Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Praatprogramma's

Mvdv

Aanbevolen berichten

Inderdaad, die gozer vind ik ook echt een walgelijke kwal. Ik heb het vanmiddag terug zitten kijken, maar hij is overal met ruzie weggegaan zo ongeveer en het was nooit zijn schuld. :-D

Sowieso wat hij bij Nottingham flikte, Newcastle had een bod van 7 mln gedaan en Nottingham wilde 10 mln. Toen is meneer Van Hooijdonk in Breda blijven wachten tot hij een clausule had dat hij de volgende zomer voor 3,5 mln weg mocht. Terwijl hij zelf een contract tekent zonder clausule en zijn club dus zelf de vraagprijs mag bepalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Derksen komt veelte nadrukkelijk als pro Ajax over deze aflevering. Natuurlijk is 'ie dat, maar nu ligt het er te dik bovenop. De scheids heeft Feyenoord laten winnen volgens Derksen. Ga weg toch man. Moet wel toegeven dat Van Boekel veel eerder geel had moeten geven. In het begin al shirtje trekken, geel all day long (geen idee of het een Feyenoorder of Ajacied was). Lijkt alsof Pol besloten had pas na een dik uur geel te geven, want er hadden al een man of vijf zes in het boekje moeten staan, van beide kanten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VI moet je op voetbalgebied ook niet serieus nemen. De ene week zijn PSV en Feyenoord kampioenkandidaten nummer 1, max Ajax blij zijn met plek 3 en serieus één week later gaat het toch weer tussen PSV en Ajax :D Gaat nergens over joh.

Qua humor kan ik het wel waarderen, qua voetbalpraat niveau Studio Voetbal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VI moet je op voetbalgebied ook niet serieus nemen. De ene week zijn PSV en Feyenoord kampioenkandidaten nummer 1, max Ajax blij zijn met plek 3 en serieus één week later gaat het toch weer tussen PSV en Ajax :D Gaat nergens over joh.

Qua humor kan ik het wel waarderen, qua voetbalpraat niveau Studio Voetbal.

Als je kwalitatief hoog voetbal gepraat wil horen/kijken kun je denk ik beter naar MOTD kijken of het voetbalprogramma in Duitsland (geen idee hoe het heet).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voetbal technische dingen als aannames, afstandschoten, pasjes neem ik Rene wel serieus. Johan helemaal niet nee :r Al vind ik Ajax pro wel iets te ver gaan voor hem :D Hij jankt juist alleen maar over Ajax terwijl ik hem weinig hoor over Feyenoord.

Ook een Kieft, Verbeek en Valentijn neem ik serieus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je kwalitatief hoog voetbal gepraat wil horen/kijken kun je denk ik beter naar MOTD kijken of het voetbalprogramma in Duitsland (geen idee hoe het heet).
Owja, het liefst met Michael Owen, Mark Lawrenson of Robbie Savage :mrg: Die hebben 'r verstand van.....
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voetbal technische dingen als aannames, afstandschoten, pasjes neem ik Rene wel serieus. Johan helemaal niet nee :r Al vind ik Ajax pro wel iets te ver gaan voor hem :D Hij jankt juist alleen maar over Ajax terwijl ik hem weinig hoor over Feyenoord.

Pro Ajax zijn ze niet bij VI, heb ik het idee.

Vind Boskamp altijd wel een fijne gast, kan de clubvoorkeur zijn, maar nog meer qua humor en voetbalverstand. Die kijkt zo verschrikkelijk veel.

Verbeek heeft inderdaad ook een duidelijke mening.

Kieft kan me de ene week meer bekoren dan de andere keer. Valentijn Driessen neem ik niet serieus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pro Ajax zijn ze niet bij VI, heb ik het idee.

Vind Boskamp altijd wel een fijne gast, kan de clubvoorkeur zijn, maar nog meer qua humor en voetbalverstand. Die kijkt zo verschrikkelijk veel.

Verbeek heeft inderdaad ook een duidelijke mening.

Kieft kan me de ene week meer bekoren dan de andere keer. Valentijn Driessen neem ik niet serieus.

Boskamp is fijn omdat hij niet sneaky zijn clubvoorkeur voor zich probeert te houden.Als hij zou ontkennen dat ie voor Feye is (zoals v. Gelder met Ajax) dan zou hij echt enorm gaan irriteren. Maar doordat hij gewoon open is en niks probeert achter te houden is het echt heerlijk om naar te luisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Valentijn serieus nemen? Hij draait juist altijd zijn mening bij als de anderen aan tafel het niet met hem eens zijn. Heeft echt geen enkele toegevoegde waarde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites