Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

''Johan, wat is dit nou? Milik topscorer van het EK met 15 goals, Arsenal en Dortmund concreet voor hem met een bod van 20 miljoen'''

''Ja maar hij is stijf links''

Je loopt wel erg op de zaken vooruit he :D

Gijp net over die Chinezen in vergelijking met Joling :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Ado fans. :r Lekker Wang bang maken. Hopen dat Wang ze hun zin geeft en het geld niet overmaakt. Zien hoe ze dan reageren als Ado dan de de volgende club is die dichter bij de afgrond staat.

Zou ik niets op tegen hebben, ADO naar de afgrond. Walgelijke club.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan over Totti ;e Sluit die vent gewoon even op.

Hij zei heel veel dingen over hem, maar met twee uitspraken was ik het wel grotendeels eens ('Totti was niet de beste speler van Italië op het WK 2006' en 'Totti heeft van AS Roma nooit een Europese prijs gewonnen' oid).

Verder kapot gaan van het lachen bij dat feliciteren en handje schudden :-D "Nederland in 2026 terug aan de wereldtop'; laten we dat maar alvast gaan vieren dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Akyol zou ik weleens willen zien, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren, lijkt me. Perez zou ik ook wel eens oké vinden.
Die heeft ook niks tegen 'n vrouwonvriendelijke opmerking want die irriteert zich al tijden dat hij met die Hélène Hendriks over voetbal moet praten.
Link naar opmerking
Deel via andere websites