Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

MU Worldvision Song Contest #40

Urbeto

Aanbevolen berichten

17 uur geleden zei Socrates:

Jammur, had stiekem wel verwacht dat jij mijn bazenplaat met idem dito clip wel kon waarderen. 

Geen idee welke dat is.

Over het algemeen haal ik die van jou, @Chiemel @Laki en dikwijls ook @Grote Ree er wel uit, maar niet deze keer.

Dat het niet het Noorse schijtnummer is weten we wel al met enige zekerheid 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Gert:

Ik heb geen tag gehad, maar ga morgen luisteren en oordelen :) 

En ik dacht nog wel zo zorgvuldig de mentions overgenomen te hebben van het deelnemersveld... Excuses!

Wat betreft de muziek zelf: het is misschien niet de sterkste editie, maar heb zelf al wel een paar nummers aan m'n eigen afspeellijst toegevoegd. Ook heb ik gistermiddag een aanzienlijke periode met de Noorse inzending in m'n hoofd rondgelopen: het is misschien niet hét muzikale hoogstandje van deze editie, maar hij plakt wel:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is nog nooit een editie geweest waarin ik of iemand alle nummers goed vond, en aan de puntentelling te zien die vaak heel uiteenlopend is, verschilt dat ook van persoon tot persoon wat als goed aangezien wordt.

Voor mij waren er ook 2 nummers tussen die ik echt zeer slecht vond, en verder een stuk of 6-7 die me niets deden, maar dat ga je altijd hebben. Muziek is heel divers, en muzieksmaak is dat ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zWLXMUv.png

Tof om te zien dat veel van jullie de afgelopen anderhalve week al hun stemmen in hebben gediend. De deadline van maandag 21 november 23:59 komt inmiddels in zicht, dus daarom wil ik de deelnemers die nog niet gestemd graag vragen om dat in de komende dagen nog te doen. De ijskoude zaterdag die ons te wachten staat geeft allicht aanleiding genoeg om eens lekker bij de open haard de afspeellijst aan te slingeren ;) 

Mochten de laatste 5 stemlijstjes de komende dagen nog kalmpjes binnendruppelen, kunnen we vanaf het begin van komende week dan écht gaan zien wie deze jubileumeditie op zijn naam gaat schrijven. 

Tot die tijd heb ik, geheel in lijn met bovenstaande gedachte, nog de IJslandse winnaar van editie 13 voor jullie klaarstaan. Fijn weekend!

Mentions: 

@Laki@Gert @Djurovski@Tim' @Grote Ree @Socrates @chrisje1993 @timpy00 @Fabian. @Erwin. @Bogatyr @nasje92 @aron24 @Chiemel @007mark @Keko @Platina32 @ivago @Kyrill @Titan @bas2204 @Satyr @Bolderbast@Urbeto

bewerkt door Urbeto
Link naar opmerking
Deel via andere websites