Socrates Geplaatst 30 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 30 juni 2020 Vijftien deelnemers. Een eventuele zestiende heeft nog tot 23:59 de tijd zich aan te melden. De volgende mensen moeten hun inzending nog afronden in de daarvoor bestemde EM-PM. @Chimpa @Laki @StanleyW @Grote Ree @Chiemel @ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 juli 2020 Share Geplaatst 1 juli 2020 Gestuurd! Denk eraan he, als je straks weer mijn inzending belachelijk maakt ben ik genoodzaakt Lazy te contacteren, dan zet hij enkel bij jou die DDOS check weer aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 (bewerkt) Ben niet echt blij met m'n keuzes, zit weinig variatie in. Kan eigenlijk nu al vertellen dat ik geen kans maak. 2 juli 2020 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 9 minuten geleden zei Chiemel: Ben niet echt blij met m'n keuzes, zit weinig variatie in. Kan eigenlijk nu al vertellen dat ik geen kans maak. Ah, dus jij hebt België gekregen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 2 juli 2020 België heeft best wat redelijke inzendingen imo. Het wachten is nog op de laatste drie heren, te weten @Chimpa, @Grote Ree en @Laki. Tot morgen (vrijdag) 23:59 hebben jullie de tijd om een keuze voor je inzending te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 juli 2020 Share Geplaatst 2 juli 2020 2 uur geleden zei Titan: Ah, dus jij hebt België gekregen? Nee, een Oosters land met 3 soloartiesten die saai/oppervlakkig zijn, terwijl het land in andere jaren nog best leuke inzendingen had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 3 juli 2020 Stemming geopend! In onderstaand bericht valt de playlist van Eurovision Manager #1 terug te vinden. Klik eventueel op de titel om hem in Youtube te bekijken en zo meer overzicht te hebben. Gelieve deze playlist aan te houden en bij voorkeur andere streamingsdiensten te vermijden i.v.m de videoclips die je dan mist evenals de vocale live-uitvoering. Stemmen doe je uiteraard via de klassieke Eurovisie-stijl: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10 en 12 punten. Graag ook een reserve-land meesturen voor het geval iemand de deadline mist. Stemmen doe je in de al bestaande EM-PM, dus geen nieuwe PM sturen. De deadline ligt op zaterdag 11 juli 23:59. Mentions @ivago @Jeroen. @StanleyW @ElPrincipito @nasje92 @komodo25 @Chimpa @Titan @Fabian. @chrisje1993 @QuaLyon @007mark @Chiemel @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 juli 2020 Share Geplaatst 4 juli 2020 Een aantal bekende nummers voor mij, met 2 pareltjes. Ga straks alles even luisteren in de hoop wat verrassingen tegen te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 4 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 4 juli 2020 Misschien een onpopulaire mening, maar ik vind oprecht het niveau hoger liggen dan bij Worldvision, afgezien van wat gebruikelijke prullaria hier en daar. Zijn toch een paar nummers die best oké zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 4 juli 2020 Share Geplaatst 4 juli 2020 (bewerkt) Ik vind deze editie ook alleraardigst. Leuke manier ook om een aantal inzending van weleer weer terug te zien. De winnaar zal van goede huize moeten komen. 4 juli 2020 bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 juli 2020 Share Geplaatst 4 juli 2020 (bewerkt) Waar kan ik de inzendingen bekijken ? @Zeus Nevermind 4 juli 2020 bewerkt door komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 4 juli 2020 Share Geplaatst 4 juli 2020 Punten ingestuurd en we mogen denk ik niet klagen. Echt wel een hoger niveau dan de eerste editie van Eurovision Manager. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 4 juli 2020 Share Geplaatst 4 juli 2020 Punten net ingestuurd. Zaten voor mij 3 Landen die persoonlijk alle 3 op 1 konden. Dan komt er een grote middenmoot en misschien 3 nummers die voor mij echt niet te pruimen zijn. Over algemeen wel een prima editie van prima niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 juli 2020 Share Geplaatst 4 juli 2020 Vind het behoorlijk tegenvallen. Een duidelijke nummer 1. Nummers 2 en 3 zijn dan ook nog de moeite waard en daarna werd het al behoorlijk minder. Met 5 nummers waarvan ik gehoopt had ze nooit geluisterd te hoeven hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 juli 2020 Share Geplaatst 5 juli 2020 Je hebt wel wat betere nummers uitgekozen voor deze editie Zeus Dit is iets beter beluisterbaar inderdaad, onder andere Portugal en Lena Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 9 juli 2020 Share Geplaatst 9 juli 2020 Geluisterd en ingeleverd: nu ben ik echt toe aan vakantie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 9 juli 2020 Op 4-7-2020 om 01:16 zei Zeus: Stemming geopend! In onderstaand bericht valt de playlist van Eurovision Manager #1 terug te vinden. Klik eventueel op de titel om hem in Youtube te bekijken en zo meer overzicht te hebben. Gelieve deze playlist aan te houden en bij voorkeur andere streamingsdiensten te vermijden i.v.m de videoclips die je dan mist evenals de vocale live-uitvoering. Stemmen doe je uiteraard via de klassieke Eurovisie-stijl: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10 en 12 punten. Graag ook een reserve-land meesturen voor het geval iemand de deadline mist. Stemmen doe je in de al bestaande EM-PM, dus geen nieuwe PM sturen. De deadline ligt op zaterdag 11 juli 23:59. Mentions @ivago @Jeroen. @StanleyW @ElPrincipito @nasje92 @komodo25 @Chimpa @Titan @Fabian. @chrisje1993 @QuaLyon @007mark @Chiemel @Grote Ree Nog 2,5 dagen. Momenteel 8/14 stemmen binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 9 juli 2020 Share Geplaatst 9 juli 2020 Wat een verademing ten opzichte van de eerste editie zeg. Viel me ook op dat er wel landen tussen zaten die volgens mij ook op het ekte festival hoge ogen gooiden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 juli 2020 Share Geplaatst 9 juli 2020 Op de een of andere manier is die mention niet bij mij aangekomen of heb ik over het hoofd gezien. Zal er morgen eens naar kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 juli 2020 Share Geplaatst 11 juli 2020 Oké, Nederland zit er gewoon tussen ja. Had ik niet verwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 11 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 11 juli 2020 Laatste dag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 juli 2020 Share Geplaatst 12 juli 2020 (bewerkt) Lijkt er vooralsnog op dat ik helemaal niks met de lijst heb op 2 a 3 nummers na. Maar denk ook het niet helpt dat ik het vanaf mijn mobiel heb geluisterd, waardoor de kwaliteit sowieso laag is. Dus zal straks er nog een keer proberen doorheen te gaan. Edit: ben er nog één keer doorheen gegaan met betere geluidskwaliteit, maar vond het nog steeds 3x niks. Een duidelijke winnaar, duidelijke nummer 2 en 3 en daarna gaat het al snel richting de onvoldoendes. 12 juli 2020 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 12 juli 2020 @StanleyW, @ElPrincipito en @nasje92 hebben helaas de deadline niet gehaald. Zij worden per direct ontheven uit de competitie. Spoiler Grapje, maar skiet ff op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 13 juli 2020 Share Geplaatst 13 juli 2020 Ah excuus, helemaal niet meer aan gedacht. Je krijg de stemmen vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 13 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 13 juli 2020 Top. StanleyW en ElPrincipito zijn sinds zaterdag foetsie, dus dat gaat mogelijk nog even wachten worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten