Alessandro Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 Ik denk dat VI toch meer ziet in dat VI premium op de lange termijn. Zo'n papieren blad is over een jaartje of tien gewoon dood hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 Tja, als ze dan interessante artikelen weten te schrijven op een goede manier... Van wat ik hoor is het allemaal vrij magertjes. En die Tom van Hulsen kan zelf ook niet schrijven, die is erger dan Thijs "De Engnek" Zonneveld. Voor de nieuwtjes hoef je het ook niet te doen, daar zijn inmiddels genoeg andere sites voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 http://www.telegraaf.nl/prive/23580516/__Voetbalblad_VI_breekt_met_Voetbal_International__.html Voetbal Insite dus volgende zomer terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 Ik denk dat VI toch meer ziet in dat VI premium op de lange termijn. Zo'n papieren blad is over een jaartje of tien gewoon dood hoor. Nja het is allemaal leuk en aardig dat allemaal online. Maar het is toch veel fijner om dat blad gewoon zo in je hand te hebben en door te bladeren/lezen. Zelfdde met een krant, dat is online ook gewoon minder handig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 Ik lees het tegenwoordig alleen nog maar tijdens het poepen en ik begin het steeds meer zonde te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 20 januari 2015 Share Geplaatst 20 januari 2015 VI is misschien wel het enige medium in Nederland, regionale en lokale omroepen daargelaten, waar PSV meer aandacht krijgt dan Ajax. Ofjah meer interessante stukken in de VI over PSV is mijn ervaring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Van Hooijdonk en Waterreus als nieuwe vaste columnisten ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 :-D ja. http://www.vi.nl/radio/vi-is-trots-op-nieuwe-vaste-columnisten-in-het-blad.htm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Die gastcolumn van Bruggink was echt hemeltergend. Stukje van vierentwintig woorden, eenentwintig daarvan waren het woord kunstgras. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Als die torie waar is dat RTL 7 vrijdag al die samenwerking op had gezegd en dat die Tom van Hulsen dan vandaag in zijn column zegt dat zij ermee stoppen, dan maak je jezelf ook een beetje belachelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Ik krijg een error tijdens het beluisteren van dat fragment. Mijn laptop wilt me beschermen tegen Pierre - nare man - van Hooijdonk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Ronald De Boer ook nieuwe columnist. Wat is dit voor een nieuwe koers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Beter maken ze gewoon een nieuw programma... zonder Derksen, gijp of genee. Dit programma gaat al tijden nergens meer over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Johan bij Jinek. Komt denk ik aan het eind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 VI nog maar 94k abonnees. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Was lekker bezig :mrg: http://www.ad.nl/ad/nl/4562/Voetbal/article/detail/3834658/2015/01/21/Derksen-bijna-terug-als-baas-om-voetbalblad-VI-te-redden.dhtml Zie dit net ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 21 januari 2015 Share Geplaatst 21 januari 2015 Johan laat echt geen spaan heel van de huidige hoofdredactie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 22 januari 2015 Share Geplaatst 22 januari 2015 Moet de naam van het topic dan niet ff wat anders worden? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 22 januari 2015 Share Geplaatst 22 januari 2015 Binnenkort columns van Ronald de Boer, Arnold Bruggink, Pierre van Hooijdonk en Ronald Waterreus. Nee daar neem je een abonnement voor :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 januari 2015 Share Geplaatst 22 januari 2015 Werd vd week gebeld om 8 nummer voor 11 euro te nemen. Gedaan. Maar als ik geweten had dat Waterreus erin gaat staan dan had ik wel een 2e keer nagedacht :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 22 januari 2015 Share Geplaatst 22 januari 2015 Ik ben de één van de weinige abonnees die het nog steeds een prima blad vind? Vind het wel minder worden hoor, lees m nog steeds maar er staan steeds vaker van die verhalen in die mij persoonlijk totaal niet interesseren. Heb wel het idee dat dat toegenomen is in de laatste jaren, kan aan mij liggen maar vind het wel minder worden iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 Ben benieuwd naar Derksen vs VI vanavond :D Wie is er verder te gast? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teklehaymanot Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 Ben benieuwd naar Derksen vs VI vanavond :D Wie is er verder te gast? Kieft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 Ok die is altijd wel lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 januari 2015 Share Geplaatst 23 januari 2015 Genee :-D:-D Heerlijke imitatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten