The Saint Gepost June 1, 2023 Share Gepost June 1, 2023 8 uur geleden zei Vitesse88: Echt een belachelijke finale, vooral van de Roma kant. Imo goed optreden scheidsrechter, jammer dat die Oliver als een dooie alles langs de lijn accepteert. Wederom geen reclame voor het voetbal. Het gedrag langs de lijn, de bombarie op het veld. De 2e helft van de verlenging sloeg ook werkelijk nergens op. Oprecht irriteer ik me met de pot steeds meer aan het hedendaagse voetbal. Dit. De drang om alles te kijken zoals ik voorheen deed is steeds minder aan het worden. UEFA moet echt in gaan grijpen met nieuwe en/of scherpere regels om veranderingen teweeg te brengen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Djurovski Gepost June 1, 2023 Share Gepost June 1, 2023 14 uur geleden zei ROEMM: Ik ben niet op m’n teentjes getrapt hoor. Sterker, ik hoopte zelf ook op een overwinning van Sevilla, ondanks dat dit minder positief zou uitpakken voor Ajax. Is alleen onnodig om iedere situatie aan te grijpen en telkens reacties uit te willen lokken. Je hebt gelijk. Die tweede opmerking was onnodig. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost June 2, 2023 Share Gepost June 2, 2023 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ElMarcos Gepost June 2, 2023 Share Gepost June 2, 2023 17 minuten geleden zei sennid: Hij heeft duidelijk iets geleerd die middag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fantasy Gepost August 3, 2023 Share Gepost August 3, 2023 Goud! Sowieso Conference League, want nu de laatste play-off behaald van de Europa League voorrondes door Kí van/uit Faeröer Tegenstander: Molde. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost August 3, 2023 Share Gepost August 3, 2023 Altijd gaaf dit soort dwergen die een eindtoernooi halen. FM-like Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost August 31, 2023 Author Share Gepost August 31, 2023 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost August 31, 2023 Share Gepost August 31, 2023 Zal Zagreb nog spijt hebben van de verkoop van Ivanusec en Sutalo denken jullie? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost September 1, 2023 Share Gepost September 1, 2023 Lekker voor ze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost September 1, 2023 Author Share Gepost September 1, 2023 (edited) Hopen op een groep met Union en Sparta Praag. Grote kans dat ik dan ga kijken. Edit. Laat maar zitten in de zelfde pot Edited September 1, 2023 by Bogatyr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost September 1, 2023 Share Gepost September 1, 2023 Pittige groepen voor Union en Ajax. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost September 1, 2023 Share Gepost September 1, 2023 Union heeft wat pech gehad met de ploeg uit pot 4. Dat had zeker eenvoudiger gekund. Anderzijds mogen ze niet klagen met LASK uit pot 2. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost September 1, 2023 Share Gepost September 1, 2023 7 uur geleden zei Marius: Union heeft wat pech gehad met de ploeg uit pot 4. Dat had zeker eenvoudiger gekund. Anderzijds mogen ze niet klagen met LASK uit pot 2. Moeten minimum 3e kunnen worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Gepost September 1, 2023 Share Gepost September 1, 2023 18 minuten geleden zei Aaron21: Moeten minimum 3e kunnen worden. Union "moet" niks na al wat ze allemaal op korte tijd gerealiseerd hebben in mijn ogen. Maar ik hoop er toch ook op. Zelfs misschien wel op de tweede plaats. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost September 1, 2023 Share Gepost September 1, 2023 1 minuut geleden zei Marius: Union "moet" niks na al wat ze allemaal op korte tijd gerealiseerd hebben in mijn ogen. Maar ik hoop er toch ook op. Zelfs misschien wel op de tweede plaats. Ze moeten wel voor de Belgische coëfficient. Hop hop. Al gaat het ons niet super veel verder helpen want we staan een straat achter op Portugal en ook een straat voor op de plaatsen achter ons. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenstra Gepost September 21, 2023 Share Gepost September 21, 2023 LASK voor tegen Liverpool Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost September 21, 2023 Share Gepost September 21, 2023 Die kopbal Athene, de tering! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.J. Gepost September 21, 2023 Share Gepost September 21, 2023 2 uur geleden zei Lenstra: LASK voor tegen Liverpool Hebben ze gewonnen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aaron21 Gepost September 21, 2023 Share Gepost September 21, 2023 12 minuten geleden zei D.J.: Hebben ze gewonnen? 1-3 voor Liverpool. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost September 21, 2023 Share Gepost September 21, 2023 Wel ziek dat AEK gewoon van dit Brighton wint, met Nordin Amrabat in de basis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost September 22, 2023 Share Gepost September 22, 2023 Kudus goaltje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost October 5, 2023 Share Gepost October 5, 2023 Brighton werd al als nummer 1 opgeschreven voor de eerste wedstrijd in de poule. Die hebben we wellicht iets te groot gemaakt met zijn allen. Heb sowieso het idee dat dat snel gebeurd met Engelse clubs die incidenteel in de Europa Cup of Conference League terecht komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost October 5, 2023 Share Gepost October 5, 2023 20 minuten geleden zei Beppu: Brighton werd al als nummer 1 opgeschreven voor de eerste wedstrijd in de poule. Die hebben we wellicht iets te groot gemaakt met zijn allen. Heb sowieso het idee dat dat snel gebeurd met Engelse clubs die incidenteel in de Europa Cup of Conference League terecht komen. Eens eens. Alleen Westham niet, die wonnen de ECL Brighton moet nu wel 2x winnen tegen Ajax, anders kunnen ze doorgaan wel vergeten. Mits ze deze 2-0 niet goed maken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beppu Gepost October 5, 2023 Share Gepost October 5, 2023 8 minuten geleden zei Kyrill: Eens eens. Alleen Westham niet, die wonnen de ECL Brighton moet nu wel 2x winnen tegen Ajax, anders kunnen ze doorgaan wel vergeten. Mits ze deze 2-0 niet goed maken. Heb je gelijk in vriend! Die was mij even ontschoten. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost October 5, 2023 Share Gepost October 5, 2023 2-2 uit bij Marseille is een prima resultaat toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts