Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Guilty Pleasures

ElPrincipito

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 185
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Een guilty pleasure is ook vaak een nummer uit een genre waar je normaal niet naar luistert. Dat nummer van The Weeknd zou voor mij ook een guilty pleasure kunnen zijn omdat ik normaal veel meer alternatieve muziek luister. Of Sign of the Times van Harry Styles vond ik stiekem ook best nice.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei KayDeManaager:

Er staan bij mij best wel wat 'guilty pleasures' in mn Top2000 lijstje, althans wat anderen een Guilty Pleasure zouden kunnen vinden, zoals de songs van Fleetwood Mac onder andere.

Zou Fleetwood Mac zelf niet als guilty pleasure benoemen. Jarenlang een uitstekende band geweest met variatie en behoorlijk wat kwaliteit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Juca:

Zou Fleetwood Mac zelf niet als guilty pleasure benoemen. Jarenlang een uitstekende band geweest met variatie en behoorlijk wat kwaliteit. 

Ook voor mij een van mn favoriete bands, maar een nummer als Everywhere vinden er ook velen fout. Hij kwam voorbij in het Foute Uurtje op Q-Music onder meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 7-12-2020 om 20:40 zei PJHoutman:

Snollebollekes - Links Rechts. Gewoon in de kantine ff losgaan en daarna weer een uur kankeren op de grensrechter van de tegenstander. Heerlijk.

Hier kan ik dus echt niet tegen. Als ik daar mensen hard op zie gaan zie ik toch echt niets meer dan een hoop afgestorven breincellen bij elkaar. Ik zal het nooit begrijpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites