Dansmeister Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Kick-off podcast weer gehad. Waar blijft de kale en kokkie update @Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 3 minuten geleden zei Dansmeister: Kick-off podcast weer gehad. Waar blijft de kale en kokkie update @Beppu Deze ambtenaar was zowaar druk vandaag. Ben net aan een heuze inhaalslag begonnen. Studio Voetbal en Rijnmond podcast afgevinkt. Nu Afkicken Daily op maar die gaat on hold want de grote jongens stromen inderdaad binnen. Ben elke week weer bang dat Kale en Kokkie is geannuleerd wegens ontploffing van het hoofd van die rooie. Hopelijk komt hij nog zo. Ik zat trouwens vorige week de Dickvoorelkaar podcast te luisteren met van Egmond en Krabby, en toen had die Sjoerd Keizer het erover dat Kale en Kokkie ook een notering bij de bookmakers hadden gekregen om Steijn op te volgen. Dan ga je toch even op zijn Louis' imagineren hé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 7 minuten geleden zei Beppu: Deze ambtenaar was zowaar druk vandaag. Ben net aan een heuze inhaalslag begonnen. Studio Voetbal en Rijnmond podcast afgevinkt. Nu Afkicken Daily op maar die gaat on hold want de grote jongens stromen inderdaad binnen. Ben elke week weer bang dat Kale en Kokkie is geannuleerd wegens ontploffing van het hoofd van die rooie. Hopelijk komt hij nog zo. Ik zat trouwens vorige week de Dickvoorelkaar podcast te luisteren met van Egmond en Krabby, en toen had die Sjoerd Keizer het erover dat Kale en Kokkie ook een notering bij de bookmakers hadden gekregen om Steijn op te volgen. Dan ga je toch even op zijn Louis' imagineren hé. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 34 minuten geleden zei Dansmeister: Wat is die Kale weer rood hé. Of is dat Kokkie? Je mag het bijna niet zeggen na water gister in Alkmaar en op de tribune in Eindhoven is gebeurd, maar als je naar die man kijkt dan kan het toch niet anders dan dat dat hartje een tikkende tijdbom is. Ze zijn vervelend optimistisch trouwens. Daar kijken we natuurlijk niet voor. Ze moeten wel een beetje rekening blijven houden met de doelgroep, namelijk ramptoeristen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 hoop dat ie wel van 2.40 afspeelt. https://www.telegraaf.nl/video/863328289/sneijder-sneert-richting-f-side-utrecht-mijn-stad Heerlijk toch dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Ik kan zo genieten van Krabby hé. Geweldige vent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Wat een ontzettende racist is het ook he, de argumentatie hiervan ook ''Kudus heeft moeite met het niveau''' , ja dat komt omdat hij eigenlijk 5 jaar ouder is. https://www.voetbalzone.nl/nieuws/zaakwaarnemer-kudus-furieus-op-driessen-gebaseerd-op-racistische-stereotypen/426451 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 Ik heb echt nog nooit langer dan 2 minuten naar voetbalpraatprogramma's kunnen kijken. Sky is nog wel eens leuk met Keane, maar CBS Golazo heeft nu wel een geniaal stel mensen bij elkaar: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 6 uur geleden zei cimbomcu: Wat een ontzettende racist is het ook he, de argumentatie hiervan ook ''Kudus heeft moeite met het niveau''' , ja dat komt omdat hij eigenlijk 5 jaar ouder is. https://www.voetbalzone.nl/nieuws/zaakwaarnemer-kudus-furieus-op-driessen-gebaseerd-op-racistische-stereotypen/426451 Hier heb ik ook met verbazing naar geluisterd gister. Vind het wat ver gaan om Diessen een racist te noemen op basis van deze uitspraken, maar dit soort dingen kan je natuurlijk echt niet zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 november 2023 Share Geplaatst 5 november 2023 1 uur geleden zei Beppu: Hier heb ik ook met verbazing naar geluisterd gister. Vind het wat ver gaan om Diessen een racist te noemen op basis van deze uitspraken, maar dit soort dingen kan je natuurlijk echt niet zeggen. Nou, er zijn een heleboel spelers die moeten wennen aan het tempo in de PL. Worden bij dat soort spelers ook afgevraagd of ze misschien niet ouder zijn dan ze zeggen te zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 (bewerkt) Arno Vermeulen ligt duidelijk wakker van mijn hekel aan hem, gisteren zat ie zonder bril aan tafel. Wat een wallen joh. Voel me toch schuldig, dus de profielfoto is weg. Graag gedaan @Rogier. 6 november 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 7 minuten geleden zei Kelvin: Arno Vermeulen ligt duidelijk wakker van mijn hekel aan hem, gisteren zat ie zonder bril aan tafel. Wat een wallen joh. Voel me toch schuldig, dus de profielfoto is weg. Graag gedaan @Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Op 30-10-2023 om 09:25 zei cimbomcu: Nou dat is elke week zo, waarom vinden wij nog steeds oud topvoetballers die na hun carrière een ontzettende simpele ziel met veel te weinig verstand zijn zo leuk als ''analist''? Ik denk enerzijds omdat het goed verkoopt: Ik gok dat het echt heel erg weinig kijkers zou trekken als je iemand ala Guardiola, anderhalf uur lang analyes van voetbalbeelden hoort oplepelen. Anderzijds, omdat de mensen die wel geschikt zouden zijn voor dergelijke scherpe analyses, al werkzaam zijn als trainer en er dus niet gaan zitten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 https://www.nu.nl/voetbal/6289137/studio-sport-voegt-korte-analyses-toe-aan-eredivisie-samenvattingen-op-zondag.html Kom we gaan een format wat al decennia lang goed werkt om zeep helpen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 49 minuten geleden zei joostmakaay: https://www.nu.nl/voetbal/6289137/studio-sport-voegt-korte-analyses-toe-aan-eredivisie-samenvattingen-op-zondag.html Kom we gaan een format wat al decennia lang goed werkt om zeep helpen Ik heb wel een vermoeden wie een rol heeft gespeeld bij deze beslissing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 Het grootste probleem hierbij is dat Leonne Stentler (net als de meeste mannelijke 'analisten' overigens) vooral sterk is in het intrappen van gigantische open deuren. Ik kan me niet voorstellen dat de kijker daadwerkelijk nieuwe inzichten gaat verkrijgen door deze toevoeging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 43 minuten geleden zei Urbeto: Het grootste probleem hierbij is dat Leonne Stentler (net als de meeste mannelijke 'analisten' overigens) vooral sterk is in het intrappen van gigantische open deuren. Ik kan me niet voorstellen dat de kijker daadwerkelijk nieuwe inzichten gaat verkrijgen door deze toevoeging. Ik vond het toen ik de eerste alinea las van het NOS-artikel oprecht leuk; klonk alsof het richting Match of the Day-format zou gaan. En toen kwam deze zin: “De uitgebreide analyse volgt later op de avond in NOS Studio Voetbal.” Laat maar zitten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 november 2023 Share Geplaatst 10 november 2023 4 uur geleden zei joostmakaay: https://www.nu.nl/voetbal/6289137/studio-sport-voegt-korte-analyses-toe-aan-eredivisie-samenvattingen-op-zondag.html Kom we gaan een format wat al decennia lang goed werkt om zeep helpen Bizar ja, mensen willen samenvattingen zien. Niet wat een reserve rechtsback van Ajax bij het vrouwenvoetbal te zeggen heeft. Maar goed, lekker op YouTube de samenvattingen kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 Wie kijkt nog de NOS Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Lex Immers die doodleuk aan het vertellen is bij Goedemorgen Eredivisie dat hij voor Oranje geselecteerd had moeten worden . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Guus 'mooi om te zien' Hiddink Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Guusje :r Moet dan altijd hier aan denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Ten eerste @Beppuen @La Pulga net hele uitzending teruggekeken, Regina van Eijk deed super leuk en goed ja bij Studio Voetbal, leuke meid. Kan ook goed keepen. Verder niet eens met @joostmakaay en rest oa. Ik vind wel leuke toevoeging, zoals die Jerdy Schouten momenten met passing en cirkel omheen . Ik ben ook niet eens, met kritieken op Leonne Stentler doet gewoon goed in mijn ogen. Ik vind gewoon prima kort en krachtig. Laten wel wezen als presentator ook gaat reageren op wat Stentler zegt, krijg je meer Match of the Day principes, en ben je al gauw 1,5-2 uur naar samenvattingen en analyses aan het kijken, wil de boord op schoot kijker helemaal niet. Nu heb je gewoon minuutje even kort kleine (extra) analyse, prima toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 @joostmakaay KJEG al geluisterd? 'Zoek de fluit?'. Ik ben op de helft maar dit is een hele mooie. Scheelt ook dat Rob Jansen er niet bij zit natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 1 uur geleden zei Beppu: @joostmakaay KJEG al geluisterd? 'Zoek de fluit?'. Ik ben op de helft maar dit is een hele mooie. Scheelt ook dat Rob Jansen er niet bij zit natuurlijk. Ben ook halverwege ja, Gijp weer typisch Gijp, schiet alle kanten op met z'n verhalen en je verstaat maar de helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten