sennid Geplaatst 21 maart 2020 Share Geplaatst 21 maart 2020 Je moet toch wat he Nu is Vitebsk vs Gorodeya bezig in Wit-Rusland. Ziet eruit alsof je naar een tweede divisie wedstrijd zit te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 maart 2020 Share Geplaatst 21 maart 2020 1 minuut geleden zei sennid: Je moet toch wat he Nu is Vitebsk vs Gorodeya bezig in Wit-Rusland. Ziet eruit alsof je naar een tweede divisie wedstrijd zit te kijken. Tweede Divisie heb ik dit seizoen regelmatig op de tribune gezeten, dus ik kijk van niets meer op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 maart 2020 Share Geplaatst 21 maart 2020 27 minuten geleden zei 007mark: Wit-Rusland is dit weekend 'gewoon' begonnen aan de competitie, en daarmee het enige land in Europa wat nu voetbalt tijdens de Coronacrisis. Je moet toch wat in deze tijden, dus denk dat ik het nog ga aanzetten ook vanmiddag. Verrassend genoeg hebben BATE Borisov, Shakhtyor Soligorsk en Dinamo Minsk dit weekend al verloren. Waren vorig seizoen de nummer 2, 3 en 4 in de competitie. Regerend kampioen Dynamo Brest heeft gelijkgespeeld. Die wisten vorig seizoen de reeks van 13 kampioenschappen op rij van BATE te doorbreken. Meer mensen die dit stiekem toch maar gaan kijken? Hoe doet Hranit het ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 maart 2020 Share Geplaatst 21 maart 2020 (bewerkt) 4 minuten geleden zei komodo25: Hoe doet Hranit het ? Zijn in 2016 gedegradeerd en zijn nu een middenmoter op het tweede niveau daar. Had je ook zelf kunnen Googlen overigens EDIT: shit, in de tijd dat ik deze reactie typte heb ik een goal van Vitebsk gemist... 21 maart 2020 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 21 maart 2020 Share Geplaatst 21 maart 2020 2 minuten geleden zei 007mark: Zijn in 2016 gedegradeerd en zijn nu een middenmoter op het tweede niveau daar. Had je ook zelf kunnen Googlen overigens EDIT: shit, in de tijd dat ik deze reactie typte heb ik een goal van Vitebsk gemist... Ik heb hem ook gemist door FM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 maart 2020 Share Geplaatst 21 maart 2020 23 minuten geleden zei 007mark: Zijn in 2016 gedegradeerd en zijn nu een middenmoter op het tweede niveau daar. Had je ook zelf kunnen Googlen overigens EDIT: shit, in de tijd dat ik deze reactie typte heb ik een goal van Vitebsk gemist... Dank u. Ja had ik kunnen doen idd maar had ik geen zin in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 maart 2020 Share Geplaatst 30 maart 2020 (bewerkt) MSK Zilina heeft zijn failliesement aangevraagd als gevolg van de coronacrisis Oude club van Robert Bozenik. 30 maart 2020 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 31 maart 2020 Share Geplaatst 31 maart 2020 10 uur geleden zei 007mark: MSK Zilina heeft zijn failliesement aangevraagd als gevolg van de coronacrisis Oude club van Robert Bozenik. Dat moet dan toch allemaal al vrij wankel zijn geweest op financieel gebied. Het zijn geen makkelijke tijden maar dit vind ik toch nog relatief snel wel. Ik las wel over een mogelijke doorstart? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 19 april 2020 Share Geplaatst 19 april 2020 Dat moet dan toch allemaal al vrij wankel zijn geweest op financieel gebied. Het zijn geen makkelijke tijden maar dit vind ik toch nog relatief snel wel. Ik las wel over een mogelijke doorstart?Natuurlijk. Wanbeleid wordt zo onder het kleed geschoven. Zonde wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 mei 2020 Share Geplaatst 4 mei 2020 https://www.bbc.com/sport/football/52460387 Ik ben dus niet de enige die kijkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 mei 2020 Share Geplaatst 4 mei 2020 De velden daar liggen er beter bij dan bij menig Eredivisie club Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 23 mei 2020 Share Geplaatst 23 mei 2020 https://www.vi.nl/nieuws/congolees-international-blijkt-vijf-jaar-ouder-verbazing-in-belgie-en-zwitserland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 19 juni 2020 Share Geplaatst 19 juni 2020 Je jeugdspelers moeten opstellen, vanwege positieve covid-19 gevallen in je eerste elftal. https://www.vi.nl/nieuws/ongekende-taferelen-in-rusland-tieners-rostov-krijgen-er-tien-om-de-oren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 19 juni 2020 Share Geplaatst 19 juni 2020 Verhaal is nog iets dieper dan daar wordt aangegeven. Sochi is namelijk praktisch een B-team van Zenit, die weer wordt geleid door vriendjes van Putin. En Sochi heeft dus bewust de wedstrijd niet uitgesteld om het Zenit zo makkelijker te maken, gezien Rostov's 4de plek. Vervolgens postte Sochi nog een foto op Instagram van een verdrietig kijkende schooljongen met de tekst "Hey, we were all schoolboys at one time. The field is even, the ball is round, let's play." Wat niet echt goed viel en uiteindelijk heeft Sochi de post verwijderd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 juni 2020 Share Geplaatst 19 juni 2020 Is overigens ook een puntje waar ik over nagedacht had met betrekking tot de competitiehervatting in diverse landen: Wat als er nu ineens een paar positieve tests zijn bij een club? Bijzonder staaltje competitievervalsing als die ineens met een compleet ander team moeten spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 juni 2020 Share Geplaatst 19 juni 2020 Wat als een team uit eten gaat en de kok de kip niet gaar genoeg bakt en de helft eruit ligt met een voedselvergiftiging. Ook dan moet er gewoon gespeeld worden hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 juni 2020 Share Geplaatst 19 juni 2020 Ik hoop dat je zelf ook het verschil begrijpt tussen jou voorbeeld en een pandemie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 juni 2020 Share Geplaatst 19 juni 2020 50 minuten geleden zei 007mark: Ik hoop dat je zelf ook het verschil begrijpt tussen jou voorbeeld en een pandemie? Ja hoor maar als er nu een paar spelers niet mee mogen spelen door Covid of een andere ziekte vind ik niet relevant. Behalve dat de gezonde spelers ook niet mogen spelen in het geval van Covid dat maakt het dan wel anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 19 juni 2020 Share Geplaatst 19 juni 2020 Dat is precies waar Dresden zo boos over is toch? Hele selectie twee weken in quarantaine vanwege een besmetting, vervolgens wel in dezelfde tijd alles moeten inhalen. Best bizar eigenlijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 juni 2020 Share Geplaatst 20 juni 2020 (bewerkt) 14 uur geleden zei Richarð.: Verhaal is nog iets dieper dan daar wordt aangegeven. Sochi is namelijk praktisch een B-team van Zenit, die weer wordt geleid door vriendjes van Putin. En Sochi heeft dus bewust de wedstrijd niet uitgesteld om het Zenit zo makkelijker te maken, gezien Rostov's 4de plek. Vervolgens postte Sochi nog een foto op Instagram van een verdrietig kijkende schooljongen met de tekst "Hey, we were all schoolboys at one time. The field is even, the ball is round, let's play." Wat niet echt goed viel en uiteindelijk heeft Sochi de post verwijderd. Deze goal ook (de 2-1 voor Rostov): https://twitter.com/SlavaMalamud/status/1274164250169225218 Dat dit telt Die man heeft een heel draadje gepost trouwens, voor geïnteresseerden. Die 17-jarige keepert heeft ook nog een heel gemakkelijk gegeven penalty gestopt, the scenes 20 juni 2020 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 juni 2020 Share Geplaatst 23 juni 2020 @cimbomcu Weet jij wst er gebeurt is met Osmanlispor? Speelde Adam Maher nog niet zo lang geleden toch en plaatste zich ook een keer voor de Europa League. Zie nu alleen dat ze op een degradatieplek staan op het Turkse 2e niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 juni 2020 Share Geplaatst 23 juni 2020 38 minuten geleden zei 007mark: @cimbomcu Weet jij wst er gebeurt is met Osmanlispor? Speelde Adam Maher nog niet zo lang geleden toch en plaatste zich ook een keer voor de Europa League. Zie nu alleen dat ze op een degradatieplek staan op het Turkse 2e niveau. Ze hadden een geliefde voorzitter met Melih Gocek die ook geld in de club pompte. Toen ze degradeerden naar het 2de niveau is hij weggegaan (geen idee waarom) en daar waren de supprters zo ontevreden over dat ze daarom thuis bleven. Geld bleef ook uit met de nieuwe voorzitter en zo zijn ze steeds dieper gezakt. Wel goed erbij te vermelden dat het altijd al een club is die tussen wal en schip valt. Daarnaast is Osmalispor door het failliet gaan van Ankaragucu opgeklommen naar 1 toen omdat zij de club van de hoofdstad werden ineens. Maar nu is Ankaragucu weer terug en zitten zij weer in de hoogste divisie (wel nummer laatst) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 13 juli 2020 Share Geplaatst 13 juli 2020 Best knaphttps://www.voetbalprimeur.nl/videos/935789/roemeense-keeper-stopt-twee-penalty-s-maar-komt-te-vroeg-uit-derde-poging-over.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 juli 2020 Share Geplaatst 15 juli 2020 Stadion 2e club van de stad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 15 juli 2020 Share Geplaatst 15 juli 2020 Die picknicktafel met dat bord erboven doet het 'm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten