Tim' Geplaatst 23 maart 2021 Share Geplaatst 23 maart 2021 EK -21 in 2021 Het EK -21 staat voor de deur. Een beetje een gek toernooi, omdat het opgesplitst is in twee delen. Morgen (24 maart) zijn de eerste wedstrijden in de groepsfase, die duurt tot en met 31 maart. Van 31 mei tot 6 juni wordt de eindronde gespeeld met de laatste acht ploegen. Nederland heeft zich weer gekwalificeerd voor dit toernooi, waarin het in een poule is ingedeeld met gastland Hongarije, Duitsland en Roemenië. Topfavoriet voor de eindzege lijkt Frankrijk. Meer mensen van plan dit toernooi te volgen? En maken we kans om dit EK te winnen? Zo niet, wie dan wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 23 maart 2021 Share Geplaatst 23 maart 2021 (bewerkt) Nederland maakt absoluut geen kans, denk ik. Teveel middelmaat en nog een kut trainer ook. Frankrijk absolute topfavoriet. Denk wel dat ik het ga volgen. Selectie van Frankrijk 23 maart 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 23 maart 2021 Share Geplaatst 23 maart 2021 (bewerkt) NOS zendt Jong Oranje uit, waar kun je de rest bekijken? Duitsland niet zo sterk meer als voorgaande jaren qua jeugd. Is beetje opgedroogd de aanwas van talent daar. Engeland aanvallend interessante ploeg, sterkte verdediging kan ik niet zo goed inschatten. Frankrijk echt beren selectie, zijn wel topfavoriet wat mij betreft. 23 maart 2021 bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 maart 2021 Share Geplaatst 23 maart 2021 zin an Zie dat via de UEFA app/UEFA TV ook wedstrijden uitgezonden worden @rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 maart 2021 Share Geplaatst 23 maart 2021 Dat team van Frankrijk Die zouden met Jong Jong Frankrijk op kunnen komen dagen en 'm nog winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 23 maart 2021 Share Geplaatst 23 maart 2021 Ook Jong mag afgaan als een gieter. Wat een schandalige figuren bij de KNVB omtrent Ihattaren. Juist nu moet je achter een van je grootste, zo niet de grootste, talenten staan. Nee we nemen allemaal dertien in een dozijn spelers mee zowel bij de A (voorbeeld: Vd Beek) als Jong (voorbeeld: Ekkelenkamp) selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 24 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 24 maart 2021 Die selectie van Duitsland is trouwens echt verschrikkelijk. Waar is het Duitse talent gebleven? De halve Tweede Bundesliga is opgeroepen voor dit toernooi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 16 uur geleden zei Regis: Nederland maakt absoluut geen kans, denk ik. Teveel middelmaat en nog een kut trainer ook. Frankrijk absolute topfavoriet. Denk wel dat ik het ga volgen. Selectie van Frankrijk Wist niet dat die Ikone nog zo jong was. Wat een team dit zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 Heerlijk avondje hoor. Zin in Lang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 (bewerkt) 5 uur geleden zei Tim': Die selectie van Duitsland is trouwens echt verschrikkelijk. Waar is het Duitse talent gebleven? De halve Tweede Bundesliga is opgeroepen voor dit toernooi Is idd bijzonder, maar heb wel het idee dat er altijd best wat spelers uit de 2.Liga bij zitten. Edit: Heb ff de selecties van 2017 en 2019 bekeken en dan valt het nog best mee. Hmm dan zat het verkeerd in mijn hoofd. NL met Scherpen en Paes ook twee spelers die in de praktijk op het tweede niveau spelen btw. 24 maart 2021 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 Portugal ook lekker team, sowieso zit dat land vol voetbaltalent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 6 uur geleden zei Thierryvane: Heerlijk avondje hoor. Zin in Lang. Heeft dit weekend nog even voetballes gehad Ik ga dit tornooi ook wel proberen volgen. Hopelijk zijn er wat goeie samenvattingen te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 Op 23-3-2021 om 17:29 zei Regis: Nederland maakt absoluut geen kans, denk ik. Teveel middelmaat en nog een kut trainer ook. Frankrijk absolute topfavoriet. Denk wel dat ik het ga volgen. Selectie van Frankrijk Selectie hoor . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 Wel zonde dat spelers als Stengs en Gravenberch ontbreken. Hebben toch geen basisplek bij Oranje, maar ja. En (waarom) geen Veerman en/of Rensch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 Heeft Affelay trouwens gesmoked voordat hij de studio in kwam? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 Zojuist zei 007mark: Heeft Affelay trouwens gesmoked voordat hij de studio in kwam? Allergische reactie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 1 minuut geleden zei 007mark: Heeft Affelay trouwens gesmoked voordat hij de studio in kwam? Nee, hij heeft het coronavirus-topic hier gelezen en kon niet stoppen met huilen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 (bewerkt) 2 minuten geleden zei 007mark: Heeft Affelay trouwens gesmoked voordat hij de studio in kwam? Allergische reactie. Wat een vreselijke basis 11zeg. Staat in een 4-2-2-2 over het algemeen. Boadu en De Wit als 2 voorste. Kluivert en Lang wss half 10'en. Ludovit Reis en Zeefuik ook echt Echt nog erger dan F De Boer deze trainer. Scherpen; Zeefuik, Schuurs, Teze, Bakker; Reis, De Wit, Koopmeiners; Lang, Boadu, Kluivert 24 maart 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 Die vrijebal schiet’ie er toch wel heerlijk in.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 Voorlopige conclusies: - Vreemde opstelling; Lang moet steeds overal en nergens zijn en de linkerkant blijft open. Snap ik niet. - Backs brengen (te) weinig - Teun 'balletje breed' Koopmeiners - Alle ballen op het hoofd van De Wit, die eigenlijk de perfecte Championship-middenvelder zou zijn - Met zo weinig ruimte achter de Roemeense defensie en veel fysieke duels / voorzetten heb je misschien meer aan Brobbey dan aan Boadu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 1 uur geleden zei Zeus: Wel zonde dat spelers als Stengs en Gravenberch ontbreken. Hebben toch geen basisplek bij Oranje, maar ja. En (waarom) geen Veerman en/of Rensch? Veerman wil niet, vanwege prive redenen.. Rensch moet maar eerst bij Ajax spelen voordat hij aan het grote jong oranje mag ruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 Dat doet hij al een paar weken. En als ik nu Bakker en Zeefuik zie spelen, zou hij geen overbodige luxe zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 15 minuten geleden zei Zeus: Voorlopige conclusies: - Vreemde opstelling; Lang moet steeds overal en nergens zijn en de linkerkant blijft open. Snap ik niet. - Backs brengen (te) weinig - Teun 'balletje breed' Koopmeiners - Alle ballen op het hoofd van De Wit, die eigenlijk de perfecte Championship-middenvelder zou zijn - Met zo weinig ruimte achter de Roemeense defensie en veel fysieke duels / voorzetten heb je misschien meer aan Brobbey dan aan Boadu Een blok van Koopmeiners en Reis moet je je ook wel echt kapot voor schamen als nationaal team. Van die Reis is het echt een godswonder dat hij profvoetballer is geworden.Maarja deze trainer heeft een zwak voor middelmaat als Reis, Zeefuik, Bakker en Dani De Wit. Echt belachelijk dat hij dit elftal mag trainen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 Ik vind Reis vooralsnog ook heel matig, ja. Die kan weinig met een bal. Verdedigen hoef je ook nauwelijks. Je had toch allang een voetballer erin kunnen brengen? En Brobbey, want Boadu voegt niets toe zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 24 maart 2021 Share Geplaatst 24 maart 2021 Ook alles maar naar het centrum voetballen. Terwijl je boadu spits zet die daar helemaal niet goed in is. En Gakpo er nu in voor je spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten