Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Champions League [2021/2022]

Satyr

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei Chiemel:

Jezus Chelsea, hoeveel 100% kansen wil je hebben. Als Real dit gaat halen hebben ze echt zoveel mazzel gehad deze CL. 

Als ze eruit vliegen hebben ze het volledig aan zichzelf te danken! Maar Real Madrid heeft geen enkele kans :5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Goatruida:

Zoals het hoort? Neejoh haha. Nationale finales sowieso gaar. 

Ik heb helemaal niks met Spanje en Italië, sorry. Engeland is voor mij het Walhalla. Af en toe mag Bayern eens de CL winnen, maar verder gewoon naar Engeland met dat ding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Michaelinho*:

Werner was bij Leipzig toch een bijzonder talentvolle/goede spits. Maar daar is toch bijzonder weinig van over :sorry:

Ik las net op Twitter: Water is nat, gras is groen, de paus is katholiek en Werner mist een grote kans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Satyr:

Ik las net op Twitter: Water is nat, gras is groen, de paus is katholiek en Werner mist een grote kans

Hahaha :-D

1 minuut geleden zei Socrates:

Tja, ontzettend overschat. Weet nog wel die reacties hier toen zijn transfer naar Chelsea bekend werd. Is nooit een killer geweest. 

Op basis van dit seizoen bij Chelsea zou je dat kunnen stellen. Maar was bij Leipzig toch wel echt lekker op dreef. Zag net op Wiki iets van 87 goals in 127 wedstrijden. Dat is toch alles behalve slecht. Zit nu in een enorme vormdip en je kunt je afvragen of de Premier League qua type voetbal goed bij hem past. Havertz komt bijvoorbeeld ook helemaal niet uit de verf. Ben alles behalve een tacticus, maar ik denk dat zowel Werner als Havertz misschien beter zouden functioneren als een soort schaduwspits/bliksemafleider rondom een ‘echte spits’ in de Bundesliga of wellicht La Liga. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites