Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Kraak 't of Smaak 't

Tim'

Aanbevolen berichten

Het beatje vond ik nog wel gaan, maar die vent die erdoorheen zingt vind ik niet zo prettig om naar te luisteren. Volgens mij ook hier een wat grotere band, die ik toch diverse keren op MU heb zien voorbijkomen in topics. Echter is het verdict hetzelfde als de vorige inzending:

-1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kreeg een vraag via PM, maar als je het nummer niet echt slecht vindt, maar het doet je ook niks, kun je ook eventueel een 0 geven. +1 en -1 zijn wel leuker.

On: voor mij een -1 bij deze. Ik ken het origineel en die kan ik toch een stuk meer waarderen. Dan is het jammer dat zo'n remix het wat mij betreft een stuk minder maakt dan de versie die ik al ken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Juca:

Heb het origineel op plaat en zou die een dikke +1 geven normaal. Deze remix tho vind ik net niks, past niet echt bij de tune en het geluid van Fontaines.

-1

Helemaal mee eens, het originele is een geweldig nummer en ik ben ook doorgaans erg te vinden voor waar Soulwax mee aan komt zetten. Maar deze combi slaat de bal helemaal mis

-1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En na een positieve noot een iets minder positieve noot. Geen hero's death voor Fontaines D.C. met een score van -5.

Hot Chip - Alley Cats Kyrill

Hot Chip is een Engelse elektropopband, met zeven leden die allemaal uit Leeds of Londen komen. Nederlandse fans kunnen ze kennen van vijf optredens op Lowlands. Het nummer Alley Cats staat op het album One Life Stand uit 2010, het vierde studioalbum van de band. Alley Cats werd als eerste nummer van dit album geschreven en werd voor het uitbrengen gespeeld tijdens optredens, waarna de band telkens kleine aanpassingen maakte. Uiteindelijk was deze versie het eindresultaat.

Deadline: morgen 20.00 uur. 

Regels:

- Gebruik +10 of -1. Post zonder duidelijke rating zullen niet meetellen;

- Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd;

- Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen;

- Maximaal 2 nummers per persoon op de wachtlijst;

- Alle genres zijn toegestaan;

- Het nummer moet op YouTube of Soundcloud te staan;

- Ingezonden nummers moeten voorzien worden van een link naar YouTube of Soundcloud.

Wachtrij:

Spoiler

TV Priest - Decoration Richarð.
Froukje - Onbezonnen 007mark
Alice in Chains - Angry Chair hjs
Marianas Trench - The Killing Kind Grote Ree
Emma Ruth Rundle & Thou - Hollywood Bolderbast
Sleaford Mods - Nudge It Juca
Michael Kiwanuka - Cold Little Heart chrisje1993 
beanadoobee - Care ivago
Dabeull - Dr. Fonk Rogier.

Feu! Chatterton - La Malinche Erwin.
SAULT - Up All Night Kyrill
Arcade Fire - Windowsill Tim'
Birdy - Surrender 007mark
Staind - The Bottom hjs
Squid - The Cleaner Juca
Jorja Smith - Blue Lights ivago
Karol G - Bichota chrisje 1993

Stand:

Spoiler
  1. The Strokes - The Adults Are Talking Tim' +6
  2. Fontaines D.C. - A Hero's Death Erwin. -5

@Kyrill @Titan @Richarð. @hjs @007mark @Grote Ree @ivago @Bolderbast @Keko @Juca @chrisje1993 @Erwin. @Zeus @Rogier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Bolderbast:

Maak je niet druk Karel. Dit topic is geen wedstrijd.

Dat is waar Bor, helemaal mee eens. Ik heb alleen moeite met kritiek op dingen die ik mooi vind. Was vroeger nog veel heftiger en erger. Ik vind zelf al mooi, dan krijgt maar minnetjes. Prima (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hot Chip ken ik van naam, hebben een paar geinige nummers volgens mij, maar dit is wat minder up-beat dan hun normale werk toch? Kan dat kloppen?

Hmm dit nummer heeft zn plussen en zn minnen. Ben niet zo van de mompelzang die je veel hoort in de Alternatieve scéne, vind de instrumentjes die gedurende de opbouw naar voren komen en blijven wel leuk, maar ik mis een climax/moment wat me doet terugkeren naar dit nummer. Daarnaast is het zeker niet slecht, dus ik geef ook een 0

Overigens duimpje voor degene die beabadoobee heeft aangevraagd, kan sowieso op een +je rekenen als ik niet vergeet online te komen, al vind ik Sorry van hetzelfde album nog net iets beter, wat een fenomenaal nummer is dat.

bewerkt door The Kerfts
Link naar opmerking
Deel via andere websites