hjs Geplaatst 9 maart 2021 Share Geplaatst 9 maart 2021 (bewerkt) 4 uur geleden zei ivago: Land: Chili Artiest: Columpios al Suelo Titel: Fin de Primavera Dje zeit ene frisse. Aardrijkskunde is ook uw sterkste vak niet zeker Eerst "zagen" dat Zweden al genomen is,nu is het nog vrij en nu gaat ge naar de andere kant van de wereld. Ik heb het ook laten liggen speciaal voor u . Spoiler Niet al te serieus nemen hé 9 maart 2021 bewerkt door hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 9 maart 2021 Share Geplaatst 9 maart 2021 Land: Australië Artiest: The Avalanches Nummer: The Divine Chord Youtube link: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 10 maart 2021 Share Geplaatst 10 maart 2021 (bewerkt) Land: Brazilie Artist: Boogarins Nummer: Falsa Folha de Rosto Ik heb nog minstens twee nummers voor twee andere edities voor Australië en Polen. 10 maart 2021 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 10 maart 2021 Share Geplaatst 10 maart 2021 16 uur geleden zei hjs: Dje zeit ene frisse. Aardrijkskunde is ook uw sterkste vak niet zeker Eerst "zagen" dat Zweden al genomen is,nu is het nog vrij en nu gaat ge naar de andere kant van de wereld. Ik heb het ook laten liggen speciaal voor u . Toon verborgen inhoud Niet al te serieus nemen hé Heb getwijfeld, maar toch maar voor deze gegaan. Zweden twee (of 3?) edities geleden al gedaan dus beetje origineel blijven hee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 maart 2021 Share Geplaatst 10 maart 2021 Land: België Artiest: School Is Cool Liedje: I'm Not Fine Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 11 maart 2021 Share Geplaatst 11 maart 2021 Land: Oostenrijk Artiest: Mathea Nummer: Chaos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 maart 2021 Share Geplaatst 15 maart 2021 (bewerkt) - 15 maart 2021 bewerkt door Zeus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 21 maart 2021 Exact 20 inschrijvingen inmiddels, mooi werk! Zodat iedereen 14 dagen de tijd heeft gehad, zet ik de deadline op maandag 22 maart om 20.00 uur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 23 maart 2021 TIJD OM TE STEMMEN! Inmiddels lijkt het mij een bekend verhaal te zijn. Stuur in PM een top-10 in met de volgende puntverdeling: 12-10-8-7-6-5-4-3-2-1. Doe er voor de zekerheid ook minimaal 1 reserve bij, mocht het toch gebeuren dat iemand niet meer komt opdagen. De deadline voor het inleveren van de stemmen is woensdag 31 maart 23.59! Iets meer dan een week is misschien ambitieus, maar de ervaring leert mij dat een lange deadline juist zorgt voor vertraging en mensen die het voor zich uit schuiven. Desalniettemin is het aan jullie hoe snel we beginnen, dus hoe eerder hoe beter. Spotifylijstje is hieronder af te spelen. Landen zijn gerangschikt op alfabet en enkel Kazachstan ontbreekt. ----------------------------------------------------------------------------------------- Australië The Avalanches – The Divine Chord België School Is Cool – I’m not Fine Brazilië Boogarins – Falsa Folha de Rosto Chili Columpios al Suelo – Fin de Primavera Engeland Mallory Knox – Sugar Filippijnen (((O))) x FKJ – Fly Finland Amorphis – Silver Bride Frankrijk Canine – Sweet Sway Italië Alessio – Ancora Noi Jamaica Liam Bailey – Sail with Ease Kazachtan Ulytau – Akjelen Mexico Reik – Voy a Olvidarte - Nummer begint vanaf 3.39 minuten! Nederland Benedict – When We Were Young Nieuw-Zeeland Written By Wolves – Not Afraid To Die Oostenrijk Mathea - Chaos Portugal Dead Combo – Povo Que Cais Descaldo Schotland King King - Rush Hour Slowakije Neries – Ruka Na Volante Verenigde Staten Trombone Shorty - Here Come The Girls Wit-Rusland Molchat Doma – Sudno @Roprop @Chiemel @Laki @ivago @Fabian. @Rogier. @Satyr @Christian. @Titan @komodo25 @nasje92 @bas2204 @hjs @Chimpa @Zeus @Grote Ree @Stefanos @Platina32 @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 Ik heb nog een vraagje voor de volgende editie. Is Puerto Rico eigenlijk een "land" dat gekozen mag worden, omdat het officieel een territorium van de Verenigde Staten is. Ik heb echt iets supermoois ontdekt uit dat land, en wel wat meer uit Latijns-Amerika. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 1 uur geleden zei Laki: Ik heb nog een vraagje voor de volgende editie. Is Puerto Rico eigenlijk een "land" dat gekozen mag worden, omdat het officieel een territorium van de Verenigde Staten is. Ik heb echt iets supermoois ontdekt uit dat land, en wel wat meer uit Latijns-Amerika. Puerto Rico heeft al een paar keer meegedaan volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 Aangezien bijvoorbeeld Schotland enzo ook mee mogen doen, zou ik niet weten waarom Puerto Rico niet mee zou mogen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 27 maart 2021 @Roprop @Chiemel @Laki @ivago @Fabian. @Rogier. @Satyr @Christian. @Titan @komodo25 @nasje92 @bas2204 @hjs @Chimpa @Zeus @Grote Ree @Stefanos @Platina32 @chrisje1993 Een aantal hebben al hun punten ingeleverd, heel goed. Paar anderen verwacht ik ze nog van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 maart 2021 Share Geplaatst 27 maart 2021 Morgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 28 maart 2021 Share Geplaatst 28 maart 2021 Heb al eerste maal beluisterd,vind deze moeilijk om te ranken na plaats 5 ofzo,twijfelgevallen bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 29 maart 2021 Share Geplaatst 29 maart 2021 (bewerkt) Na lange afwezigheid, de terugkeer van de puntenlijst (scout en land) der lijsten: All-time punten t/m #32 - Scouts: Spoiler All-time punten t/m #32 - Landen: Spoiler 29 maart 2021 bewerkt door Chimpa Landenlijst is vrij onscherp blijkbaar. Daar moet ik voor de volgende keer nog even wat op verzinnen. Ook dubbele vermelding van Ilias. in scoutlijst moet ik nog even de oorzaak van vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 29 maart 2021 Lekker lijstje hoor. Mooie 7e plek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 29 maart 2021 Share Geplaatst 29 maart 2021 Is dat nu toeval of niet dat al die landen in de Caraïben het zo slecht doen (ja wellicht 1 keer gekozen, maar zelfs dan nog)... Van Belize was dat mijn fout, toen was mijn muzieksmaak nog erg kut (haha). Wanneer is deadline, maar maakt niet uit, want ben bezig met alles te beluisteren. Zou wel kunnen dat ik de volgende edities toch in Latijns-Amerika blijf. Heb wel een liedje voor Australie en Polen klaar staan, maar heb er ook 1 of 2 voor Colombia, 1 voor Puerto Rico, 1 voor Peru etc. en met zijn tijd komt er daar wel wat bij. Kwestie van het nummer te selecteren dat ik denk dat het best zal doen bij jullie, dus het meest rock-achtig. 9 a 10 goede (soms prachtige) nummers, rest ronduit slecht tot middelmoot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 30 maart 2021 Share Geplaatst 30 maart 2021 Zelden een song in de top 10 gekregen maar ik sta daar lekker wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 maart 2021 Share Geplaatst 30 maart 2021 Kun je ook een gemiddelde toevoegen met punten gekregen per deelnemer @Chimpa? @007mark, ik vrees dat ik woensdag niet ga redden. Laat je uiterlijk morgenavond nog even weten of ik überhaupt semi-korte termijn red. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 30 maart 2021 Share Geplaatst 30 maart 2021 Ik ga het sowieso niet redden. Wordt waarschijnlijk dit weekend. Mijn nederige excuses Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 30 maart 2021 Share Geplaatst 30 maart 2021 Met 100 punten los bovenaan als meest succesvolle scout. Trots! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 30 maart 2021 Share Geplaatst 30 maart 2021 (bewerkt) 5 uur geleden zei ivago: Zelden een song in de top 10 gekregen maar ik sta daar lekker wel Bewijs dat deelnemen belangrijker is dan winnen. Maar goed desondanks, misschien gaat niet akkoord, maar ik vind jouw muzieksmaak erg goed. Bij Zeus is dat ook al opgevallen trouwens. De rest ken ik minder goed, en als ik liedjes van Worldvision beluister kijk ik ook niet naar de gebruikersnaam omdat dat dat iets kan beïnvloeden, en dat wil ik niet. Maar wat ik me wel kan herinneren is dat het vaak zo is (niet altijd, maar vaak wel) dat Zeus en jij op veel punten kunnen rekenen van me. Deels waarom dat je niet zo hoog eindigt is omdat jij toch ook niet altijd zo een toegankelijk nummer instuurt. Vaak wel vrij obscuur, maar dat geeft juist kleur aan zo een spel als dit. Ik ben ook wel zo denk ik, maar dat is wellicht omdat mijn smaak niet echt dezelfde is als het type nummer dat hier wint. Ik kan soms wel op hoge punten rekenen van bepaalden, maar meestal is dat ook niet genoeg voor een top 10 notering, en ik doe ook niet mee met een bekender land, maar juist een minder bekend land vertegenwoordigen is erg leuk. Meestal ben ik toch te laat voor de grote landen en tegelijkertijd zou ik ook niet winnen met een groter land (integendeel zelfs, omdat ik dan nog meer iets zou kiezen dat binnen mijn smaak valt). Ik probeer altijd iets te zoeken dat een beetje binnen mijn smaak valt, maar dat het hier ook wel goed zou kunnen (misschien niet bij iedereen, maar toch bij sommigen, en dat is al een succes), en dan nog idealiter van een land dat nog vrij is (dus niet echt de grote 5 tot 10). Denk dat ik nog maar twee keer top 10 gehaald. Een keer totaal onverwacht vierde geworden uit het niets met Turkije (She Past Away - Rituel) en dan nog eens een nummer dat me persoonlijk erg pakte uit Indonesie dat hier 10e is geworden (Lazy Room - Take Me Home). De rest heeft het nooit echt goed gedaan (maar ik heb ook al zeker in het begin kutnummers ingezonden). Nu weer eerste keer sinds een editie tot 5 / 10 dat ik weer meedoe EN punten heb ingestuurd. Ik ga proberen weer een vaste deelnemer te worden. 30 maart 2021 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 30 maart 2021 Share Geplaatst 30 maart 2021 (bewerkt) 6 uur geleden zei Rogier.: Kun je ook een gemiddelde toevoegen met punten gekregen per deelnemer @Chimpa? U vraagt, wij draaien: Gemiddeld punten t/m #32 - Scouts: Spoiler 1 t/m 50: 51 t/m 65: Gemiddeld punten t/m #32 - Landen: Spoiler 1 t/m 50: 51 t/m 100: 101 t/m 118 30 maart 2021 bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 30 maart 2021 Share Geplaatst 30 maart 2021 (bewerkt) Haha hier sta ik dan op plek 54 27 deelnames op 32 is wel al de moeite 30 maart 2021 bewerkt door ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten