Dansmeister Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 18 minuten geleden zei Aaron21: Het begon eigenlijk al bij die slackline hé. Ze gaan geen opdracht maken waar er mensen te klein zijn om die uit te voeren. Ze beweerde te klein te zijn om aan het varkentje te kunnen. We hadden hier al beter moeten weten. Ze heeft alleszins geen hoge bedragen 'zomaar' in de pot gebracht zoals de andere 2 finalisten wel gedaan hebben. Dit was voor mij echt dé actie dat ik haar direct op mijn lijstje had staan. Heb haar er direct geknikkerd nadat zij in die auto zat en Laila eruit ging. Blijf dat echt een zwaktebod vinden van de makers. Heb deze editie vol op Thomas gezeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 Zojuist zei Dansmeister: Dit was voor mij echt dé actie dat ik haar direct op mijn lijstje had staan. Heb haar er direct geknikkerd nadat zij in die auto zat en Laila eruit ging. Blijf dat echt een zwaktebod vinden van de makers. Heb deze editie vol op Thomas gezeten. Thomas was ook mijn mol. Volledig akkoord ook voor de rest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 Dit was onze seizoen dat we gevolgd hebben, en wauw wat gaaf zeg. Onbekende mensen is top. De opzet, de beelden, de presentator die zo dicht bij de groep is en dan de finale. Wat een verademing zeg. Geen dom schapenpubliek, geen gekke poespas. Genoten. Toffe groep ook. Wat is normaal het gewonnen bedrag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 11 mei 2023 Share Geplaatst 11 mei 2023 4 uur geleden zei Vitesse88: Dit was onze seizoen dat we gevolgd hebben, en wauw wat gaaf zeg. Onbekende mensen is top. De opzet, de beelden, de presentator die zo dicht bij de groep is en dan de finale. Wat een verademing zeg. Geen dom schapenpubliek, geen gekke poespas. Genoten. Toffe groep ook. Wat is normaal het gewonnen bedrag? Dit was een gemiddelde pot of misschien net erboven. Zou zeggen 25K is de norm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Op 1-5-2023 om 15:31 zei Aaron21: Ze hebben de kandidaten gezegd dat ze een kans hadden om het verleden te veranderen en als ze de slechtste test hadden, dat ze dan een nieuwe kans kregen. Als ze al van plan waren om dit door de mol te laten doen, was die hele kans er niet en is Leïla gestraft door all-in te gaan. Ik zou het echt belachelijk vinden en ik zou dit zien als één van de eerste blunders in 11 jaar 'De Mol'. Jammer. Wat vond je van de uitleg bij de napraataflevering? Vond het op deze manier wel meevallen eigenlijk. Pech voor Leila vooral dat ze 7 uit 20 goed had nog. Die Lieselot trouwens. "Ik zat op Thomas en Leila, Leila is naar huis dus de enige reden dat ik er nog in zit is omdat Thomas de mol is". Schitterend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 4 minuten geleden zei Rogier.: Wat vond je van de uitleg bij de napraataflevering? Vond het op deze manier wel meevallen eigenlijk. Pech voor Leila vooral dat ze 7 uit 20 goed had nog. Die Lieselot trouwens. "Ik zat op Thomas en Leila, Leila is naar huis dus de enige reden dat ik er nog in zit is omdat Thomas de mol is". Schitterend Het was op zich een goede uitleg, al blijf ik het wel jammer vinden. Leïla zei bv. ik was all-in gegaan, dus ik lag er de volgende aflevering toch sowieso uit. Dat is dus net niet waar. Ze had hier ontdekt dat Lieselot de mol niet was. Ik vind het verder wel bizar dat zoveel mensen Lieselot meenamen in de test. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Geniale tactiek van Lancelot daar wel waardoor hij Toos kon uitsluiten als mol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 6 minuten geleden zei Erwin.: Geniale tactiek van Lancelot daar wel waardoor hij Toos kon uitsluiten als mol Super bedacht. Een rood scherm betekende natuurlijk wel niet per se dat Toos de mol is. Geen idee of hij dat ook in gedachten had, wellicht wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Leuke laatste aflevering zeg, precies wat ik ook in Nederland mis. Lancot echt top gespeeld zeg en goed gemold door Commy. Leuk seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 mei 2023 Share Geplaatst 23 mei 2023 Dit jaar naar de finale in Antwerpen geweest om het live te kijken. Ook dat was echt super leuk en gewoon ontzettend goed geregeld. Absoluut voor herhaling vatbaar! Verder simpelweg erg genoten weer van dit seizoen en zeer blij dat ze alweer kandidaten zoeken voor het komende seizoen. Op 17-5-2023 om 12:49 zei Rogier.: Die Lieselot trouwens. "Ik zat op Thomas en Leila, Leila is naar huis dus de enige reden dat ik er nog in zit is omdat Thomas de mol is". Schitterend De tunnelvisie logica hierachter was echt geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Over iets meer dan een maand begint de NL-versie weer! Dit zijn de kandidaten: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Volgens mij doen er 3 bekenden mee. Dat is denk ik een nieuw record. Gaan ze eindelijk over naar echte BN-ers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Zeven bekenden dit jaar, een prima score. Ook wel leuk om soms andere BN'ers te leren kennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Zoals altijd ken ik ongeveer de helft van de deelnemers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 CHEESE FROM THE BACON Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 5/10 hier. Nice dat Sor en Kees meedoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 2/10, alleen Kees en tooske. Wie de f zijn de rest?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 2 uur geleden zei Vitesse88: 2/10, alleen Kees en tooske. Wie de f zijn de rest?! Wetenschapsjournalist Anna Gimbrère, artiest Babs Schutte, presentator Fons Hendriks, acteur Jeroen Spitzenberger, cartoonist Jip van den Toorn, drag artiest Justin Mooijer, actrice Rian Gerritsen en artiest Rosario Mussendijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 4 uur geleden zei Vitesse88: 2/10, alleen Kees en tooske. Wie de f zijn de rest?! Fons is van het programma Radar #boomer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Ik ken alleen Tooske Ragas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 9 uur geleden zei Tim': Wetenschapsjournalist Anna Gimbrère, artiest Babs Schutte, presentator Fons Hendriks, acteur Jeroen Spitzenberger, cartoonist Jip van den Toorn, drag artiest Justin Mooijer, actrice Rian Gerritsen en artiest Rosario Mussendijk. Oh dan ken ik er 3 met Jeroen Spitzenberger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Boeit me ook meestal niet zo erg wie ik wel of niet ken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 23 november 2023 Auteur Share Geplaatst 23 november 2023 (bewerkt) Ik zat even wat oude WIDM-topics door te bladeren, ff een shoutout naar @PJHoutman dat we nauwelijks meer iets vernemen van Marije Knevel. Houden zo! Ik ken er 7, wel leuk zomertje geweest in huize van der Zandt-Gimbrere. Eerst gaat zij een paar weekies naar Mexico en vervolgens staat Herman drie weken in Frankrijk op verlaten parkeerplaatsen. Misschien heeft ze Vingegaard nog wel zien trainen, Denen trainen graag in Mexico. 23 november 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari Welke 10 Nederlanders zullen na vanavond BN-ers worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 januari Auteur Share Geplaatst 6 januari Fons reageert op Justin op een manier dat ie volgens mij nu al liever praat met de persvoorlichter van Eneco. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten