cimbomcu Gepost April 11, 2015 Share Gepost April 11, 2015 Johan was weer eens lekker objectief ja :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frietsaus Gepost April 11, 2015 Share Gepost April 11, 2015 Aan te bevelen dus om terug te kijken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasson Gepost April 11, 2015 Share Gepost April 11, 2015 Ik vond het een mooie uitzending ja, typisch VI. Mooie grapjes, Genee en Derksen ruzie en Boskamp die zo nu en dan wat nuttigs toevoegde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JordiAFCA1 Gepost April 12, 2015 Share Gepost April 12, 2015 Wat is die Mulder toch een naïeve man, valt me weer op, nu in de discussie over de aankopen die een club doet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost April 12, 2015 Share Gepost April 12, 2015 - Jack ''Als je bij Ajax rondloopt en dat deed ik eergisteren toevallig omdat mijn kleinzoon tegen Ajax moest voetballen'' :-D [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost April 12, 2015 Share Gepost April 12, 2015 - Jack ''Als je bij Ajax rondloopt en dat deed ik eergisteren toevallig omdat mijn kleinzoon tegen Ajax moest voetballen'' :-D [MENTION=6236]Sophomore[/MENTION]; Ik hoorde het ook, maar dat kun je Jack niet kwalijk nemen toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruins Gepost April 12, 2015 Share Gepost April 12, 2015 Nouja lachwekkend toch. Alsof hij anders nooit bij Ajax rondloopt. En ook al is dat niet zo, beetje geforceerd laten merken dat hij er anders niet zou komen omdat hij de schijn van objectiviteit wil wekken :mrg: terwijl heel Nederland ook wel weet dat ie gewoon voor Ajax is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erwin. Gepost April 12, 2015 Share Gepost April 12, 2015 Hij is geen fan van Ajax he, hij is fan van AFC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost April 12, 2015 Share Gepost April 12, 2015 Nouja lachwekkend toch. Alsof hij anders nooit bij Ajax rondloopt. En ook al is dat niet zo, beetje geforceerd laten merken dat hij er anders niet zou komen omdat hij de schijn van objectiviteit wil wekken :mrg: terwijl heel Nederland ook wel weet dat ie gewoon voor Ajax is. Erg he, ook altijd geforceerd negatief/cynisch doen over Ajax :D [YOUTUBE]n9tOK5vrTug[/YOUTUBE] Deze blijft mooi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruins Gepost April 12, 2015 Share Gepost April 12, 2015 AFCA Mokum 1 jaar geleden Jack van Gelder wieeeee kent hem niet! Jack van Gelder Jack van Gelder is een echte Ajacied!!! Jalalalalal en wie er niet tegen kan valt maar lekker in ze stink graf. Mooie comment. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost April 12, 2015 Share Gepost April 12, 2015 Ghehe, provoceren op youtube was jaren lang één van mijn favoriete bezigheden :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost April 17, 2015 Share Gepost April 17, 2015 http://www.weekvanhetsportboek.nl/publieksprijs/ Stemmen op Wimpie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JordiAFCA1 Gepost April 17, 2015 Share Gepost April 17, 2015 Hoe krijgen ze het voor elkaar hè, bellen Edwin Evers op om hem te feliciteren, uiteindelijk gewoon alleen maar over zichzelf gaan praten. ;e;e;e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denny Gepost April 17, 2015 Share Gepost April 17, 2015 Joh die krijgen dat gesprek ook maar ineens door hun strot gedouwd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 17, 2015 Share Gepost April 17, 2015 http://www.weekvanhetsportboek.nl/publieksprijs/ Stemmen op Wimpie! Ben ik nou gek... Maar Kieft had die toch al gewonnen vorig jaar? :S Of was dat een andere prijs? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 17, 2015 Share Gepost April 17, 2015 dubbel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 17, 2015 Share Gepost April 17, 2015 Joh die krijgen dat gesprek ook maar ineens door hun strot gedouwd. Nou en? Ze zijn radio makers die doen toch niet anders... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denny Gepost April 17, 2015 Share Gepost April 17, 2015 Nou en? Ze zijn radio makers die doen toch niet anders... Ik doelde op de mannen van VI. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 17, 2015 Share Gepost April 17, 2015 Ik doelde op de mannen van VI. Ooh ik dacht dat jullie zeiden dat zij het gesprek juist initieerde maar dat is dus niet zo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost April 17, 2015 Share Gepost April 17, 2015 Ben ik nou gek... Maar Kieft had die toch al gewonnen vorig jaar? :S Of was dat een andere prijs? Was volgens mij de ns publieksprijs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost April 17, 2015 Share Gepost April 17, 2015 (edited) ;e;e Nooit Milner zien spelen en toch zo erover praten. Beste speler van City (met Hart) dit seizoen. Marcel van Roosmalen _O_ Geweldige vent. Edited April 17, 2015 by cimbomcu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FC-Breda Gepost April 17, 2015 Share Gepost April 17, 2015 Hoort die Van Roosmalen bij het programma.:-D Was net aan het typen dat de man in ruitjesblouse geen makkelijke avond had. Zat gezichten te trekken alsof hij ieder moment onderuit zou gaan. Lange avond gehad gisteren denk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost April 17, 2015 Share Gepost April 17, 2015 Clubwatcher van Vitesse, geef de man eens ongelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost April 17, 2015 Share Gepost April 17, 2015 Was volgens mij de ns publieksprijs Ooh ja inderdaad, thnx. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snipes Gepost April 18, 2015 Share Gepost April 18, 2015 ;e;e Nooit Milner zien spelen en toch zo erover praten. Beste speler van City (met Hart) dit seizoen. Dat illustreert ook meteen het waardeloze seizoen van City tot dusver.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts