Gert Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Mooi om zoveel Nederlandse ploegen zo ver in het toernooi te zien. Vooral petje af voor Vites. Doodzonde gisteren. PSV tegen Feyenoord zou ik wel top vinden. Gaat er iig een Nederlandse ploeg nog verder. Al moet dat met het huidige deelnemersveld ook zonder deze loting wel mogelijk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 22 minuten geleden zei NicoHaak: Mooi om zoveel Nederlandse ploegen zo ver in het toernooi te zien. Vooral petje af voor Vites. Doodzonde gisteren. PSV tegen Feyenoord zou ik wel top vinden. Gaat er iig een Nederlandse ploeg nog verder. Al moet dat met het huidige deelnemersveld ook zonder deze loting wel mogelijk zijn. Mwa, vind niet dat PSV en Feyenoord de topfavorieten zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Dat is het leuke aan zowel de Europa League als de Conference League. Daar je gewoon lekker ver kan komen, daar sta je dan Ajax met 6 keer gewonnen in de groepfase om dan in de volgende ronde eruit te gaan tegen Benfica Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Ach gossie toch, kunnen we niet mee op het hoogste niveau? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 3 minuten geleden zei PJHoutman: Ach gossie toch, kunnen we niet mee op het hoogste niveau? Wel redelijk. Dus doe mij maar altijd 2e ronde CL over kwartfinale Europa league of conference league. Vorig jaar die kwartfinale tegen AS Roma gaf ook niet heel veel voldoening ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 1 uur geleden zei cimbomcu: Dat is het leuke aan zowel de Europa League als de Conference League. Daar je gewoon lekker ver kan komen, daar sta je dan Ajax met 6 keer gewonnen in de groepfase om dan in de volgende ronde eruit te gaan tegen Benfica Ajax in de Conference League zou nog triester zijn, ook al zou je 'm winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Dan moet je als Ajax al geen kampioen zijn geworden en daarna nog een keer wegvallen. Beetje als PSV nu. Niet dat ik de Conference League geen prijs zou vinden voor Ajax, als ze er in zitten, moeten ze hem ook winnen. Maar er in komen moet toch wel al een teleurstelling zijn. Was het overigens ook voor PSV, volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 2 uur geleden zei timpy00: Mwa, vind niet dat PSV en Feyenoord de topfavorieten zijn. Ik zie geen enkele topfavoriet eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 (bewerkt) Leicester? Kun je moeilijk omheen nu, toch? Ik wil deze ook nog wel hier neerzetten. Gewoon een niet Nederlands data model dat PSV en Feyenoord als favoriet ziet. https://projects.fivethirtyeight.com/soccer-predictions/europa-conference-league/ 18 maart 2022 bewerkt door himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Marseille voor mij wel echt de topfavoriet. Daarna Roma, Leicester en Feyenoord. PAOK, PSV, Bodo en Slavia toch de underdogs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Wel opmerkelijk dat je Feyenoord boven Psv plaatst Socrates. Wat is de gedachte daarachter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 1 minuut geleden zei NicoHaak: Wel opmerkelijk dat je Feyenoord boven Psv plaatst Socrates. Wat is de gedachte daarachter? Wij zijn cupfighters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 2 minuten geleden zei NicoHaak: Wel opmerkelijk dat je Feyenoord boven Psv plaatst Socrates. Wat is de gedachte daarachter? Ik vind Feyenoord stabieler. Bij PSV zijn er veel wisselingen en het systeem is soms enigszins disfunctioneel. Ook de defensie vind ik stiekem nog minder dan die van Feyenoord. Daarnaast is Feyenoord meer een ploeg die ook kan vechten en speel je 50% in De Kuip. Tja, beetje simplistisch, maar ik geloof toch wel dat Feyenoord daar meer dan menig andere ploeg echt van gaat vliegen, zo'n Europees avondje in De Kuip. En dat heb je wel nodig, boven jezelf uitstijgen. Maar loting zal ook heel bepalend zijn. En de vraag of alle belangrijke spelers beschikbaar zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Ja die volle Kuip met zo'n knock-out systeem kan idd meewerken ja. Dat is wel een plus. Ook ben ik het wel eens dan ik de defensie van Feyenoord kwalitatief beter vind dan die van Psv. Ik vind dat Psv vooral veel individuele kwaliteiten aanvallend gezien bezit. En ik vind ze juist de afgelopen weken solide ogen (maak me ook zorgen dat ze niet zoveel punten meer gaan verliezen in de titelrace tegen Ajax, maar hopelijk zit ik ernaast :p ). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Ja, met Gakpo en Madueke heb je wel offensieve kwaliteit. Maar ik acht de basis toch minder solide. Misschien ligt de bovengrens van PSV potentieel iets hoger, maar tegelijkertijd ook de ondergrens wat lager. Ik zie PSV eerder dan Feyenoord tegen een lastige tegenstander ineens een complete off-day hebben, zeg maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Tegen een lastige tegenstander zou ik juist PSV meer kans geven. Tegen een Bodo Glimmt zie ik Feyenoord eerder doorgaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Pfoe Leicester loten, dan heb je wel gelijk 1 van de lastigste, zo niet de lastigste, die er over is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 5 minuten geleden zei Erwin.: Pfoe Leicester loten, dan heb je wel gelijk 1 van de lastigste, zo niet de lastigste, die er over is. En daarna waarschijnlijk tegen Roma Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Leicester draait zo goed niet, staan ook maar twaalfde in de PL. Maar zullen niet gauw onder de indruk zijn van wat druk zetten of een paar aardige voetballers. Feyenoord lijkt mij een prima loting. Tegenstander ken je al en moet je gewoon hebben. Wel voordelig dat Feyenoord de beste ploeg in de halve finale kan loten. Klinkt misschien gek, maar beter een wedstrijd tegen ze in De Kuip dan enkel op neutraal grond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Toch jammer om weer dezelfde ploeg te treffen. Is ook een prima tegenstander, al pakte ze gister wel 2 rode kaarten. Kan ook weer helpen. Bodo Glimt en Roma ook voor de tweede maal tegen elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 17 uur geleden zei Kyrill: Sterkte @Vitesse88Jezus wat zuur zeg.... Het zij zo. We hadden door moeten gaan over 2 wedstrijden gezien maar in Arnhem onszelf de das om gedaan. Schijtploeg dat Roma zeg, 2x90 minuten verdedigd. Het was een mooie Europese campagne, trots daarop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 5 uur geleden zei PJHoutman: Ach gossie toch, kunnen we niet mee op het hoogste niveau? Zondag laten we het verschil even zien tussen de absolute top en een derderangs competitie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 Gezien het ontbreken van onze vier beste spelers zal Ajax vast wel winnen, ja. Dat boeit verder dan ook niemand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 maart 2022 Share Geplaatst 18 maart 2022 5 uur geleden zei PJHoutman: Gezien het ontbreken van onze vier beste spelers zal Ajax vast wel winnen, ja. Dat boeit verder dan ook niemand. Ach gossie, zijn daar de eerste smoesjes al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 maart 2022 Share Geplaatst 19 maart 2022 Zal hem alvasr callen: Ligt aan de scheids. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten