cimbomcu Geplaatst 26 oktober 2015 Share Geplaatst 26 oktober 2015 Ja komt sympathiek over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Pierre acteert. Door de jaren wordt ie steeds beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Hij voetbalt nu bij de club waar ik ook altijd voetbalde. Als ik hem dan zag kwam hij zeker niet sympathiek over. Al was dat ook nog wel van de periode dat hij met ruzie wegging bij NAC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Pierre acteert. Door de jaren wordt ie steeds beter. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Vind wel dat Roger een punt heeft, al heb ik het interview niet gezien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Vind wel dat Roger een punt heeft, al heb ik het interview niet gezien Dit. Als ik lees dat Pierre sympathiek overkomt, dan kan dat niet anders dan goed acteer/monteerwerk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 27 oktober 2015 Share Geplaatst 27 oktober 2015 Inderdaad, die gozer vind ik ook echt een walgelijke kwal. Ik heb het vanmiddag terug zitten kijken, maar hij is overal met ruzie weggegaan zo ongeveer en het was nooit zijn schuld. :-D Sowieso wat hij bij Nottingham flikte, Newcastle had een bod van 7 mln gedaan en Nottingham wilde 10 mln. Toen is meneer Van Hooijdonk in Breda blijven wachten tot hij een clausule had dat hij de volgende zomer voor 3,5 mln weg mocht. Terwijl hij zelf een contract tekent zonder clausule en zijn club dus zelf de vraagprijs mag bepalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 28 oktober 2015 Share Geplaatst 28 oktober 2015 Had een mondelinge afspraak dat ie weg mocht toch zei die. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 oktober 2015 Share Geplaatst 30 oktober 2015 Het woordje 'waanzinnig' valt wel veel hé de laatste weken;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 oktober 2015 Share Geplaatst 30 oktober 2015 Favoriet woordje van Gijp, vervelend af en toe; iig als je de situaties met elkaar vegelijkt waarin hij dat woord gebruikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 31 oktober 2015 Share Geplaatst 31 oktober 2015 Derksen komt veelte nadrukkelijk als pro Ajax over deze aflevering. Natuurlijk is 'ie dat, maar nu ligt het er te dik bovenop. De scheids heeft Feyenoord laten winnen volgens Derksen. Ga weg toch man. Moet wel toegeven dat Van Boekel veel eerder geel had moeten geven. In het begin al shirtje trekken, geel all day long (geen idee of het een Feyenoorder of Ajacied was). Lijkt alsof Pol besloten had pas na een dik uur geel te geven, want er hadden al een man of vijf zes in het boekje moeten staan, van beide kanten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 31 oktober 2015 Share Geplaatst 31 oktober 2015 VI moet je op voetbalgebied ook niet serieus nemen. De ene week zijn PSV en Feyenoord kampioenkandidaten nummer 1, max Ajax blij zijn met plek 3 en serieus één week later gaat het toch weer tussen PSV en Ajax :D Gaat nergens over joh. Qua humor kan ik het wel waarderen, qua voetbalpraat niveau Studio Voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 31 oktober 2015 Share Geplaatst 31 oktober 2015 VI moet je op voetbalgebied ook niet serieus nemen. De ene week zijn PSV en Feyenoord kampioenkandidaten nummer 1, max Ajax blij zijn met plek 3 en serieus één week later gaat het toch weer tussen PSV en Ajax :D Gaat nergens over joh. Qua humor kan ik het wel waarderen, qua voetbalpraat niveau Studio Voetbal. Als je kwalitatief hoog voetbal gepraat wil horen/kijken kun je denk ik beter naar MOTD kijken of het voetbalprogramma in Duitsland (geen idee hoe het heet). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 oktober 2015 Share Geplaatst 31 oktober 2015 Voetbal technische dingen als aannames, afstandschoten, pasjes neem ik Rene wel serieus. Johan helemaal niet nee :r Al vind ik Ajax pro wel iets te ver gaan voor hem :D Hij jankt juist alleen maar over Ajax terwijl ik hem weinig hoor over Feyenoord. Ook een Kieft, Verbeek en Valentijn neem ik serieus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 31 oktober 2015 Share Geplaatst 31 oktober 2015 Als je kwalitatief hoog voetbal gepraat wil horen/kijken kun je denk ik beter naar MOTD kijken of het voetbalprogramma in Duitsland (geen idee hoe het heet).Owja, het liefst met Michael Owen, Mark Lawrenson of Robbie Savage :mrg: Die hebben 'r verstand van..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 Voetbal technische dingen als aannames, afstandschoten, pasjes neem ik Rene wel serieus. Johan helemaal niet nee :r Al vind ik Ajax pro wel iets te ver gaan voor hem :D Hij jankt juist alleen maar over Ajax terwijl ik hem weinig hoor over Feyenoord. Ook een Kieft, Verbeek en Valentijn neem ik serieus. Pro Ajax zijn ze niet bij VI, heb ik het idee. Vind Boskamp altijd wel een fijne gast, kan de clubvoorkeur zijn, maar nog meer qua humor en voetbalverstand. Die kijkt zo verschrikkelijk veel. Verbeek heeft inderdaad ook een duidelijke mening. Kieft kan me de ene week meer bekoren dan de andere keer. Valentijn Driessen neem ik niet serieus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 Pro Ajax zijn ze niet bij VI, heb ik het idee. Vind Boskamp altijd wel een fijne gast, kan de clubvoorkeur zijn, maar nog meer qua humor en voetbalverstand. Die kijkt zo verschrikkelijk veel. Verbeek heeft inderdaad ook een duidelijke mening. Kieft kan me de ene week meer bekoren dan de andere keer. Valentijn Driessen neem ik niet serieus. Boskamp is fijn omdat hij niet sneaky zijn clubvoorkeur voor zich probeert te houden.Als hij zou ontkennen dat ie voor Feye is (zoals v. Gelder met Ajax) dan zou hij echt enorm gaan irriteren. Maar doordat hij gewoon open is en niks probeert achter te houden is het echt heerlijk om naar te luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Barend. Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 Voetbal technische dingen als aannames, afstandschoten, pasjes neem ik Rene wel serieus. Johan helemaal niet nee :r Al vind ik Ajax pro wel iets te ver gaan voor hem :D Hij jankt juist alleen maar over Ajax terwijl ik hem weinig hoor over Feyenoord. Ook een Kieft, Verbeek en Valentijn neem ik serieus. Valentijn serieus nemen? Hij draait juist altijd zijn mening bij als de anderen aan tafel het niet met hem eens zijn. Heeft echt geen enkele toegevoegde waarde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 november 2015 Share Geplaatst 1 november 2015 Hij laat zich vaak onnodig aftroeven inderdaad, vind wel dat hij verstandige dingen zegt en ook columns van hem vind ik goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 november 2015 Share Geplaatst 2 november 2015 Waarom verbaast dat me niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 2 november 2015 Share Geplaatst 2 november 2015 Johan net :r. Die Barazite moet maar bij het nationale elftal van IS spelen. Kan toch niet joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 2 november 2015 Share Geplaatst 2 november 2015 Ik betrap hem sowieso de laatste tijd wat meer op nare opmerkingen over bepaalde spelers. Ook die jongen van Fenerbahçe Oerang Oetan noemen ;e ;e ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 2 november 2015 Share Geplaatst 2 november 2015 Johan is wel in vorm vanavond :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 2 november 2015 Share Geplaatst 2 november 2015 Hahaha godver Chicks love Diks :r :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 november 2015 Share Geplaatst 2 november 2015 Slecht maar tegelijkertijd ook weer geniaal :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten