Chimpa Geplaatst 9 juli 2020 Share Geplaatst 9 juli 2020 11 uur geleden zei nasje92: Bedankt voor de 12 punten man! Blij dat jij het ook zo kunt waarderen:) Ik hou wel van deze stijl en de tekst is wat mij betreft simpel maar mooi en doeltreffend. Bij de eerste keer luisteren deed het mij direct wat. Een waardevolle toevoeging dus aan m'n Spotify lijst waarvoor een bedankje terug! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 juli 2020 Share Geplaatst 9 juli 2020 10 uur geleden zei Platina32: Bedankt voor 5 punten! Mijn middenmoot positie wordt steeds steviger en dat is al beter dan ik van tevoren verwachtte. Was ook gewoon een leuk nummertje hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 10 juli 2020 Share Geplaatst 10 juli 2020 10 uur geleden zei Chimpa: Ik hou wel van deze stijl en de tekst is wat mij betreft simpel maar mooi en doeltreffend. Bij de eerste keer luisteren deed het mij direct wat. Een waardevolle toevoeging dus aan m'n Spotify lijst waarvoor een bedankje terug! Ik stel voor dat je het nieuwe nummer van deze band ook eens luistert als je tijd hebt; the man that loved you the most. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 10 juli 2020 Stemronde 11/26: Italië Van alle deelnemers was Juca wellicht het meest positief over deze editie. Net als een aantal andere deelnemers gaf hij punten aan de top-10 en die varieerden van een 8.5 tot een 7.0. Alle landen die punten krijgen hebben deze keer dus een voldoende gescoord. Vanaf de 3e plek zat het ook enorm dicht bij elkaar. Zelf heeft hij met de Italiaanse electropop nog niet echt de harten van MU gestolen helaas. Punten van Italië: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/333437/11/11/k3mzg5ztk3 Spoiler @Titan @Jeroen. @Zeus @Christian. @Chiemel @Kelvin @komodo25 @Platina32 @Chimpa @Juca @himan @bas2204 @hjs @Rogier. @Satyr @Roprop @ivago @Stefanos @Erwin. @Lazvic @nasje92 @chrisje1993 @Vilhena @Fabian. @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 10 juli 2020 Share Geplaatst 10 juli 2020 Drie puntjes en wel de koppositie kwijt, maar dat hing al eventjes in de lucht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 juli 2020 Share Geplaatst 10 juli 2020 Nu ff een mindere fase Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 10 juli 2020 Share Geplaatst 10 juli 2020 Puntje voor de moeite Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 10 juli 2020 Share Geplaatst 10 juli 2020 12 punten en een dikke voldoende, hier spreekt een zeer tevreden man. Bedankt Italië! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 juli 2020 Share Geplaatst 10 juli 2020 Top! Aansluiting is er weer helemaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 10 juli 2020 Share Geplaatst 10 juli 2020 Weer geen punten. Nu wordt ik toch wel duidelijk de middenmoot in gedrukt. Hopen dat dat zich weer om gaat draaien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 juli 2020 Share Geplaatst 10 juli 2020 3e ronde op rij in de punten. Grazie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 10 juli 2020 Share Geplaatst 10 juli 2020 Oei, helaas geen punten, waar de concurrentie wel wat pakte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 10 juli 2020 Share Geplaatst 10 juli 2020 Wow, 8 punten! Grazie ragazzi! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 11 juli 2020 Stemronde 12/26: Japan In het land van de rijzende zon komen we himan tegen die al dansend de punten wil voorlezen. Als koploper van het rechterrijtje wil hij maar wat graag stijgen in de ranking. Dat gaat deze ronde dus sowieso niet lukken, maar een verbetering van zijn vorige editie lijkt voor de hand te liggen. Een 25e plek was namelijk zijn slechtste resultaat in alle deelnames tot nu toe. Punten van Japan: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/333437/12/12/g3ndcyn2i0 Spoiler @Titan @Jeroen. @Zeus @Christian. @Chiemel @Kelvin @komodo25 @Platina32 @Chimpa @Juca @himan @bas2204 @hjs @Rogier. @Satyr @Roprop @ivago @Stefanos @Erwin. @Lazvic @nasje92 @chrisje1993 @Vilhena @Fabian. @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 juli 2020 Share Geplaatst 11 juli 2020 Weer een keer de 0 4 x op rij punten zou ook te veel van het goede zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 juli 2020 Share Geplaatst 11 juli 2020 Toch een klein gaatje dat Israël hier weet te slaan. Evengoed bedankt voor de 4 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 juli 2020 Share Geplaatst 11 juli 2020 Begon hoopvol, maar het het is nu toch weer een tijdje niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 11 juli 2020 Share Geplaatst 11 juli 2020 5 punten, kijk aan! Thanks Japan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 11 juli 2020 Share Geplaatst 11 juli 2020 Tien punten en een klein gaatje met de rest. Dankjewel Japan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 juli 2020 Share Geplaatst 11 juli 2020 Mezelf in de top genesteld, dank! Israël moet even niet weghollen alleen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 11 juli 2020 Share Geplaatst 11 juli 2020 Shit, weer niets. Nu lijkt het toch echt grijze middenmoot te worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 11 juli 2020 Share Geplaatst 11 juli 2020 2 puntjes, geen weelde maar beter dan niks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 11 juli 2020 Share Geplaatst 11 juli 2020 3 punten erbij. Prima Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 juli 2020 Auteur Share Geplaatst 12 juli 2020 Stemronde 13/26: Nederland Bas2204 is deze editie de strijd aangegaan met een Nederlandse inzending. Darlyn bezet op dit moment een 12e plek, wat voor Bas toch een matig resultaat zou zijn. Hij vond dit een weinig verheffende editie en daarmee een teleurstelling na een veel sterkere vorige editie. Buiten zijn nummer 1 niets dat hem langer bij zal blijven. Hieronder zien jullie welk nummer dat is geworden. Punten van Nederland: Klikken om te zien! https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/333437/13/13/uzngjimwu0 Spoiler @Titan @Jeroen. @Zeus @Christian. @Chiemel @Kelvin @komodo25 @Platina32 @Chimpa @Juca @himan @bas2204 @hjs @Rogier. @Satyr @Roprop @ivago @Stefanos @Erwin. @Lazvic @nasje92 @chrisje1993 @Vilhena @Fabian. @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 juli 2020 Share Geplaatst 12 juli 2020 Toch weer een puntje erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten