Mido Geplaatst 19 april 2016 Share Geplaatst 19 april 2016 Ja, EK bestaat niet dit jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 22 april 2016 Share Geplaatst 22 april 2016 Die Ado fans. :r Lekker Wang bang maken. Hopen dat Wang ze hun zin geeft en het geld niet overmaakt. Zien hoe ze dan reageren als Ado dan de de volgende club is die dichter bij de afgrond staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 22 april 2016 Share Geplaatst 22 april 2016 ''Johan, wat is dit nou? Milik topscorer van het EK met 15 goals, Arsenal en Dortmund concreet voor hem met een bod van 20 miljoen''' ''Ja maar hij is stijf links'' Je loopt wel erg op de zaken vooruit he :D Gijp net over die Chinezen in vergelijking met Joling :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 22 april 2016 Share Geplaatst 22 april 2016 Die Ado fans. :r Lekker Wang bang maken. Hopen dat Wang ze hun zin geeft en het geld niet overmaakt. Zien hoe ze dan reageren als Ado dan de de volgende club is die dichter bij de afgrond staat. Zou ik niets op tegen hebben, ADO naar de afgrond. Walgelijke club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 april 2016 Share Geplaatst 22 april 2016 Er wordt in Portugal ook verkocht zo te lezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 24 april 2016 Auteur Share Geplaatst 24 april 2016 Jan over Totti ;e Sluit die vent gewoon even op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 24 april 2016 Share Geplaatst 24 april 2016 Wat een slecht programma toch ook :r Lekker beginnen met zijn afsluiting, terwijl er nog een discussie doorheen gaat :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Jan over Totti ;e Sluit die vent gewoon even op. Hij zei heel veel dingen over hem, maar met twee uitspraken was ik het wel grotendeels eens ('Totti was niet de beste speler van Italië op het WK 2006' en 'Totti heeft van AS Roma nooit een Europese prijs gewonnen' oid). Verder kapot gaan van het lachen bij dat feliciteren en handje schudden :-D "Nederland in 2026 terug aan de wereldtop'; laten we dat maar alvast gaan vieren dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 april 2016 Share Geplaatst 25 april 2016 Kieft stopt ja? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Hoezo niet? Zit zich de laatste tijd wel te ergeren dat hij gewoon amper aan het woord komt denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 april 2016 Share Geplaatst 26 april 2016 Ik vond het punt van Verbeek over 'morele superioriteit' echt zo waar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 [twitter]725211732952637440[/twitter] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 Zonde zeg, maar begrijp het wel. Financieel aantrekkelijker en lekker commentaar geven bij wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 Ik vind dit echt jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 Ik vind het ook echt een aderlating. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 Misschien kunnen ze Petrovic zo ver krijgen om zijn plek in te nemen :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 Akyol zou ik weleens willen zien, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren, lijkt me. Perez zou ik ook wel eens oké vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 27 april 2016 Share Geplaatst 27 april 2016 Akyol zou ik weleens willen zien, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren, lijkt me. Perez zou ik ook wel eens oké vinden.Die heeft ook niks tegen 'n vrouwonvriendelijke opmerking want die irriteert zich al tijden dat hij met die Hélène Hendriks over voetbal moet praten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 april 2016 Share Geplaatst 29 april 2016 Haha Ziggo wordt even afgemaakt :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 29 april 2016 Share Geplaatst 29 april 2016 Genieten dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 april 2016 Share Geplaatst 29 april 2016 Ik vind het een heerlijke zender hoor. Die samenvattingsprogramma's, veel competities, studio uitzendingen en volgend seizoen PL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 april 2016 Share Geplaatst 29 april 2016 Huhuhu, jij neemt een abonnement om Premier League te kijken? Uitermate gure unit zeg. Waarom Engels voetbal aanzetten, dat enkel op geluk en fysiek is gebaseerd, als je Spaans voetbal kan kijken? Huhuhu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 april 2016 Share Geplaatst 29 april 2016 Zeker, erg 'huhuhu' allemaal. Ik vind het een heerlijke zender hoor. Die samenvattingsprogramma's, veel competities, studio uitzendingen en volgend seizoen PL. Daar ging de kritiek toch ook niet over? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Deels wel toch? "Kijkt geen hond naar" etc. Daarmee impliceer je dat er niets te zien is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Zeker, erg 'huhuhu' allemaal. Daar ging de kritiek toch ook niet over? Ging de Ragazzo-imitatie aan je voorbij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten