Platina32 Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Ik zal dit altijd uit volle borst meezingen: En de laatste tijd ook deze: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Het Regent Zonnestralen zou ik toch echt geen guilty pleasure noemen. Alles behalve beschamend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Een guilty pleasure is ook vaak een nummer uit een genre waar je normaal niet naar luistert. Dat nummer van The Weeknd zou voor mij ook een guilty pleasure kunnen zijn omdat ik normaal veel meer alternatieve muziek luister. Of Sign of the Times van Harry Styles vond ik stiekem ook best nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Er staan bij mij best wel wat 'guilty pleasures' in mn Top2000 lijstje, althans wat anderen een Guilty Pleasure zouden kunnen vinden, zoals de songs van Fleetwood Mac onder andere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Zojuist zei KayDeManaager: Er staan bij mij best wel wat 'guilty pleasures' in mn Top2000 lijstje, althans wat anderen een Guilty Pleasure zouden kunnen vinden, zoals de songs van Fleetwood Mac onder andere. Zou Fleetwood Mac zelf niet als guilty pleasure benoemen. Jarenlang een uitstekende band geweest met variatie en behoorlijk wat kwaliteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 4 minuten geleden zei Juca: Zou Fleetwood Mac zelf niet als guilty pleasure benoemen. Jarenlang een uitstekende band geweest met variatie en behoorlijk wat kwaliteit. Ook voor mij een van mn favoriete bands, maar een nummer als Everywhere vinden er ook velen fout. Hij kwam voorbij in het Foute Uurtje op Q-Music onder meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Alles van Tove Lo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 8 december 2020 Share Geplaatst 8 december 2020 Hij staat ook gewoon in mijn Top2000 stemlijst, maar onderstaande is toch wel mijn guilty pleasure Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 9 december 2020 Auteur Share Geplaatst 9 december 2020 Zo fout dat het goed is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Op 7-12-2020 om 20:40 zei PJHoutman: Snollebollekes - Links Rechts. Gewoon in de kantine ff losgaan en daarna weer een uur kankeren op de grensrechter van de tegenstander. Heerlijk. Hier kan ik dus echt niet tegen. Als ik daar mensen hard op zie gaan zie ik toch echt niets meer dan een hoop afgestorven breincellen bij elkaar. Ik zal het nooit begrijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 (bewerkt) Als Feyenoorder leer je vrij vroeg dat niet alles kwaliteit hoeft te hebben om vermakelijk te zijn. 9 december 2020 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 2 uur geleden zei Grote Ree: Haha, ik vind dit dan weer super kwaliteit en iets waar je je niet voor hoeft te schamen! Gewoon een echte klassieker wat mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Haha, ik vind dit dan weer super kwaliteit en iets waar je je niet voor hoeft te schamen! Gewoon een echte klassieker wat mij betreft. Ja daar heb je echt wel een punt. Vind dit echt een topplaat. Supercatchy, een lekkere beat, een fijne tekst en een geniale drumfill. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Bij Waterloo ren ik weg, maar deze blijft heerlijk om te luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 4 uur geleden zei Kelvin: Bij Waterloo ren ik weg, maar deze blijft heerlijk om te luisteren. Iets wat je altijd luistert is geen guilty pleasure he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 2 minuten geleden zei Juca: Iets wat je altijd luistert is geen guilty pleasure he Waarom niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 In dat geval gaat het tussen Wally McKay, Rutger van Barneveld en Rene Le Blanc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Op 6-12-2020 om 13:31 zei Chiemel: Vind Miley Cyrus altijd wel een aangename warme/geile stem hebben. Only time heeft hier wel een betekenis... Goed nummer hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 3 minuten geleden zei Kelvin: In dat geval gaat het tussen Wally McKay, Rutger van Barneveld en Rene Le Blanc. Kijk, enorm met je eens. @Chiemel was meer een grap naar Kelvin toe omdat zijn muzieksmaak kut is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 december 2020 Share Geplaatst 9 december 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 De hele week lekker (alternative) rock luisteren en dan op vrijdag dit soort tering herrie erop. Heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 19 december 2020 Auteur Share Geplaatst 19 december 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten