Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #33

007mark

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei ivago:

Land: Chili

Artiest: Columpios al Suelo

Titel: Fin de Primavera

Dje zeit ene frisse.

Aardrijkskunde is ook uw sterkste vak niet zeker :classic_tongue:

Eerst "zagen" dat Zweden al genomen is,nu is het nog vrij en nu gaat ge naar de andere kant van de wereld.:sorry:

Ik heb het ook laten liggen speciaal voor u .

Spoiler

Niet al te serieus nemen hé

bewerkt door hjs
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei hjs:

Dje zeit ene frisse.

Aardrijkskunde is ook uw sterkste vak niet zeker :classic_tongue:

Eerst "zagen" dat Zweden al genomen is,nu is het nog vrij en nu gaat ge naar de andere kant van de wereld.:sorry:

Ik heb het ook laten liggen speciaal voor u .

Toon verborgen inhoud

Niet al te serieus nemen hé

Heb getwijfeld, maar toch maar voor deze gegaan.

Zweden twee (of 3?) edities geleden al gedaan dus beetje origineel blijven hee :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TIJD OM TE STEMMEN!

Inmiddels lijkt het mij een bekend verhaal te zijn. Stuur in PM een top-10 in met de volgende puntverdeling: 12-10-8-7-6-5-4-3-2-1. Doe er voor de zekerheid ook minimaal 1 reserve bij, mocht het toch gebeuren dat iemand niet meer komt opdagen.

De deadline voor het inleveren van de stemmen is woensdag 31 maart 23.59! Iets meer dan een week is misschien ambitieus, maar de ervaring leert mij dat een lange deadline juist zorgt voor vertraging en mensen die het voor zich uit schuiven. Desalniettemin is het aan jullie hoe snel we beginnen, dus hoe eerder hoe beter.

Spotifylijstje is hieronder af te spelen. Landen zijn gerangschikt op alfabet en enkel Kazachstan ontbreekt.

-----------------------------------------------------------------------------------------

Australië

The Avalanches – The Divine Chord

België

School Is Cool – I’m not Fine 

Brazilië

Boogarins – Falsa Folha de Rosto 

Chili

Columpios al Suelo – Fin de Primavera 

Engeland

Mallory Knox – Sugar 

Filippijnen

(((O))) x FKJ – Fly 

Finland

Amorphis – Silver Bride 

Frankrijk

Canine – Sweet Sway 

Italië

Alessio – Ancora Noi 

Jamaica

Liam Bailey – Sail with Ease 

Kazachtan

Ulytau – Akjelen 

Mexico

Reik – Voy a Olvidarte - Nummer begint vanaf 3.39 minuten!

Nederland

Benedict – When We Were Young

Nieuw-Zeeland

Written By Wolves – Not Afraid To Die 

Oostenrijk

Mathea - Chaos

Portugal

Dead Combo – Povo Que Cais Descaldo 

Schotland

King King - Rush Hour

Slowakije 

Neries – Ruka Na Volante 

Verenigde Staten

Trombone Shorty - Here Come The Girls 

Wit-Rusland

Molchat Doma – Sudno 

@Roprop @Chiemel @Laki @ivago @Fabian. @Rogier. @Satyr @Christian. @Titan @komodo25 @nasje92 @bas2204 @hjs @Chimpa @Zeus @Grote Ree @Stefanos @Platina32 @chrisje1993

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog een vraagje voor de volgende editie. Is Puerto Rico eigenlijk een "land" dat gekozen mag worden, omdat het officieel een territorium van de Verenigde Staten is. Ik heb echt iets supermoois ontdekt uit dat land, en wel wat meer uit Latijns-Amerika.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Laki:

Ik heb nog een vraagje voor de volgende editie. Is Puerto Rico eigenlijk een "land" dat gekozen mag worden, omdat het officieel een territorium van de Verenigde Staten is. Ik heb echt iets supermoois ontdekt uit dat land, en wel wat meer uit Latijns-Amerika.

Puerto Rico heeft al een paar keer meegedaan volgens mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Roprop @Chiemel @Laki @ivago @Fabian. @Rogier. @Satyr @Christian. @Titan @komodo25 @nasje92 @bas2204 @hjs @Chimpa @Zeus @Grote Ree @Stefanos @Platina32 @chrisje1993

Een aantal hebben al hun punten ingeleverd, heel goed. Paar anderen verwacht ik ze nog van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na lange afwezigheid, de terugkeer van de puntenlijst (scout en land) der lijsten:

All-time punten t/m #32 - Scouts: 

Spoiler

image.png.95ec4a0736bf070e04746be97bb17ab0.png

All-time punten t/m #32 - Landen:

Spoiler

image.png.b2eef5ac5d1c93024c6f4db85953e566.png

bewerkt door Chimpa
Landenlijst is vrij onscherp blijkbaar. Daar moet ik voor de volgende keer nog even wat op verzinnen. Ook dubbele vermelding van Ilias. in scoutlijst moet ik nog even de oorzaak van vinden.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is dat nu toeval of niet dat al die landen in de Caraïben het zo slecht doen (ja wellicht 1 keer gekozen, maar zelfs dan nog)... Van Belize was dat mijn fout, toen was mijn muzieksmaak nog erg kut (haha). Wanneer is deadline, maar maakt niet uit, want ben bezig met alles te beluisteren. 

Zou wel kunnen dat ik de volgende edities toch in Latijns-Amerika blijf. Heb wel een liedje voor Australie en Polen klaar staan, maar heb er ook 1 of 2 voor Colombia, 1 voor Puerto Rico, 1 voor Peru etc. en met zijn tijd komt er daar wel wat bij. Kwestie van het nummer te selecteren dat ik denk dat het best zal doen bij jullie, dus het meest rock-achtig.

9 a 10 goede (soms prachtige) nummers, rest ronduit slecht tot middelmoot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei ivago:

Zelden een song in de top 10 gekregen maar ik sta daar lekker wel :classic_biggrin:

Bewijs dat deelnemen belangrijker is dan winnen. Maar goed desondanks, misschien gaat niet akkoord, maar ik vind jouw muzieksmaak erg goed. Bij Zeus is dat ook al opgevallen trouwens. De rest ken ik minder goed, en als ik liedjes van Worldvision beluister kijk ik ook niet naar de gebruikersnaam omdat dat dat iets kan beïnvloeden, en dat wil ik niet. Maar wat ik me wel kan herinneren is dat het vaak zo is (niet altijd, maar vaak wel) dat Zeus en jij op veel punten kunnen rekenen van me.

Deels waarom dat je niet zo hoog eindigt is omdat jij toch ook niet altijd zo een toegankelijk nummer instuurt. Vaak wel vrij obscuur, maar dat geeft juist kleur aan zo een spel als dit. :)

Ik ben ook wel zo denk ik, maar dat is wellicht omdat mijn smaak niet echt dezelfde is als het type nummer dat hier wint. Ik kan soms wel op hoge punten rekenen van bepaalden, maar meestal is dat ook niet genoeg voor een top 10 notering, en ik doe ook niet mee met een bekender land, maar juist een minder bekend land vertegenwoordigen is erg leuk. Meestal ben ik toch te laat voor de grote landen en tegelijkertijd zou ik ook niet winnen met een groter land (integendeel zelfs, omdat ik dan nog meer iets zou kiezen dat binnen mijn smaak valt).

Ik probeer altijd iets te zoeken dat een beetje binnen mijn smaak valt, maar dat het hier ook wel goed zou kunnen (misschien niet bij iedereen, maar toch bij sommigen, en dat is al een succes), en dan nog idealiter van een land dat nog vrij is (dus niet echt de grote 5 tot 10).

Denk dat ik nog maar twee keer top 10 gehaald. Een keer totaal onverwacht vierde geworden uit het niets met Turkije (She Past Away - Rituel) en dan nog eens een nummer dat me persoonlijk erg pakte uit Indonesie dat hier 10e is geworden (Lazy Room - Take Me Home).

De rest heeft het nooit echt goed gedaan (maar ik heb ook al zeker in het begin kutnummers ingezonden). Nu weer eerste keer sinds een editie tot 5 / 10 dat ik weer meedoe EN punten heb ingestuurd. Ik ga proberen weer een vaste deelnemer te worden. :)

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Rogier.:

Kun je ook een gemiddelde toevoegen met punten gekregen per deelnemer @Chimpa? ;c 

U vraagt, wij draaien: 

Gemiddeld punten t/m #32 - Scouts: 

Spoiler

1 t/m 50: 
image.png.872e7c07f6722c39dc62d5124888d666.png

51 t/m 65:

image.png.e9e9e2b1c2c9ad2625822a991f99a179.png

Gemiddeld punten t/m #32 - Landen: 

Spoiler

1 t/m 50:
image.png.450655e3504d4ea16228c4c0c7aa54fe.png

51 t/m 100: