Vitesse88 Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 En Mulder praat continue door hem heen als die iets gevraagd heeft :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 De Boer wordt niet echt aan de tand gevoelt. Jammer. Vorige keer toen hij er zat had hij het veel moeilijker met Co Adriaanse die over het spel begon etc met voorbeelden. Die keer na NAC-uit? Toen Boertje hem compleet overrompelde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Die keer na NAC-uit? Toen Boertje hem compleet overrompelde? Ja was na NAC-uit inderdaad. Mij staat bij dat De Boer toen heel warrig overkwam en niet logisch klonk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 En Mulder praat continue door hem heen als die iets gevraagd heeft :r Ja dodelijk irritant ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Sowieso is dat heel irritant bij Studio Voetbal (vooral als de vaste gasten er zitten) dat ze allemaal door elkaar heen praten en uiteindelijk in groepjes van 2 aan het discussiëren zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 5 april 2015 Share Geplaatst 5 april 2015 Sowieso is dat heel irritant bij Studio Voetbal (vooral als de vaste gasten er zitten) dat ze allemaal door elkaar heen praten en uiteindelijk in groepjes van 2 aan het discussiëren zijn. En alles wat interessant kan worden aan discussie wordt afgekapt en wat niet boeit komt hele uitzending terug door grote vriend mulder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Over de wedstrijd tegen Denemarken op het WK 2010 he, toen waren wij ZOVEEL slechter dan de wedstrijd tegen Denemarken op het EK 2012. De eerste won Nederland echter, de tweede werd verloren. Zeg dat zo vaak als de discussie omtrent het falen op het EK 2012 ten sprake komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Ik vind het sowieso irritant dat mensen die zelf hebben gevoetbald (betaald voetbal doel ik dan op) denken dat hun mening veel belangrijker is als de mening van een ander. Mensen die jarenlang voetbal kijken hebben er naar al die jaren ook verstand van gekregen en dienen ook gewoon hun mening te laten horen. Het is ook vooral dat de mening van oud-spelers, ook al hebben ze slechts drie potjes bij Telstar in de JL gespeeld, nogal belangrijk wordt gemaakt door menigeen. Hun enige voordeel is dat ze meer weten hoe het wereldje in elkaar steekt, maar voetbalinhoudelijk en tactisch gezien maakt het geen verschil, nee. Het spelletje kunnen lezen is wat anders dan aardig tegen een balletje kunnen trappen. Spelers kun je ook gewoon prima hele specifieke taken meegeven als trainer, dus dan kunnen relatieve domme spelers ook gewoon presteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Werd ook niet echt aan de tand gevoeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Adriaanse die gevraagd wordt welke spelers van Ajax bij PSV in de basis zouden staan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Dat was een beetje vaag ja :D Klaassen, Cillessen en De Jong :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Adriaanse die gevraagd wordt welke spelers van Ajax bij PSV in de basis zouden staan :D Haha dat was echt te belachelijk hè, vooral toen ie eerst gecorrigeerd werd, toen 2 spelers van Ajax noemde en toen op het einde weer heel zelfverzekerd 'Luuk de Jong' zei, toen barstte ik echt in lachen uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Ik vond het best een interessante uitzending. Weet oa nu waarom Denswil weg is gegaan bij Ajax. Ook mooi dat de voorkeur van iedereen aan tafel duidelijk werd gemaakt door Jan Mulder en daar bevestigend op werd gereageerd ("Wij zijn hier allemaal groot fan van Ajax"). Bedoel het is beter te bekennen en aan te geven dat je gekleurd naar de werkelijkheid dan het ontkennen en zeggen dat je neutraal bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 (bewerkt) Die Jean-Marie is helemaal gestoord hoor. ;e Wat is die vol van zichzelf hoor. 6 april 2015 bewerkt door JordiAFCA1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Jean-Marie bedoel je denk Goh was wachten op die anekdote van Johan Derksen over de weg terug naar België Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Haha, hoe kan ik die nou weer omwisselen. :cab: Ja, die anekdote had ik een paar jaar geleden ook al vertelt ja, was er op aan het wachten. Als ik trouwens zo'n eigen doelpunt had gemaakt, was ik dus echt niet voor de camera gaan staan hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 6 april 2015 Auteur Share Geplaatst 6 april 2015 Beetje jammer dat Johan Raymon Verheijen weer belachelijk ging maken. Vond het ook geen geweldige aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Ben na een half uur overgeschakeld naar Palace vs. City, straks even de rest terug kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 [Youtube]kcHEjndbsUg Zo mooi was dit :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 april 2015 Share Geplaatst 7 april 2015 [Youtube]kcHEjndbsUg Zo mooi was dit :D Deze is echt veel erger Johan:-D:-D:-D Bert van Marwijk heeft altijd gelijk :-D [YOUTUBE]icnoA2SVANY[/YOUTUBE] Mooie is ook nog dat het na 3 wedstrijden over was en Johan helemaal anti Bert werd :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 9 april 2015 Share Geplaatst 9 april 2015 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1024798300882426&set=a.225027390859525.71080.100000567963891&type=1 Beetje boos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 10 april 2015 Share Geplaatst 10 april 2015 Daar heeft Jam Lammers wel een punt toch? Kunt nou absoluut niet zeggen dat die lui aan tafel ook maar ergens verstand van hebben. Noch van voetbal en al helemaal niet van autosport. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 10 april 2015 Share Geplaatst 10 april 2015 (bewerkt) Nee, maar als je een punt wil maken zou je er goed aan doen dingen als "een langharige poedel en depressieve badmuts" en "de rioollucht van de sigarenadem van Derksen (vermoed ik) ... Van der Gijp durft z'n huis amper uit dus die moet het van de WK en EKaatjes hebben om gelucht worden." maar lekker achterwege laten omdat je nu niet alleen anderen, maar ook jezelf com-pleet belachelijk maakt. Hij heeft zeker een punt hoor, maar als ik dat zo zie, dan denk ik "och ventje, kijk toch eerst even naar jezelf." Zal hij wel een weerwoord op hebben als "dat doen zij zelf ook", maar als ik kleuterargumenten wil horen ga ik wel in discussie met m'n vriendin of de kindertjes van groep 2. Dit is namelijk van hetzelfde niveau, dat niveau waar hij juist commentaar op heeft. 10 april 2015 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 10 april 2015 Share Geplaatst 10 april 2015 Sinds lange tijd weer eens een goede, vermakelijke uitzending. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 april 2015 Share Geplaatst 10 april 2015 Heftige discussie weer tussen Derksen en Genee over Munsterman :huhu: dit gaat uit de hand lopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten