Chiemel Geplaatst 20 maart 2021 Share Geplaatst 20 maart 2021 Begonnen met kijken, is op RTL4. Gebaseerd op Weerwolven. Op zich een leuk concept, maar op basis van wat ik tot nu toe heb gezien hadden ze er veel meer uit kunnen halen. Bijvoorbeeld dat het jammer is dat gewoon bekend worden gemaakt welke deelnemers een schild hebben om beschermd te worden tijdens de nacht. Ook de opdrachten hebben te weinig een doel, hadden ze ook meer verraders vs vertrouwelingen kunnen creëeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 maart 2021 Share Geplaatst 20 maart 2021 Waarom zou je dat van die schilden weglaten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 20 maart 2021 8 minuten geleden zei Kyrill: Waarom zou je dat van die schilden weglaten? Zodat de verraders ook een fout kunnen maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 maart 2021 Share Geplaatst 20 maart 2021 19 minuten geleden zei Chiemel: Zodat de verraders ook een fout kunnen maken. Das waar inderdaad, dat zou wel tof zijn! Bij Weerwolven proberen , Wolven ook wel eens iemand op te eten, en dan lukt het ook wel eens niet idd. Dat klopt idd ja! Alleen dan heb je wel probleem dat de normale deelnemers op iemand kunen stemmen, die er helemaal niet uit kan/mag.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 21 maart 2021 10 uur geleden zei Kyrill: Das waar inderdaad, dat zou wel tof zijn! Bij Weerwolven proberen , Wolven ook wel eens iemand op te eten, en dan lukt het ook wel eens niet idd. Dat klopt idd ja! Alleen dan heb je wel probleem dat de normale deelnemers op iemand kunen stemmen, die er helemaal niet uit kan/mag.... Schild is alleen voor de nacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 21 maart 2021 Share Geplaatst 21 maart 2021 Wat een kutprogramma is dit. Suffe 'opdrachten', geen spanning, veel talking heads, waardeloze presentator. Maar volgende week kijk ik gewoon weer hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 maart 2021 Share Geplaatst 21 maart 2021 Het is eigenlijk letterlijk Weerwolven. Ben het eens met dat er wat mist. Deelnemers lijken niet goed door te hebben hoe je dit spel speelt. Daarnaast, wat Chiemel aandraagt, maar ook dat er tijdens de spellen niet meer opdrachten zijn waarbij je als individu wat kan winnen, bijvoorbeeld de mogelijkheid om 3 namen aan te wijzen, waarvan je in willekeurige volgorde de rollen krijgt. Of dat je als individu apart gehouden wordt en de mogelijkheid krijgt een schild te verdienen in de opdracht, zonder dat anderen dat weten (zoals met het prikken vandaag). Kortom: nog genoeg te verbeteren. In potentie wel heel leuk. Maar man man, ze mogen de screentime ook wel verlagen. Wat gaat dit traag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RicoV1989 Geplaatst 21 maart 2021 Share Geplaatst 21 maart 2021 Ik sluit me wel een beetje aan bij de tendens van hierboven. Potentieel best een leuk programma maar voor mijn gevoel moet de rol van de Verraders veel dieper zijn. Behalve dat vermoorden elke nacht hebben ze geen ander doel of een andere rol dan de rest. Het is nu voor die getrouwen ook puur gissen wie de Verraders zijn daardoor, je kan het nergens aan aflezen. Ook de opdrachten en het beraad aan die tafel zouden voor mijn gevoel wat meer met elkaar te maken kunnen hebben, nu zijn het gewoon twee totaal losstaande onderdelen. Maar misschien vergelijk ik het wel teveel met Wie is de Mol, dat kan ook nog natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 21 maart 2021 Share Geplaatst 21 maart 2021 Je zou maar hier aan meedoen als BN'er. Ben je ook niet meer serieus te nemen. Zag vorige week Gert-Jan Verbeek heel serieus praten over een operazangeres. En eerder al juichen nadat een spelletje met kluisjes en een hoop trappen gelukt was. Bizar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 Zag net een stukje en meerdere deelnemers zaten met tranen in de ogen. Waarom?! Ik bedoel, ik vind het programma ook niet leuk maar zó emotioneel lijkt me onnodig.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 april 2021 Auteur Share Geplaatst 3 april 2021 Voor het eerst een echt leuke aflevering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 4 april 2021 Share Geplaatst 4 april 2021 Vooral die toevoeging op het einde is lekker Weet niet of ik voor Samantha had gekozen, ik denk haast nog eerder Chatilla, maar die had misschien weer nee gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 april 2021 Share Geplaatst 4 april 2021 2 uur geleden zei Rogier.: Vooral die toevoeging op het einde is lekker Weet niet of ik voor Samantha had gekozen, ik denk haast nog eerder Chatilla, maar die had misschien weer nee gezegd. Klinkt alsof Oh Oh Cherso weer terug op tv is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 april 2021 Share Geplaatst 4 april 2021 Toffe aflevering, leuke opdracht ook dit keer. Wat een mindgame zeg. Er zitten wel een aantal getrouwe tussen die zo sneaky zijn en slimmer zijn dan dat ze doen overkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 april 2021 Share Geplaatst 17 april 2021 Meh ik weet het niet met dit programma. Opdrachten zijn wel 9/10 megasaai, geen manier om de verraders te ontmaskeren tijdens die opdrachten en mensen worden eruit gegooid omdat ze niet onderdeel zijn van een kliekje. Jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 april 2021 Auteur Share Geplaatst 17 april 2021 (bewerkt) Opdrachten blijven inderdaad saai. Ik snap ff niet meer wat er op de finaledag gaat gebeuren. Het is blijkbaar niet zo dat ze doorgaan tot er alleen verraders of vertrouwelingen overblijven? Edit: als ik het begin weer ff terugkijk, dan zegt Tijl: "diegene die alles overleeft wint het zilver". Weet niet of dat dan één persoon is, of meerdere personen. 17 april 2021 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 18 april 2021 Share Geplaatst 18 april 2021 23 uur geleden zei Chiemel: Opdrachten blijven inderdaad saai. Ik snap ff niet meer wat er op de finaledag gaat gebeuren. Het is blijkbaar niet zo dat ze doorgaan tot er alleen verraders of vertrouwelingen overblijven? Edit: als ik het begin weer ff terugkijk, dan zegt Tijl: "diegene die alles overleeft wint het zilver". Weet niet of dat dan één persoon is, of meerdere personen. Ik kijk het programma vanaf begin en ben met je eens dat het einde van de show onduidelijk is. Ik zag het altijd als een WvW dat uiteindelijk alleen goede of slechte overblijven. Waarom zou je anders goeie en slechte hebben als er toch maar 1 iemand overblijft? Dan is iedereen concurrent van elkaar en is dat hele idee van een gemeenschappelijk doel weg. Hier op het forum kan je zien dat het WvW idee echt heel leuk is en ik denk omdat het spel daar praktisch 24/7 doorgaat het inderdaad veel intenser is. irl duren potjes weerwolven niet heel lang en op het forum kan je er veel aan ontsnappen. Kortom: Heel leuk idee maar zeer matig uitgewerkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 april 2021 Share Geplaatst 24 april 2021 (bewerkt) Voorspelbare aflevering zeg. De vriendinnetjes willen samen naar de finale. Samantha die het vertikt om haar mede-verraadster te verdedigen. Loiza die samen met Chantilla Holly gaan aanvallen, zonder enig goede reden. Holly was in mijn ogen de enige verrader die niet echt iets verdachts heeft gedaan. In potentie een leuk programma maar het is meer een theekransje geworden. Jammer. Overigens, ze speelt het spel. Daar niet van. Maar het is jammer dat ‘het vriendinnetjes zijn’ een grote rol speelt in beslissingen. Zie ook de laatste scène in het torentje. 24 april 2021 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 Sowieso denk ik dat de meeste vrouwen ongeschikt zijn voor dit soort dingen. Te emotioneel. Teveel vriendinnetjespolitiek. Programma kon me niet echt bekoren. Idee is leuk, maar er miste nog iets en ik heb een hekel aan BN'ers. Vooral dat tweederangs B-garnituur. Heb een paar afleveringen gezien. Wel doorgaans op AD de uitslag voorbij zien komen en dan dat artikel gelezen, dus zoveel boeide het me nog wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 Het probleem is dat zo'n programmadirecteur gewoon een programma in plant, je begint met 18 deelnemers, elke aflevering twee afvallers. Dan zit je op negen afleveringen. Ik zou het wel gaaf vinden als RTL gewoon het lef heeft om te zeggen we spelen het spel zoals het bedoeld is en als de kandidaten na 4 stemmingen de verraders te pakken hebben, dan hebben we gewoon 4/5 afleveringen. Hetzelfde als de verraders een overwicht krijgen in de stemming. En dan maak je bekend dat je op dat tijdslot een cabaretshow uitzendt ofzo. Die Loiza is wel een beetje de Tim Coronel van deze editie he. Eerst in volle overtuiging getrouwen naar huis sturen (o.a. bij Sinan, Steven) en dan nu bij Holly gaan roepen: 'ik wist het, ik zei het toch'. Het is een kans van 40%, ik hoop zo dat Loek in ieder geval Samantha door gaat hebben en dan zien we wel of hij de andere twee dames daarvan kan overtuigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 Gewoon erg jammer hoe Samantha het spel speelt. Hadden vorige aflevering gewoon Chatilla eruit moeten knallen, maar Holly heeft zich om laten praten. Blijf erbij dat het in potentie een heel leuk programma is, maar de manier van spelen is ook niet zo lekker. De manier van geld verdelen zal wel te maken hebben met de reden dat Samantha Chatilla niet wil verdenken. "Die eet uit mijn hand". Andersom zul je bedoelen, Samantha huppelde als een puppy achter haar aan, ze had alleen maar op Francis hoeven te stemmen voor een gelijkspel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 1 uur geleden zei Rogier.: Gewoon erg jammer hoe Samantha het spel speelt. Hadden vorige aflevering gewoon Chatilla eruit moeten knallen, maar Holly heeft zich om laten praten. Blijf erbij dat het in potentie een heel leuk programma is, maar de manier van spelen is ook niet zo lekker. De manier van geld verdelen zal wel te maken hebben met de reden dat Samantha Chatilla niet wil verdenken. "Die eet uit mijn hand". Andersom zul je bedoelen, Samantha huppelde als een puppy achter haar aan, ze had alleen maar op Francis hoeven te stemmen voor een gelijkspel. Als samantha dat gedaan had was zij de volgende die eruit gestemd ging worden. Dat weet ze zelf ook dus ze red gewoon haar eigen hachje. Ze hadden ipv Samantha Chatilla bij de verraders erbij moeten pakken waren ze beter mee geweest achteraf gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 Kan iemand mij nu het nut uitleggen van het hebben van verraders in dit spel? Als ik het goed begrijp is het eigenlijk gewoon mensen wegstemmen net zolang tot er 3 over zijn en dan een of andere finale gaan spelen. Of dat nu 3-0, 2-1, 1-2 of 0-3 is maakt geen zak uit. Zonde want op dit forum weten we echt wel hoe leuk een goed uitgevoerd verradersspel kan zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 33 minuten geleden zei 19CH98: Kan iemand mij nu het nut uitleggen van het hebben van verraders in dit spel? Als ik het goed begrijp is het eigenlijk gewoon mensen wegstemmen net zolang tot er 3 over zijn en dan een of andere finale gaan spelen. Of dat nu 3-0, 2-1, 1-2 of 0-3 is maakt geen zak uit. Zonde want op dit forum weten we echt wel hoe leuk een goed uitgevoerd verradersspel kan zijn het geld dat de verraders winnen gaat naar het goede doel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 51 minuten geleden zei Berjan1986: het geld dat de verraders winnen gaat naar het goede doel. Oke dat wist ik niet. Punt blijft nog steeds dat het voor mij voelt dat de verraders niks uitmaken voor de conclusie van het spel. Dat gevoel blijf ik houden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten