Sophomore Geplaatst 1 oktober 2019 Share Geplaatst 1 oktober 2019 Dit is niet Ruud Vormer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 oktober 2019 Share Geplaatst 1 oktober 2019 Ook niet Joost Volmer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 1 oktober 2019 Share Geplaatst 1 oktober 2019 (bewerkt) Is het nou heel slecht als je toch een klein beetje geniet van die vernedering van Spurs na de halve finale vorig seizoen? 1 oktober 2019 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 oktober 2019 Share Geplaatst 1 oktober 2019 Bayern is helemaal niks meer zei een collega vanmiddag tegen me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 1 oktober 2019 Share Geplaatst 1 oktober 2019 1 uur geleden zei Pino: Bayern is helemaal niks meer zei een collega vanmiddag tegen me. Wanneer ben je bij de Telegraaf begonnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 2 oktober 2019 Share Geplaatst 2 oktober 2019 8 uur geleden zei Kelvin: Is het nou heel slecht als je toch een klein beetje geniet van die vernedering van Spurs na de halve finale vorig seizoen? Heel klein beetje mag wel inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 2 oktober 2019 Share Geplaatst 2 oktober 2019 (bewerkt) Niet door de halve finale van vorig jaar. Spurs vernederd zien worden is gewoon altijd genieten. 2 oktober 2019 bewerkt door Dysproz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 2 oktober 2019 Share Geplaatst 2 oktober 2019 Bayern maakt even korte metten met het xG model @Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 oktober 2019 Share Geplaatst 2 oktober 2019 Oh wat was die Gnarby verschrikkelijk goed zeg. Wat heeft die zich ontwikkeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 2 oktober 2019 Share Geplaatst 2 oktober 2019 2 uur geleden zei Regis: Bayern maakt even korte metten met het xG model @Magikarp Wel opvallend dat het bij Bayern gebeurd tegen sterkere teams zoals Tottenham, AS Roma en FC Porto. Terwijl de andere ploegen in die lijst het doen tegen toch aanmerkelijk zwakkere teams. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 Jaspertje liet ook weer zien een echte topkeeper te zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 Hij had die bal van Ziyech inderdaad minstens klem moeten hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 17 minuten geleden zei Dysproz: Jaspertje liet ook weer zien een echte topkeeper te zijn Zeker met die redding op die veranderde bal van martinez. Man wat een goede keeper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 3 minuten geleden zei Elsjorro1990: Zeker met die redding op die veranderde bal van martinez. Man wat een goede keeper. Twee fouten. Genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 12 minuten geleden zei Elsjorro1990: Zeker met die redding op die veranderde bal van martinez. Man wat een goede keeper. Die bal kwam letterlijk op z'n hand afvliegen. Onana was toch 10x beter dan hem? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 Zojuist zei Niels: Die bal kwam letterlijk op z'n hand afvliegen. Onana was toch 10x beter dan hem? Dan hij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 13 minuten geleden zei Dysproz: Twee fouten. Genieten. Dat zijn fouten die jij dan vooral ziet als PSV supporter ja. @Niels ja zo ken ik er ook wel een paar. Als jij als keeper in beweging bent naar een hoek en dan alsnog een bal weet te redden die van richting wordt veranderd dan is dat gewoon heel knap. het is vrij belachelijk dat die 2 goals als fouten aangemerkt worden. Zeker die van Ziyech kan hij niks aan doen. Die van promes is dan wellicht een twijfel, maar zelfs daar vraag ik me af of je nog meer kan doen dan dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 19 minuten geleden zei Pino: Dan hij Ouch! Je mag mij straffen. Tamelijk bizar als ik het teruglees. Goed dat je er bent Kwam nog wel voort uit het feit dat ik zijn naam niet fout wilde schrijven. Cilessen / Cilissen, Cillessen. Ik weet het nooit. @Elsjorro1990 Ik vind een bal die tegen je aan wordt geschoten gewoon geen redding. Die van Ziyech kon hij niks aan doen inderdaad. Dat deed mij denken aan het WK in Zuid-Afrika? Zag je ook heel veel van die ballen die ineens een flinke zwabber hebben. Nachtmerrie voor de keepers. Verder geen haat, was een prachtig schot. Lees ook negatieve reacties op dat lobje van Donny. Ik vind het juist enorm geinig dat je zoveel plezier en creativiteit ziet, zeker bij een 0-3 stand kan dat prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 (bewerkt) Cillessen is toch op z'n minst (of juist best, wat je wil) een beetje een labiele keeper te noemen? @Niels negatieve reacties? Van wie en waar? Want die gasten moeten ze nooit meer een voetbalwedstrijd laten kijken Was verder toch ook geen hele gekke keuze? Als messi zoiets doet staat iedereen weer te soppen, ook als ie van de lijn gehaald wordt. 'Die optie moet je zien. Alleen hij ziet zoiets.' Op 2-10-2019 om 09:17 zei Regis: Bayern maakt even korte metten met het xG model @Magikarp Zijn die moffen toch nog ergens goed voor 3 oktober 2019 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 Die lob van Donny was een fantastische bal inderdaad, had helaas net wat te weinig snelheid. Cillessen is gewoon een goede keeper, maar geen wereldtopper. Bij die van richting veranderde bal die Onana de onderhoek uit tikt en die bal die via Blind in de kluts op de paal ging, was er bij Cillessen eentje van ingegaan normaal gesproken. Maar dat is absoluut geen schande, hoe Onana die eruithaalt is gewoon echt wereldklasse. Zoveel explosiviteit ook bij die bal in de onderhoek. Die bal van Ziyech is gewoon fenomenaal en kun je vergelijken met die bal van Schone vorig jaar, daar hoorde je ook bijna niemand over dat Courtois die had moeten hebben. Bij die goal van Promes zie je inderdaad wel dat hij net die korte explosiviteit mist, maarja dat is geen schande op zich. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 Bij het schot van Ziyech zat hij er met een laf handje aan, denk echt dat de bal niet onhoudbaar was, een mooi schot was het zeker. De stift van Donny, was dat geen voorzet? Vond het maar een vreemd balletje.. Wel echt genoten van Ziyech, wat een heerlijke speler is dat zeg, Veltman was ook weer heel erg goed, knap dat hij zich hersteld heeft na mindere periodes en een bak aan kritiek. Dat Salzburg heeft ook een lekker ploegje, die Koreaan kan echt heerlijk ballen. Lekker avondje gisteren wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 6 minuten geleden zei Jespresso: denk echt dat de bal niet onhoudbaar was, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 2 minuten geleden zei Pino: Voor Jaspertje misschien wel, maar echte topkeepers pakken die bal gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 Zojuist zei Jespresso: Voor Jaspertje misschien wel, maar echte topkeepers pakken die bal gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 12 minuten geleden zei Pino: Als je echt gelooft dat Oblak of Alisson zo'n bal niet pakt, heb je echt een ontiegelijke Ajax bril op. ik zie je domme lachsmiley wel tegemoet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten