenlijk al 13 in een dozijn maar ik maak nog kans dus begrijp ik Grote kans dat de jouwe bij het handjevol hoort Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Heb de lijst al een paar keer geluisterd. Weet niet of het aan mijn gemoedstoestand ligt ofzo, maar echt geen nummer blijft hangen. Mijn eigen nummer ook niet per se hoor, het is dat ik van de wedstrijdleiding last minute moest wijzigen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Ik heb geen tag gehad, maar ga morgen luisteren en oordelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 9 november 2022 Auteur Share Geplaatst 9 november 2022 1 uur geleden zei Gert: Ik heb geen tag gehad, maar ga morgen luisteren en oordelen En ik dacht nog wel zo zorgvuldig de mentions overgenomen te hebben van het deelnemersveld... Excuses! Wat betreft de muziek zelf: het is misschien niet de sterkste editie, maar heb zelf al wel een paar nummers aan m'n eigen afspeellijst toegevoegd. Ook heb ik gistermiddag een aanzienlijke periode met de Noorse inzending in m'n hoofd rondgelopen: het is misschien niet hét muzikale hoogstandje van deze editie, maar hij plakt wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 Wat mij betreft geen slechte editie maar wel een met geen echte uitschieters naar boven. Lag allemaal redelijk dicht bij elkaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 Zoveel van hetzelfde weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 november 2022 Share Geplaatst 13 november 2022 13 minuten geleden zei aron24: Zoveel van hetzelfde weer. Er kan op voorhand moeilijk afgesproken worden wie wat gaat insturen maar je hebt gelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 november 2022 Share Geplaatst 14 november 2022 Op 8-11-2022 om 14:05 zei Socrates: Hebben we dat Noorse schijtnummer niet al eens gehad? Ah nvm, ik lees het al. Beste nummer deze editie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 14 november 2022 Share Geplaatst 14 november 2022 (bewerkt) Ik ben het niet eens met de consensus hier. Ik vind het wel een zeer goede editie. Voor mij 8 erg goede nummers. Veel middenmoot ook nog verder. 14 november 2022 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 november 2022 Share Geplaatst 14 november 2022 1 uur geleden zei Laki: Ik ben het niet eens met de consensus hier. Ik vind het wel een zeer goede editie. Voor mij 8 erg goede nummers. Veel middenmoot ook nog verder. Ik ook niet en heb er pas een paar gehad! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 november 2022 Share Geplaatst 14 november 2022 Ga lekker op die van Canada Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 november 2022 Share Geplaatst 15 november 2022 Zelfs mijn nummer één vond ik nog de minst slechte inzending. Wat een ellende deze keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 15 november 2022 Share Geplaatst 15 november 2022 3 uur geleden zei Satyr: Zelfs mijn nummer één vond ik nog de minst slechte inzending. Wat een ellende deze keer. Dank je wel voor de 12 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 november 2022 Share Geplaatst 15 november 2022 1 uur geleden zei ivago: Dank je wel voor de 12 Graag gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 november 2022 Share Geplaatst 16 november 2022 Dat afgeven op muziek in dit topic lijkt wel op het echte song festival. Maargoed, ik ben aan het luisteren en zal vandaag mijn stemmen insturen. Sorry dat het zo lang duurde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 november 2022 Share Geplaatst 16 november 2022 Ach ik ben er ook nog niet aan toegekomen hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 16 november 2022 Share Geplaatst 16 november 2022 Vond het een oké editie. Geen nummers waar ik nou echt wild enthousiast van werd maar ook weinig pure bagger moeten doorstaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 17 november 2022 Share Geplaatst 17 november 2022 Ik sluit me aan bij bovenstaande. Een hoop middelmaat, weinig uitschieters omhoog en omlaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 17 november 2022 Share Geplaatst 17 november 2022 Ik sluit mij aan bij de heren boven mij. Twee nummers ( waaronder de mijne ) die echt bovenaan staan. Een nummer of 3 die echt afschuwelijk waren en de rest was een 6 tot 6,5. Niet erg om een keer geluisterd te hebben maar ook niet iets wat ik snel weer aanzet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 18 november 2022 Share Geplaatst 18 november 2022 Er is nog nooit een editie geweest waarin ik of iemand alle nummers goed vond, en aan de puntentelling te zien die vaak heel uiteenlopend is, verschilt dat ook van persoon tot persoon wat als goed aangezien wordt. Voor mij waren er ook 2 nummers tussen die ik echt zeer slecht vond, en verder een stuk of 6-7 die me niets deden, maar dat ga je altijd hebben. Muziek is heel divers, en muzieksmaak is dat ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 november 2022 Auteur Share Geplaatst 18 november 2022 (bewerkt) Tof om te zien dat veel van jullie de afgelopen anderhalve week al hun stemmen in hebben gediend. De deadline van maandag 21 november 23:59 komt inmiddels in zicht, dus daarom wil ik de deelnemers die nog niet gestemd graag vragen om dat in de komende dagen nog te doen. De ijskoude zaterdag die ons te wachten staat geeft allicht aanleiding genoeg om eens lekker bij de open haard de afspeellijst aan te slingeren Mochten de laatste 5 stemlijstjes de komende dagen nog kalmpjes binnendruppelen, kunnen we vanaf het begin van komende week dan écht gaan zien wie deze jubileumeditie op zijn naam gaat schrijven. Tot die tijd heb ik, geheel in lijn met bovenstaande gedachte, nog de IJslandse winnaar van editie 13 voor jullie klaarstaan. Fijn weekend! Mentions: @Laki@Gert @Djurovski@Tim' @Grote Ree @Socrates @chrisje1993 @timpy00 @Fabian. @Erwin. @Bogatyr @nasje92 @aron24 @Chiemel @007mark @Keko @Platina32 @ivago @Kyrill @Titan @bas2204 @Satyr @Bolderbast@Urbeto 18 november 2022 bewerkt door Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Deadline day gehaald! Wat was dit erg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Is het goed als ik het morgen inlever of moet je ze echt vandaag hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 21 november 2022 Share Geplaatst 21 november 2022 Er is een deadline voor een reden. Een deadline die lang genoeg was imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten