Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Man o man :D

Waterreus vertrouw ik hierop ''Bij SV zijn er mensen die belangen hebben en daarom mensen uitnodigen'' Of zoiets. Nou typische voorbeeld, Pastoor komt want SV kan niet achterblijven na Vrijdag en Pastoor komt natuurlijk niet als die vol onder druk gezet gaat worden, en hem telkens gaan beschuldigen. Dus krijg je een uitzending waar er puur geslijmd gaat worden en Cheque iemand anders de schuld geeft. Die aankondiging ook he :-D Vol met trots ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, en wel fox normaal noemen. Maar apart verhaal betreft AZ zeg, neig meer om Pastoor te geloven dan de clubleiding.

AZ heeft toch zijn excuses gemaakt om de beschuldigingen m.b.t het lek? Het gaat meer om zijn gedrag naar Van Basten op dit moment en dat geloof ik maar al te graag hoor als je vanavond ook ziet, heel gepikeerd reageren :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

AZ heeft toch zijn excuses gemaakt om de beschuldigingen m.b.t het lek? Het gaat meer om zijn gedrag naar Van Basten op dit moment en dat geloof ik maar al te graag hoor als je vanavond ook ziet, heel gepikeerd reageren :r

Maar dan is het onzin dat je als AZ uberhaupt met hem in gesprek gaat voor het hoofdtrainerschap met van Basten als assistent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar dan is het onzin dat je als AZ uberhaupt met hem in gesprek gaat voor het hoofdtrainerschap met van Basten als assistent.

Geen idee hoor, maar ik dacht dat de irritaties tussen die 2 pas later aan het licht kwam nadat Pastoor eigenlijk hoofdtrainer zou worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites