Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is de Mol? 2024

Kelvin

Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei Aaron21:

Het begon eigenlijk al bij die slackline hé. Ze gaan geen opdracht maken waar er mensen te klein zijn om die uit te voeren. Ze beweerde te klein te zijn om aan het varkentje te kunnen. We hadden hier al beter moeten weten. :classic_laugh:

Ze heeft alleszins geen hoge bedragen 'zomaar' in de pot gebracht zoals de andere 2 finalisten wel gedaan hebben.

Dit was voor mij echt dé actie dat ik haar direct op mijn lijstje had staan. Heb haar er direct geknikkerd nadat zij in die auto zat en Laila eruit ging. Blijf dat echt een zwaktebod vinden van de makers.

Heb deze editie vol op Thomas gezeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Dansmeister:

Dit was voor mij echt dé actie dat ik haar direct op mijn lijstje had staan. Heb haar er direct geknikkerd nadat zij in die auto zat en Laila eruit ging. Blijf dat echt een zwaktebod vinden van de makers.

Heb deze editie vol op Thomas gezeten.

Thomas was ook mijn mol. 

Volledig akkoord ook voor de rest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit was onze seizoen dat we gevolgd hebben, en wauw wat gaaf zeg. Onbekende mensen is top. De opzet, de beelden, de presentator die zo dicht bij de groep is en dan de finale. Wat een verademing zeg. Geen dom schapenpubliek, geen gekke poespas. Genoten. Toffe groep ook. Wat is normaal het gewonnen bedrag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Vitesse88:

Dit was onze seizoen dat we gevolgd hebben, en wauw wat gaaf zeg. Onbekende mensen is top. De opzet, de beelden, de presentator die zo dicht bij de groep is en dan de finale. Wat een verademing zeg. Geen dom schapenpubliek, geen gekke poespas. Genoten. Toffe groep ook. Wat is normaal het gewonnen bedrag?

Dit was een gemiddelde pot of misschien net erboven. Zou zeggen 25K is de norm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 1-5-2023 om 15:31 zei Aaron21:

Ze hebben de kandidaten gezegd dat ze een kans hadden om het verleden te veranderen en als ze de slechtste test hadden, dat ze dan een nieuwe kans kregen. Als ze al van plan waren om dit door de mol te laten doen, was die hele kans er niet en is Leïla gestraft door all-in te gaan. Ik zou het echt belachelijk vinden en ik zou dit zien als één van de eerste blunders in 11 jaar 'De Mol'. Jammer.

Wat vond je van de uitleg bij de napraataflevering? Vond het op deze manier wel meevallen eigenlijk. Pech voor Leila vooral dat ze 7 uit 20 goed had nog.

Die Lieselot trouwens. "Ik zat op Thomas en Leila, Leila is naar huis dus de enige reden dat ik er nog in zit is omdat Thomas de mol is". Schitterend :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Rogier.:

Wat vond je van de uitleg bij de napraataflevering? Vond het op deze manier wel meevallen eigenlijk. Pech voor Leila vooral dat ze 7 uit 20 goed had nog.

Die Lieselot trouwens. "Ik zat op Thomas en Leila, Leila is naar huis dus de enige reden dat ik er nog in zit is omdat Thomas de mol is". Schitterend  

Het was op zich een goede uitleg, al blijf ik het wel jammer vinden.

Leïla zei bv. ik was all-in gegaan, dus ik lag er de volgende aflevering toch sowieso uit. Dat is dus net niet waar. Ze had hier ontdekt dat Lieselot de mol niet was. 

Ik vind het verder wel bizar dat zoveel mensen Lieselot meenamen in de test.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Erwin.:

Geniale tactiek van Lancelot daar wel waardoor hij Toos kon uitsluiten als mol

Super bedacht. Een rood scherm betekende natuurlijk wel niet per se dat Toos de mol is. Geen idee of hij dat ook in gedachten had, wellicht wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit jaar naar de finale in Antwerpen geweest om het live te kijken. Ook dat was echt super leuk en gewoon ontzettend goed geregeld. Absoluut voor herhaling vatbaar! Verder simpelweg erg genoten weer van dit seizoen en zeer blij dat ze alweer kandidaten zoeken voor het komende seizoen. 

Op 17-5-2023 om 12:49 zei Rogier.:

Die Lieselot trouwens. "Ik zat op Thomas en Leila, Leila is naar huis dus de enige reden dat ik er nog in zit is omdat Thomas de mol is". Schitterend

De tunnelvisie logica hierachter was echt geweldig. :classic_laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Vitesse88:

2/10, alleen Kees en tooske. Wie de f zijn de rest?!

Wetenschapsjournalist Anna Gimbrère, artiest Babs Schutte, presentator Fons Hendriks, acteur Jeroen Spitzenberger, cartoonist Jip van den Toorn, drag artiest Justin Mooijer, actrice Rian Gerritsen en artiest Rosario Mussendijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Tim':

Wetenschapsjournalist Anna Gimbrère, artiest Babs Schutte, presentator Fons Hendriks, acteur Jeroen Spitzenberger, cartoonist Jip van den Toorn, drag artiest Justin Mooijer, actrice Rian Gerritsen en artiest Rosario Mussendijk.

Oh dan ken ik er 3 met Jeroen Spitzenberger ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zat even wat oude WIDM-topics door te bladeren, ff een shoutout naar @PJHoutman dat we nauwelijks meer iets vernemen van Marije Knevel. Houden zo!

Ik ken er 7, wel leuk zomertje geweest in huize van der Zandt-Gimbrere. Eerst gaat zij een paar weekies naar Mexico en vervolgens staat Herman drie weken in Frankrijk op verlaten parkeerplaatsen. Misschien heeft ze Vingegaard nog wel zien trainen, Denen trainen graag in Mexico. :classic_cool:

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites