Jump to content

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Recommended Posts

Tjah.. Daar waar de trainers op het WK nog excelleerden, zit het nu in een mindere flow.

Bauza prutst maar wat aan.

Pekerman heeft sinds het WK zijn ploeg niet meer aan de praat gekregen en heeft door Ecuador uit te verslaan zijn hachje wel gered.

Tabarez doet sinds heugenis al hetzelfde met deze ploeg en als je verdediging dan ook te wensen over laat, blijft er van Uruguay niks meer over.

Pizzi is ook geen zekerheidje. Heeft de Copa gewonnen als erfenis van Sampaoli, maar sinds hij zelf beleid heeft gevoerd is het nog niet fantastisch geweest.

De enige die het goed doen zijn Tite met Brazilië en de bondscoach van Bolivia.

Iemand enig idee hoe Stefano Magnasco het weer doet in Chili ? Vond hem bij de FC een prima speler maar helaas dacht de trainer daar anders over. Kan vast niet minder zijn dan de koekebakkers die er nu op RB spelen bij de FC .

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Catolica niet echt gevolgd heb, is namelijk niet mijn club. Wel heeft hij behoorlijk wat speeltijd gehad in de kampioensploeg, dus dan heb je best wel wat laten zien denk ik. Of het goed genoeg is om een stap naar het buitenland te maken betwijfel ik. Hij is nog wel jong, dus wellicht komt het nog.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Catolica niet echt gevolgd heb, is namelijk niet mijn club. Wel heeft hij behoorlijk wat speeltijd gehad in de kampioensploeg, dus dan heb je best wel wat laten zien denk ik. Of het goed genoeg is om een stap naar het buitenland te maken betwijfel ik. Hij is nog wel jong, dus wellicht komt het nog.

Groningen zal hem wel niet nogmaals gaan halen maar als je dan vanavond Hiariej weer ziet stuntelen als RB . Dan vraag ik mij echt af wat Magnasco verkeerd heeft gedaan. Was een lekkere felle back . In ieder geval genoeg minuten gemaakt in een kampioensploeg . Gun hem dat wel .

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Waar spelers als Felipe Melo, Manuel Fernanders en Pascal Nouma voor kleine lullige dingen werden geschorst omdat zij buitenlanders zijn. Zijn de heren van Basaksehir goed weggekomen omdat zij Turks zijn. Zo heeft aanvoerder Emre een boete gehad van 12.000, Volkan Babacan de keeper 1 wedstrijd schorsing. Ayhan 3 wedstrijden, en wisselkeeper Ufuk 5 wedstrijden. Zou de bond zijn Turkse onderdanen een klein beetje beschermen?

Zeer teleurgesteld in Basaksehir ook. Club met goed beleid en verstandige mensen aan het roer. Gooien dan Ayhan en Ufuk uit de selectie voor diens wangedrag maar aanvoerder Emre en keeper van het Turkse elftal Volkan Babacan mogen blijven. Triest.

0-5 winst bij Bursa. Selectie en Tudor lijken steeds meer op elkaar ingesteld te zijn. Het vroege druk zetten kon Bursa niet weerstaan. Jammer dat je toen van Fener zeer ten onrechte verloor..

Sneijder en Bruma waren vandaag fantastisch.

• 1 month later...
  • 1 month later...
Niet echt een noemenswaardig elftal als ik dat zo lees. Fernando van City? Zit die Muslera daar nog steeds? Wanneer gaat die nou eens een stap maken.

Ja van City. Hopelijk nooit, vorige maand weer contract verlengd tot 2021 _O_

Gisteren zeer overtuigend gewonnen, supporters waren geweldig. Aanvallend voetbal, met veel druk naar voren. Wat kan die Belhanda voetballen.

Zin in volgende week!

Eergisteren 1-3 gewonnen. Doelpunten van Tolga, Gomis en Maicon. Alle concurrenten al punten verloren. Goed begin. Volgende week is Feghouli er ook bij.

Supporters samen met spelers zorgen voor een mooie sfeer, zowel uit als thuis en de spelers roepen op tot een vol stadion vrijdag tegen Sivas, wat naar het schijnt ook gaat lukken. Trendingtopic op Twitter in Turkije ''met zijn allen naar de Arena''

• 3 weeks later...

De moeilijke uitwedstrijd tegen Antalyaspor.

Kaplan, Celutska, Djourou, Angelo, Aytac, Kurtulus, Charles, El Kabir, Danilo, Maicon, Eto'o

Muslera, Mariano, Maicon. Serdar, Linnes, Fernando, Tolga, Ndiaye, Rodriguez, Belhanda, Gomis

Bij Antalya gelukkig geen Menez, Nasri en Sandro. Allen geblesseerd. Bij Gala beginnen Feghouli en Denayer op de bank. Latovlevici nog niet bij de selectie.

Edited by cimbomcu

• 3 weeks later...

Gala - Karabuk. Karabuk met 4 Roemenen haha.

Muslera, Mariano, Maicon, Serdar, Linnes, Fernando, NdIaye, Belhanda, Rodriguez, Feghouli, Gomis.

2-1 voor bij rust, Maicon en Feghouli de doelpunten gemaakt. Beide ploegen zetten heel veel druk, en daarom ook veel balverlies van beide kanten. Gala moet gewoon lekker rustig aan doen.

Wat een pot zeg, Karabuk met een onterechte penal terug op 2-2 in de 82ste minuut. 90ste minuut maakt Gala de 3-2 Maicon.

Edited by cimbomcu