Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Eurovision Manager #1

Socrates

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Grote Ree:

Verbazingwekkend, aangezien dat in mijn ogen toch echt de inzending is die vocaal met kop en schouders boven de rest uit torent.

Het blijft in de kern wel een "song"festival (althans, in mijn beleving). Daarmee bedoel ik zeker niet de vocale kwaliteiten onbelangrijk zijn, maar het liedje blijft voor mij puntje bij paaltje wel leidend. Vanuit dat perspectief vind ik het ook iets minder verbazingwekkend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JkkPzb8.png

Eurovision Manager 1 - The Results (2/6)

We hebben de eerste stemronde gehad en zien dat Hongarije, de inzending uit de koker van Chiemel, voorlopig eerste staat. Vandaag is het aan StanleyW, Fabian. en Jeroen. om hun stemmen uit te brengen. Benieuwd of jouw inzending nog wat punten weet te scoren? Kijk dan snel!

Mentions

@QuaLyon @Chiemel @Chimpa @Kelvin @Rogier. @ElPrincipito @chrisje1993 @komodo25 @Titan @nasje92 @StanleyW @ivago @007mark @Christian. @Fabian. @Jeroen. @Grote Ree

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-5-2020 om 10:53 zei StanleyW:

Thanks voor de punten! De keuze voor het vrouwelijke schoon heeft blijkbaar toch iets van uitwerking gehad.

Hoopte door deze post dat mijn Noorse schone ook wat punten van jou kon verwachten, maar helaas.

Fabian en Jeroen dank voor de 4 en 3 punten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JkkPzb8.png

Eurovision Manager 1 - The Results (3/6)

We hebben de eerste twee stemrondes gehad en zien al voorzichtig een voorlopige top-3 ontstaan. Vandaag is het aan nasje92, QuaLyon en Kelvin om hun stemmen uit te brengen. Benieuwd of jouw inzending nog wat punten binnen weet te slepen? Kijk dan snel!

Mentions

@QuaLyon @Chiemel @Chimpa @Kelvin @Rogier. @ElPrincipito @chrisje1993 @komodo25 @Titan @nasje92 @StanleyW @ivago @007mark @Christian. @Fabian. @Jeroen. @Grote Ree

Link naar opmerking
Deel via andere websites