ivago Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 Proficiat @Grote Ree die inzending van je, ik vond er niks aan maar ja kijk waar ik steeds eindig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 Toch nog 8 puntjes op de valreep, dank u zeer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 Leuk dat ik weer puntjes ontvang en zo in't linkerrijtje blijf. Proficiat aan @Grote Ree met de zege,vond het ook een leuke song. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 Dat is wel winnen met een uitroepteken. Gefeliciteerd Grote Ree! Hopelijk blijft de twee plek in de laatste ronde behouden voor Australië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 13 juni 2021 Share Geplaatst 13 juni 2021 Dank allen! Vond het niet mijn beste inzending, maar blijkbaar schaalt MU het toch anders in. Meestal ben ik enthousiaster over mijn werk dan dat de rest van het deelnemersveld is, dus dan is dit voor de verandering ook wel eens prettig Wordt nog wel spannend hoe het uiteindelijke podium eruit gaat komen te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 14 juni 2021 Share Geplaatst 14 juni 2021 Gefeliciteerd Ree! Hier nog zicht op plek twee, zou leuk zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 14 juni 2021 Share Geplaatst 14 juni 2021 Zo dan, 10 punten. Klasse dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 14 juni 2021 Share Geplaatst 14 juni 2021 Gefeliciteerd @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 juni 2021 Share Geplaatst 14 juni 2021 Dank u voor de 7 punten. Gefeliciteerd @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 16 juni 2021 Share Geplaatst 16 juni 2021 Proficiat @Grote Ree Hier een teleurstellende ronde. Gewoon van het podium gevallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 juni 2021 Auteur Share Geplaatst 17 juni 2021 MU Worldvision #33 Stemronde 20/20: Wit Rusland Uiteraard is het dan ook nog wel netjes om de laatste stemronde mede te delen met de trouwe volgers. Hier en daar zat het tempo er qua vanwege drukte, vakantie en verhuizing niet echt in. Daarvoor mijn excuses en ook de reden om de volgende editie weer over te dragen aan iemand anders. Wellicht chrisje1993, die de eer heeft om deze editie te besluiten met zijn punten. De Wit-Russen laten hun nummer hieronder ook nog eenmaal horen. De punten van Wit Rusland Worldvision #33 - Stemronde 20 @Roprop @Chiemel @Laki @ivago @Fabian. @Rogier. @Satyr @Christian. @Titan @komodo25 @nasje92 @bas2204 @hjs @Chimpa @Zeus @Grote Ree @Stefanos @Platina32 @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 Angelsaksische niemendalletjes en poprock-wank scoren toch altijd het best hier hè. Achja. Kudo's voor de organisatie @007mark. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 Uiteindelijk de laatste rondes in een opleving nog de tweede plaats behaald. Mooie prestatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 Toch nog een plaatsje omhoog, niet onverdienstelijk deze editie. Dank voor de foutloze organisatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 32 minuten geleden zei Socrates: Angelsaksische niemendalletjes en poprock-wank scoren toch altijd het best hier hè. Achja. Kudo's voor de organisatie @007mark. De winnaar van deze editie is allesbehalve poprock-wank, maar goed. Voor mij een plek in de middenmoot. Licht teleurstellend, maar niet heel ontevreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 Wel punten, maar nog een plekje gedaald. 6e plek, ach kan minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 1 uur geleden zei Platina32: De winnaar van deze editie is allesbehalve poprock-wank, maar goed. Voor mij een plek in de middenmoot. Licht teleurstellend, maar niet heel ontevreden. Ik gok dat de zelfbenoemde koning van de muziek vooral het eerste op mijn song van toepassing vond. Hetgeen ik ergens nog wel kan begrijpen ook. Goed georganiseerd @007mark; complimenten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 Bedankt @007mark voor een opnieuw strakke, onberispelijke leiding. U rock! Ben ik de enige die alweer naar de volgende verlangt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 18 juni 2021 Share Geplaatst 18 juni 2021 Jammer, geen punten in deze laatste ronde en daarmee definitief 4e... Mooie plaats natuurlijk, maar als je het podium kan ruiken natuurlijk net jammer Bedankt @007mark voor de organisatie weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 18 juni 2021 Share Geplaatst 18 juni 2021 Op de valreep nog 2 plekjes gestegen, maar het hield niet over dit keer. Bedankt voor de organisatie @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 18 juni 2021 Share Geplaatst 18 juni 2021 Nog goed afgesloten,dank u wel @chrisje1993 voor de punten. Ook bedankt voor de organisatie @007mark. Ben benieuwd wie wat instuurt bij de volgende editie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 20 juni 2021 Share Geplaatst 20 juni 2021 Mocht niemand zich geroepen voelen, dan pak ik de volgende editie wel op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten