hjs Geplaatst 16 februari 2021 Share Geplaatst 16 februari 2021 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 16 februari 2021 Share Geplaatst 16 februari 2021 Iets teveel van het goede; nog zoekende naar een eigen stijl? -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 februari 2021 Share Geplaatst 16 februari 2021 1e helft van nummer duidelijk beter. Algemeen smaakt naar meer en ga misschien andere nummers van ze +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 16 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 16 februari 2021 Zolang er gezongen werd vond ik het wel prima, maar vanaf het schreeuwen heb ik vooral verbaasd naar mijn scherm gekeken waar ik naar aan het luisteren was. +1 voor de tweeënhalve minuut, -2 voor de rest. Samen een -1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 16 februari 2021 Share Geplaatst 16 februari 2021 Interessant dat het steeds overspringt, maar helaas heeft geen van de stukjes me echt kunnen pakken. Het popgehalte van de stem krijg ik overigens een beetje jeuk van -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 16 februari 2021 Share Geplaatst 16 februari 2021 Moet hier toch wel een klein beetje context bij geven denk ik. Marianas Trench heeft de gewoonte om hun albums af te sluiten met een lang, bombastisch slotstuk waarin ook vaak melodieën en frasen van andere tracks op het album voorbij komen. Dat maakt dat dit nummer nogal van de hak op de tak springt als je alleen deze song luistert, maar de puzzlestukjes op hun plek vallen als je het hele album luistert. Het heeft bij mij echt lang geduurd voordat ik hun muziek kon waarderen. Bij de eerste keren luisteren stonden vooral de popstem en de ad-libs van de zanger mij heel erg tegen. Maar op een gegeven moment ben je om en dan ben je ook direct hooked. Deze song is wat mij betreft echt één van hun meesterwerken. Het zit muzikaal echt geniaal in elkaar en juist dat bombastische is iets wat ik supertof vind. Het is tegelijkertijd maar één van de drie nummers op deze aardkloot waar ik standaard kippenvel krijg (in dit geval bij de laatste noot). Wat mij betreft dus een hele dikke +1! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 16 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 16 februari 2021 (bewerkt) Voor velen was deze Kind een to kill for en niet eentje die je killt. Een nipte positieve +1. Flyte - Under the Skin Bolderbast Flyte is een Engelse indierockband, bestaande uit vrienden Will Taylor, Jon Supran en Nicolas Hill. Ze braken door na een video van een cover van Joni Mitchell en brachten hun eerste single uit in 2014. Het nummer Under the Skin kwam begin deze maand uit en luidde het tweede studioalbum van de band in, genaamd This Is Really Going To Hurt. Volgens leadzanger Taylor is het een waarschuwing voor imminente chaos en een ode voor een relatie op de rand van de afgrond. Deadline: morgen 20.00 uur. Regels: - Gebruik +1, 0 of -1. Post zonder duidelijke rating zullen niet meetellen; - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd; - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen; - Maximaal 2 nummers per persoon op de wachtlijst; - Alle genres zijn toegestaan; - Het nummer moet op YouTube of Soundcloud te staan; - Ingezonden nummers moeten voorzien worden van een link naar YouTube of Soundcloud. Wachtrij: Spoiler Sleaford Mods - Nudge It Juca Michael Kiwanuka - Cold Little Heart chrisje1993 beabadoobee - Care ivago Dabeull - Dr. Fonk Rogier. Arcade Fire - Windowsill Tim' SAULT - Up All Night Kyrill Feu! Chatterton - La Malinche Erwin. Remy van Kesteren - Leviathan Keko Mdou Moctar - Chismiten Richarð. Birdy - Surrender 007mark AWOLNATION - Battered Black & Blue hjs Frank Sinatra & Antônio Carlos Jobim - The Girl From Ipanema Urbeto Emma Ruth Rundle & Thou - Hollywood Bolderbast Squid - The Cleaner Juca Jorja Smith - Blue Lights ivago Karol G - Bichota chrisje 1993 Son Mieux - 1992 Tim' FKJ & Masego - Tadow Erwin. Asaf Avidan - The Labyrinth Keko CARM - Land Richarð. Jacques Brel - La Valse à Mille Temps Urbeto Staind - The Bottom hjs Stand: Spoiler The Strokes - The Adults Are Talking Tim' +6 Froukje - Onbezonnen 007mark +3 TV Priest - Decoration Richarð. +2 Marianas Trench - The Killing Kind Grote Ree +1 Fontaines D.C. - A Hero's Death Erwin. -5 Alice in Chains - Angry Chair hjs -6 Hot Chip - Alley Cats Kyrill -7 @Kyrill @Titan @Richarð. @hjs @007mark @Grote Ree @ivago @Bolderbast @Keko @Juca @chrisje1993 @Erwin. @Zeus @Rogier. @The Kerfts @Urbeto 17 februari 2021 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 +1 Luisterd lekker weg moet ik zeggen. Weet niet of ik hem nog eens een keer zal opzetten, maar is goed genoeg voor een + Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 Ik wilde eerst een +1 achterlaten, maar toen kwam het einde. Mij wat te bombastisch. Een 0 dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 17 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 17 februari 2021 Lekker nummertje hoor, niks mis mee. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 Ik ben ook niet zo'n fan van het einde maar de rest was goed genoeg voor een +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 Mwah, mwah. Niet vervelend, niet leuk. Af en toe irritant, af en toe vermakelijk. 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 Er is zoveel beters te vinden /in te sturen in de Indie wereld, de keuze is reuze. Het is niet heel boeiend maar wordt ook nergens heel slecht maar ook niet echt bepaald goed. Daarom 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 Beste nummer dat hier al voorbij kwam. Heeft een Arcade Fire-vibe. Erg fijn om naar te luisteren, ik ga hun albums eens beluisteren +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 0 Vond het niet bijzonder, maar heb het niet afgezet. Staan wel wat pareltjes in de wachtlijst trouwens, ontzettend benieuwd naar de meningen hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 17 februari 2021 Share Geplaatst 17 februari 2021 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 22 uur geleden zei ivago: Beste nummer dat hier al voorbij kwam. Heeft een Arcade Fire-vibe. Erg fijn om naar te luisteren, ik ga hun albums eens beluisteren +1 We moeten eens een keer muziekjes uitwisselen. Ik stem niet, want eigen inzending. Maar hij staat hier in elk geval de laatste dagen wel op repeat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 Wel te pruimen. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 Leuk nummertje +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 18 februari 2021 Auteur Share Geplaatst 18 februari 2021 Geen enkel minnetje, dus hij zit toch bij veel mensen under de skin. Aangezien tot nu toe alle inzenders ook hebben meegestemd, tel ik die van Bolderbast er gewoon bij en dan wordt het een (tot nu toe) topscore van +7. Sleaford Mods - Nudge It Juca Sleaford Mods is een Engels postpunkduo, bestaande uit Jason Williamson en Andrew Fearn. Die eerste begon in 2007 solo en kreeg vijf jaar daarna hulp van Fearn. Hun muziekstijl beschrijven ze als 'elektronische munt-minimalistische punk-hop tirades voor de arbeidersklasse' (wat dat ook moge betekenen). Nudge It is een nummer uit dit nog prille kalenderjaar, onderdeel van het elfde studioalbum Spare Ribs. Op dit nummer werken de twee samen met Amy Taylor van de Australische band Amyl & The Sniffers. Deadline: morgen 19.00 uur. Regels: - Gebruik +1, 0 of -1. Post zonder duidelijke rating zullen niet meetellen; - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd; - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen; - Maximaal 2 nummers per persoon op de wachtlijst; - Alle genres zijn toegestaan; - Het nummer moet op YouTube of Soundcloud te staan; - Ingezonden nummers moeten voorzien worden van een link naar YouTube of Soundcloud. Wachtrij: Spoiler Michael Kiwanuka - Cold Little Heart chrisje1993 beanadoobee - Care ivago Dabeull - Dr. Fonk Rogier. Arcade Fire - Windowsill Tim' SAULT - Up All Night Kyrill Feu! Chatterton - La Malinche Erwin. Remy van Kesteren - Leviathan Keko Mdou Moctar - Chismiten Richarð. Birdy - Surrender 007mark AWOLNATION - Battered Black & Blue hjs Frank Sinatra & Antônio Carlos Jobim - The Girl From Ipanema Urbeto Emma Ruth Rundle & Thou - Hollywood Bolderbast Squid - The Cleaner Juca Jorja Smith - Blue Lights ivago Karol G - Bichota chrisje 1993 Son Mieux - 1992 Tim' FKJ & Masego - Tadow Erwin. Asaf Avidan - The Labyrinth Keko CARM - Land Richarð. Jacques Brel - La Valse à Mille Temps Urbeto Staind - The Bottom hjs Sigur Rós - Ekki múkk Kyrill Stand: Spoiler Flyte - Under The Skin Bolderbast +7 The Strokes - The Adults Are Talking Tim' +6 Froukje - Onbezonnen 007mark +3 TV Priest - Decoration Richarð. +2 Marianas Trench - The Killing Kind Grote Ree +1 Fontaines D.C. - A Hero's Death Erwin. -5 Alice in Chains - Angry Chair hjs -6 Hot Chip - Alley Cats Kyrill -7 @Kyrill @Titan @Richarð. @hjs @007mark @Grote Ree @ivago @Bolderbast @Keko @Juca @chrisje1993 @Erwin. @Zeus @Rogier. @The Kerfts @Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 Ik vind het vreselijk en die Amy maakt het alleen nog maar erger, nee echt totaal niet mijn ding. Echt wannabe Gangster in houd tussen rap/punk, vind het niks -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 Fantastisch. Sleaford Mods goede eigen sound en dit nieuwe nummer is bijzonder fraai. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 -1 nee mij niet gezien bij deze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 Klinkt als een uit de hand gelopen CKV-project van drie volwassenen. Echt niks voor mij. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 18 februari 2021 Share Geplaatst 18 februari 2021 Je moet er van houden. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten