Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

De Grote MU F1 Competitie #3

Fantasy

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei neva:

Klote Mazepin. Had hem als eerste uitvaller, start ie niet.

Aangezien de kans klein is dat (die hele knappe, lieve, fantastische) @Fantasy de regels ineens aanpast, kost me dat een punt ;c

Unfortunately peanutbutter gaan we de regels niet aanpassen ineens nee :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@delichris @Michaelinho* @Satyr @KayDeManaager @rich ruzzian @007mark @The Saint @Keko @Mordurette @19CH98 @neva @Rogier. @Arezo @La Pulga

Dat was hem dan. Wat. Een. Ontknoping. Terwijl de hoofdpersonen zelf nog bij de steward hun verdediging doen na alle protesten, maken we hier alvast de balans op. Dit weekend was @rich ruzzian de meestervoorspeller onder ons, wat hem een uiteindelijke negende plek op de eindrangschikking oplevert. Het is @Mordurette die er met de eindzege vandoor gaat. Met 211 punten mag hij de bovenste trede van het podium betreden, gevolgd door @19CH98 (202) & @neva (ook 202) op de tweede trede en @Keko met 195 punten op de laagste podiumtrede. Allemaal van harte gefeliciteerd met de goed gedane voorspellingen het afgelopen jaar. Ondergetekende eindigt vlak achter @KayDeManaager op de vijfde plek (195 vs. 197 punten). Hekkensluiters @Rogier., @Arezo en @Michaelinho* worden bedankt voor hun deelname. Vergeet niet; meedoen is belangrijker dan winnen. En dan nog een speciale vermelding voor @delichris die toch bij zo goed als alle GP's als eerste zijn voorspelling deed (y) 

image.thumb.png.e94e58cf7871812d44cc8a87b86059aa.png

image.thumb.png.a01504e5253eb8d16e10834413eaa0e4.png

1 Mordurette 211
2 19CH98 202
3 neva 202
4 Keko 195
5 KaydeManaager 187
6 Fantasy 185
7 007mark 175
8 delichris 160
9 rich ruzzian 135
10 The Saint 108
11 Satyr 89
12 La Pulga 82
13 Michaelinho* 65
14 Arezo 24
15 Rogier. 13

Rest mij nog jullie allemaal hartelijk te bedanken voor de deelname aan De Grote MU F1 Competitie #3! Tot volgend jaar! Over volgend jaar gesproken trouwens, dan mag iemand anders zich geroepen voelen dit voort te zetten of in een andere vorm te organiseren. Ikzelf vond het leuk om te doen, maar weet nu al dat ik volgend jaar een stuk minder MU en F1 ga kunnen volgen om dit actief bij te gaan houden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Felicitaties aan onze rijke Rus voor de dagzege. Grote pluim voor medepodiumgangers @Keko en @19CH98! Hele hele hele grote dikke pluim voor @Mordurette, die een prima seizoen bekroond met de eindzege, meer dan verdiend, al ga ik nog wel wat proberen bij onze spelleider. Die trouwens ook nog in het zonnetje gezet mag worden, bedankt voor deze uitstekende organisatie @Fantasy!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei KayDeManaager:

Bedankt voor de uitstekende organisatie @Fantasy, daartegenover staat dat ik het wel balen vind dat je volgend jaar wat minder te vinden bent op MU.

Graag gedaan. En niet per se minder hier op MU, maar wel minder consequent. Gok namelijk dat ik met de komende gezinsuitbreiding een iets andere tijdsindeling van de dagen ga krijgen :mrgy: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach wat zal het ook. Ik ga het ook dit jaar weer oppakken :D Zal t.z.t. een nieuw topic openen voor editie #4

Wie moet er nog meer een mention? En wie vooral ook niet?

@delichris @Michaelinho* @Satyr @KayDeManaager @rich ruzzian @007mark @The Saint @Keko @Mordurette @19CH98 @neva @Rogier. @Arezo @La Pulga @Richarð. @Lazy @Djurovski @Chiemel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Chiemel:

Ikke ja. Ook bij iedere race minimaal 3 dagen van tevoren graag ;c

Na elke race probeer ik vrij rap de uitslag te verwerken en dan krijg je dus ook zo goed als minimaal een week van te voren weer / opnieuw een mention voor de volgende race :D Dus dat is dan ruim 3 dagen vooraf ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites