Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Tja, als ze dan interessante artikelen weten te schrijven op een goede manier... Van wat ik hoor is het allemaal vrij magertjes. En die Tom van Hulsen kan zelf ook niet schrijven, die is erger dan Thijs "De Engnek" Zonneveld. Voor de nieuwtjes hoef je het ook niet te doen, daar zijn inmiddels genoeg andere sites voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat VI toch meer ziet in dat VI premium op de lange termijn. Zo'n papieren blad is over een jaartje of tien gewoon dood hoor.

Nja het is allemaal leuk en aardig dat allemaal online. Maar het is toch veel fijner om dat blad gewoon zo in je hand te hebben en door te bladeren/lezen. Zelfdde met een krant, dat is online ook gewoon minder handig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben de één van de weinige abonnees die het nog steeds een prima blad vind?

Vind het wel minder worden hoor, lees m nog steeds maar er staan steeds vaker van die verhalen in die mij persoonlijk totaal niet interesseren. Heb wel het idee dat dat toegenomen is in de laatste jaren, kan aan mij liggen maar vind het wel minder worden iig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites