Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #33

007mark

Aanbevolen berichten

Dank allen! Vond het niet mijn beste inzending, maar blijkbaar schaalt MU het toch anders in. Meestal ben ik enthousiaster over mijn werk dan dat de rest van het deelnemersveld is, dus dan is dit voor de verandering ook wel eens prettig :)

Wordt nog wel spannend hoe het uiteindelijke podium eruit gaat komen te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

MU Worldvision #33

Australia Display Banner (SB2450) - SparkleBox

Stemronde 20/20: Wit Rusland

Uiteraard is het dan ook nog wel netjes om de laatste stemronde mede te delen met de trouwe volgers. Hier en daar zat het tempo er qua vanwege drukte, vakantie en verhuizing niet echt in. Daarvoor mijn excuses en ook de reden om de volgende editie weer over te dragen aan iemand anders. Wellicht chrisje1993, die de eer heeft om deze editie te besluiten met zijn punten. De Wit-Russen laten hun nummer hieronder ook nog eenmaal horen.

De punten van Wit Rusland

Worldvision #33 - Stemronde 20

@Roprop @Chiemel @Laki @ivago @Fabian. @Rogier. @Satyr @Christian. @Titan @komodo25 @nasje92 @bas2204 @hjs @Chimpa @Zeus @Grote Ree @Stefanos @Platina32 @chrisje1993

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Socrates:

Angelsaksische niemendalletjes en poprock-wank scoren toch altijd het best hier hè. Achja. Kudo's voor de organisatie @007mark.

De winnaar van deze editie is allesbehalve poprock-wank, maar goed.

Voor mij een plek in de middenmoot. Licht teleurstellend, maar niet heel ontevreden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Platina32:

De winnaar van deze editie is allesbehalve poprock-wank, maar goed.

Voor mij een plek in de middenmoot. Licht teleurstellend, maar niet heel ontevreden.

Ik gok dat de zelfbenoemde koning van de muziek vooral het eerste op mijn song van toepassing vond. Hetgeen ik ergens nog wel kan begrijpen ook. 

Goed georganiseerd @007mark; complimenten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites