Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

UEFA Europa League

Bogatyr

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Vitesse88:

Poeh pittige loting voor alle 3 de ploegen zeg. Maar ook hele mooie tripjes voor de fans zeg.

Voor welke drie pittige loting? Ajax loot toch hartstikke prima?

FC Twente kan wel zich beter op de competitie gaan richten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tegenstanders Belgische clubs:

Union:

Citaat

Roma (Ita)

Rangers (Sch)
Braga (Por)

Fenerbahçe (Tur)
Bodo/Glimt (Noo)

Midtjylland (Den)
Nice (Fra)

Twente (Ned)

Anderlecht:

Citaat

Porto (Por)

Slavia Praag (Tsj)
Ferencvaros (Hon)

Real Sociedad (Spa)

Viktoria Plzen (Tsj)
Ludogorets (Bul)

Hoffenheim (Dui)

RFS Riga (Let)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Aaron21:

Verwonderd me weer niet dat je Union onderschat.

Twente kan inpakken.

Als je je teentjes hebt gekoeld, kun je dan even uitleggen waar ik Union onderschat. Ik denk dat we tegen Union een kans hebben en ik vind het een interessante ploeg om tegen te spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei timpy00:

Voor welke drie pittige loting? Ajax loot toch hartstikke prima?

FC Twente kan wel zich beter op de competitie gaan richten.

Ik vind de loting voor Ajax ook vrij pittig. Natuurlijk geen Utd of Spurs erbij maar Turkse ploegen gaan gewoon lastig worden. Lazio, Sociadad, Slavia zijn ook sterke tegenstanders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Vitesse88:

Ik vind de loting voor Ajax ook vrij pittig. Natuurlijk geen Utd of Spurs erbij maar Turkse ploegen gaan gewoon lastig worden. Lazio, Sociadad, Slavia zijn ook sterke tegenstanders.

Je hebt maar uit 1 pot een van de zwaardere geloot. Dan kun je toch alleen maar stellen dat je een prima loting hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei timpy00:

Je hebt maar uit 1 pot een van de zwaardere geloot. Dan kun je toch alleen maar stellen dat je een prima loting hebt.

Ja maar ook nog steeds een gigantisch kutelftal natuurlijk + Traore Rugani en Wouter. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Arezo:

Ja maar ook nog steeds een gigantisch kutelftal natuurlijk + Traore Rugani en Wouter. 

Tja, als we zo gaan redeneren dan had Ajax zich gewoon uit moeten schrijven van de hele EL. 

Vergeleken met hoe de loting ook had kunnen uitpakken mag Ajax echt niet klagen, kutelftal of niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei timpy00:

Vind dat gigantische kutelftal wel meevallen. Althans niet zo kut als jij het hier doet lijken. 

Echt? Tis bijna het elftal wat vorig jaar heel veel verloor. Dit is echt Ajax niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Arezo:

Echt? Tis bijna het elftal wat vorig jaar heel veel verloor. Dit is echt Ajax niet meer.

Vorig jaar was niet best nee. Enige wat slechter was dan de spelers is de afgelopen paar trainers. 

Ik denk dat de beste 11 van Ajax nu helemaal niet veel minder is als de beste 11 van Feyenoord nu (makkelijke take als Feyenoord zijn beste spelers is kwijtgeraakt).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Arezo:

- Alle jongelingen zijn weer een jaartje verder (en dat zijn er veel)

- Je hebt nu wel een (zo lijkt het) capabele trainer

- De spelers lijken nú al fitter dan het gehele vorige seizoen

- Nieuwe spelers: Baas, Fitz-Jim, Traoré, Weghorst, Rugani, (Henderson, Berghuis hebben meer dan de helft van 2e seizoenshelft gemist en zou je ook kunnen meerekenen)

Iets te makkelijk om te zeggen dat het hetzelfde elftal is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet zeggen dat de nieuwe opzet vooral de Europa League echt meer het kijken waard gaat maken in de poulefase. Wat een potjes zitten er al tussen:<. Enige jammer is dat er hoogstwaarschijnlijk veel minder druk op deze potjes komt te liggen dan bij de poulefase als die we tot vorig jaar kenden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei timpy00:

Vorig jaar was niet best nee. Enige wat slechter was dan de spelers is de afgelopen paar trainers. 

Ik denk dat de beste 11 van Ajax nu helemaal niet veel minder is als de beste 11 van Feyenoord nu (makkelijke take als Feyenoord zijn beste spelers is kwijtgeraakt).

Wanneer ik de beoogde elf van Ajaxspelers vergelijk met de beoogde elf van Feyenoordspelers verkies ik alleen Henderson boven Zerrouki en nu Geertruida weg is Rensch in potentie boven Nieuwkoop. Maar Rensch heeft scoort echt een 0 voor mentale weerbaarheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites