Jump to content
Nieuw: MU Tactics League ×

UEFA Europa League

Bogatyr

Recommended Posts

8 uur geleden zei Vitesse88:

Echt een belachelijke finale, vooral van de Roma kant. Imo goed optreden scheidsrechter, jammer dat die Oliver als een dooie alles langs de lijn accepteert. Wederom geen reclame voor het voetbal. Het gedrag langs de lijn, de bombarie op het veld. De 2e helft van de verlenging sloeg ook werkelijk nergens op. Oprecht irriteer ik me met de pot steeds meer aan het hedendaagse voetbal. 

Dit. De drang om alles te kijken zoals ik voorheen deed is steeds minder aan het worden. 

UEFA moet echt in gaan grijpen met nieuwe en/of scherpere regels om veranderingen teweeg te brengen. 

14 uur geleden zei ROEMM:

Ik ben niet op m’n teentjes getrapt hoor. Sterker, ik hoopte zelf ook op een overwinning van Sevilla, ondanks dat dit minder positief zou uitpakken voor Ajax. Is alleen onnodig om iedere situatie aan te grijpen en telkens reacties uit te willen lokken.

Je hebt gelijk. Die tweede opmerking was onnodig. 

• Like 1

18 minuten geleden zei Aaron21:

Moeten minimum 3e kunnen worden.

Union "moet" niks na al wat ze allemaal op korte tijd gerealiseerd hebben in mijn ogen. Maar ik hoop er toch ook op. Zelfs misschien wel op de tweede plaats.

1 minuut geleden zei Marius:

Union "moet" niks na al wat ze allemaal op korte tijd gerealiseerd hebben in mijn ogen. Maar ik hoop er toch ook op. Zelfs misschien wel op de tweede plaats.

Ze moeten wel voor de Belgische coëfficient. Hop hop. Al gaat het ons niet super veel verder helpen want we staan een straat achter op Portugal en ook een straat voor op de plaatsen achter ons. 

Brighton werd al als nummer 1 opgeschreven voor de eerste wedstrijd in de poule. Die hebben we wellicht iets te groot gemaakt met zijn allen. Heb sowieso het idee dat dat snel gebeurd met Engelse clubs die incidenteel in de Europa Cup of Conference League terecht komen.

20 minuten geleden zei Beppu:

Brighton werd al als nummer 1 opgeschreven voor de eerste wedstrijd in de poule. Die hebben we wellicht iets te groot gemaakt met zijn allen. Heb sowieso het idee dat dat snel gebeurd met Engelse clubs die incidenteel in de Europa Cup of Conference League terecht komen.

Eens eens. Alleen Westham niet, die wonnen de ECL:classic_ninja:

Brighton moet nu wel 2x winnen tegen Ajax, anders kunnen ze doorgaan wel vergeten. Mits ze deze 2-0 niet goed maken. 

8 minuten geleden zei Kyrill:

Eens eens. Alleen Westham niet, die wonnen de ECL

Brighton moet nu wel 2x winnen tegen Ajax, anders kunnen ze doorgaan wel vergeten. Mits ze deze 2-0 niet goed maken. 

Heb je gelijk in vriend! Die was mij even ontschoten.

• Like 1