Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Dansmeister:

Kick-off podcast weer gehad. Waar blijft de kale en kokkie update @Beppu

Deze ambtenaar was zowaar druk vandaag. Ben net aan een heuze inhaalslag begonnen. Studio Voetbal en Rijnmond podcast afgevinkt. Nu Afkicken Daily op maar die gaat on hold want de grote jongens stromen inderdaad binnen. Ben elke week weer bang dat Kale en Kokkie is geannuleerd wegens ontploffing van het hoofd van die rooie. Hopelijk komt hij nog zo. 

Ik zat trouwens vorige week de Dickvoorelkaar podcast te luisteren met van Egmond en Krabby, en toen had die Sjoerd Keizer het erover dat Kale en Kokkie ook een notering bij de bookmakers hadden gekregen om Steijn op te volgen:-D. Dan ga je toch even op zijn Louis' imagineren hé.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Beppu:

Deze ambtenaar was zowaar druk vandaag. Ben net aan een heuze inhaalslag begonnen. Studio Voetbal en Rijnmond podcast afgevinkt. Nu Afkicken Daily op maar die gaat on hold want de grote jongens stromen inderdaad binnen. Ben elke week weer bang dat Kale en Kokkie is geannuleerd wegens ontploffing van het hoofd van die rooie. Hopelijk komt hij nog zo. 

Ik zat trouwens vorige week de Dickvoorelkaar podcast te luisteren met van Egmond en Krabby, en toen had die Sjoerd Keizer het erover dat Kale en Kokkie ook een notering bij de bookmakers hadden gekregen om Steijn op te volgen:-D. Dan ga je toch even op zijn Louis' imagineren hé.

BDAC758C-2A78-4F99-B6D4-CF488DDCB3FC.png.931100f817dd12ba7369165d829be278.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Dansmeister:

BDAC758C-2A78-4F99-B6D4-CF488DDCB3FC.png.931100f817dd12ba7369165d829be278.png

Wat is die Kale weer rood hé. Of is dat Kokkie? Je mag het bijna niet zeggen na water gister in Alkmaar en op de tribune in Eindhoven is gebeurd, maar als je naar die man kijkt dan kan het toch niet anders dan dat dat hartje een tikkende tijdbom is:uhoh:.

Ze zijn vervelend optimistisch trouwens. Daar kijken we natuurlijk niet voor. Ze moeten wel een beetje rekening blijven houden met de doelgroep, namelijk ramptoeristen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei cimbomcu:

Wat een ontzettende racist is het ook he, de argumentatie hiervan ook :-D 

''Kudus heeft moeite met het niveau''' , ja dat komt omdat hij eigenlijk 5 jaar ouder is.

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/zaakwaarnemer-kudus-furieus-op-driessen-gebaseerd-op-racistische-stereotypen/426451

Hier heb ik ook met verbazing naar geluisterd gister:mrgy:. Vind het wat ver gaan om Diessen een racist te noemen op basis van deze uitspraken, maar dit soort dingen kan je natuurlijk echt niet zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Beppu:

Hier heb ik ook met verbazing naar geluisterd gister:mrgy:. Vind het wat ver gaan om Diessen een racist te noemen op basis van deze uitspraken, maar dit soort dingen kan je natuurlijk echt niet zeggen.

Nou, er zijn een heleboel spelers die moeten wennen aan het tempo in de PL. Worden bij dat soort spelers ook afgevraagd of ze misschien niet ouder zijn dan ze zeggen te zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-10-2023 om 09:25 zei cimbomcu:

Nou dat is elke week zo, waarom vinden wij nog steeds oud topvoetballers die na hun carrière een ontzettende simpele ziel met veel te weinig verstand zijn zo leuk als ''analist''?

Ik denk enerzijds omdat het goed verkoopt: Ik gok dat het echt heel erg weinig kijkers zou trekken als je iemand ala Guardiola, anderhalf uur lang analyes van voetbalbeelden hoort oplepelen. 

Anderzijds, omdat de mensen die wel geschikt zouden zijn voor dergelijke scherpe analyses, al werkzaam zijn als trainer en er dus niet gaan zitten? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het grootste probleem hierbij is dat Leonne Stentler (net als de meeste mannelijke 'analisten' overigens) vooral sterk is in het intrappen van gigantische open deuren. Ik kan me niet voorstellen dat de kijker daadwerkelijk nieuwe inzichten gaat verkrijgen door deze toevoeging. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Urbeto:

Het grootste probleem hierbij is dat Leonne Stentler (net als de meeste mannelijke 'analisten' overigens) vooral sterk is in het intrappen van gigantische open deuren. Ik kan me niet voorstellen dat de kijker daadwerkelijk nieuwe inzichten gaat verkrijgen door deze toevoeging. 

Ik vond het toen ik de eerste alinea las van het NOS-artikel oprecht leuk; klonk alsof het richting Match of the Day-format zou gaan. En toen kwam deze zin:

“De uitgebreide analyse volgt later op de avond in NOS Studio Voetbal.”

Laat maar zitten :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei joostmakaay:

Bizar ja, mensen willen samenvattingen zien. Niet wat een reserve rechtsback van Ajax bij het vrouwenvoetbal te zeggen heeft. Maar goed, lekker op YouTube de samenvattingen kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ten eerste @Beppuen @La Pulga net hele uitzending teruggekeken, Regina van Eijk deed super leuk en goed ja bij Studio Voetbal, leuke meid. Kan ook goed keepen.

Verder niet eens met @joostmakaay en rest oa. Ik vind wel leuke toevoeging, zoals die Jerdy Schouten momenten met passing en cirkel omheen . Ik ben ook niet eens, met kritieken op Leonne Stentler doet gewoon goed in mijn ogen. Ik vind gewoon prima kort en krachtig. Laten wel wezen als presentator ook gaat reageren op wat Stentler zegt, krijg je meer Match of the Day principes, en ben je al gauw 1,5-2 uur naar samenvattingen en analyses aan het kijken, wil de boord op schoot kijker helemaal niet. Nu heb je gewoon minuutje even kort kleine (extra) analyse, prima toch? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites