Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

De Boer wordt niet echt aan de tand gevoelt. Jammer. Vorige keer toen hij er zat had hij het veel moeilijker met Co Adriaanse die over het spel begon etc met voorbeelden.

Die keer na NAC-uit? Toen Boertje hem compleet overrompelde?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sowieso is dat heel irritant bij Studio Voetbal (vooral als de vaste gasten er zitten) dat ze allemaal door elkaar heen praten en uiteindelijk in groepjes van 2 aan het discussiëren zijn.

En alles wat interessant kan worden aan discussie wordt afgekapt en wat niet boeit komt hele uitzending terug door grote vriend mulder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over de wedstrijd tegen Denemarken op het WK 2010 he, toen waren wij ZOVEEL slechter dan de wedstrijd tegen Denemarken op het EK 2012. De eerste won Nederland echter, de tweede werd verloren. Zeg dat zo vaak als de discussie omtrent het falen op het EK 2012 ten sprake komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het sowieso irritant dat mensen die zelf hebben gevoetbald (betaald voetbal doel ik dan op) denken dat hun mening veel belangrijker is als de mening van een ander. Mensen die jarenlang voetbal kijken hebben er naar al die jaren ook verstand van gekregen en dienen ook gewoon hun mening te laten horen.

Het is ook vooral dat de mening van oud-spelers, ook al hebben ze slechts drie potjes bij Telstar in de JL gespeeld, nogal belangrijk wordt gemaakt door menigeen. Hun enige voordeel is dat ze meer weten hoe het wereldje in elkaar steekt, maar voetbalinhoudelijk en tactisch gezien maakt het geen verschil, nee. Het spelletje kunnen lezen is wat anders dan aardig tegen een balletje kunnen trappen. Spelers kun je ook gewoon prima hele specifieke taken meegeven als trainer, dus dan kunnen relatieve domme spelers ook gewoon presteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Adriaanse die gevraagd wordt welke spelers van Ajax bij PSV in de basis zouden staan :D

Haha dat was echt te belachelijk hè, vooral toen ie eerst gecorrigeerd werd, toen 2 spelers van Ajax noemde en toen op het einde weer heel zelfverzekerd 'Luuk de Jong' zei, toen barstte ik echt in lachen uit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond het best een interessante uitzending. Weet oa nu waarom Denswil weg is gegaan bij Ajax. Ook mooi dat de voorkeur van iedereen aan tafel duidelijk werd gemaakt door Jan Mulder en daar bevestigend op werd gereageerd ("Wij zijn hier allemaal groot fan van Ajax"). Bedoel het is beter te bekennen en aan te geven dat je gekleurd naar de werkelijkheid dan het ontkennen en zeggen dat je neutraal bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[Youtube]kcHEjndbsUg

Zo mooi was dit :D

Deze is echt veel erger Johan:-D:-D:-D

Bert van Marwijk heeft altijd gelijk :-D

[YOUTUBE]icnoA2SVANY[/YOUTUBE]

Mooie is ook nog dat het na 3 wedstrijden over was en Johan helemaal anti Bert werd :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, maar als je een punt wil maken zou je er goed aan doen dingen als "een langharige poedel en depressieve badmuts" en "de rioollucht van de sigarenadem van Derksen (vermoed ik) ... Van der Gijp durft z'n huis amper uit dus die moet het van de WK en EKaatjes hebben om gelucht worden." maar lekker achterwege laten omdat je nu niet alleen anderen, maar ook jezelf com-pleet belachelijk maakt.

Hij heeft zeker een punt hoor, maar als ik dat zo zie, dan denk ik "och ventje, kijk toch eerst even naar jezelf." Zal hij wel een weerwoord op hebben als "dat doen zij zelf ook", maar als ik kleuterargumenten wil horen ga ik wel in discussie met m'n vriendin of de kindertjes van groep 2. Dit is namelijk van hetzelfde niveau, dat niveau waar hij juist commentaar op heeft.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites