Djurovski Geplaatst 28 mei 2020 Share Geplaatst 28 mei 2020 Bedankt voor de 6 punten @Grote Ree. Sta laag ingedeeld dus benieuwd of er nog meer bij komt. Wel gaaf weer gedaan dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 28 mei 2020 Share Geplaatst 28 mei 2020 Twijfelachtige eer om laatste te staan en als enige nog geen punten te krijgen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 mei 2020 Share Geplaatst 28 mei 2020 2 minuten geleden zei Fabian.: Twijfelachtige eer om laatste te staan en als enige nog geen punten te krijgen :( Teleurstelling zit erg diep zo te zien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 28 mei 2020 Share Geplaatst 28 mei 2020 4 minuten geleden zei 007mark: Teleurstelling zit erg diep zo te zien? Even gemist dat ik hier op gereageerd had ja. Krijg je als je druk bent, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 29 mei 2020 Share Geplaatst 29 mei 2020 Schamel puntje tot nu toe. Hopelijk komen de punten nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 29 mei 2020 Share Geplaatst 29 mei 2020 Na 1 ronde op 12, en na 3 rondes nog steeds op 12. Blijdschap en ellende volgen elkaar snel op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 29 mei 2020 Share Geplaatst 29 mei 2020 Leuk filmpje weer hoor! Helaas voor de Fransen alleen van mijn kant punten. Verbazingwekkend, aangezien dat in mijn ogen toch echt de inzending is die vocaal met kop en schouders boven de rest uit torent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 29 mei 2020 Share Geplaatst 29 mei 2020 (bewerkt) @Grote Ree @komodo25 @chrisje1993 Thanks voor de punten! De keuze voor het vrouwelijke schoon heeft blijkbaar toch iets van uitwerking gehad. PS: Leuk gedaan zo! Maar wat duren de reclames en filmpjes tussen de stemrondes door, ouderwets lang bij het Songfestival 29 mei 2020 bewerkt door StanleyW Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 29 mei 2020 Share Geplaatst 29 mei 2020 1 uur geleden zei Grote Ree: Verbazingwekkend, aangezien dat in mijn ogen toch echt de inzending is die vocaal met kop en schouders boven de rest uit torent. Het blijft in de kern wel een "song"festival (althans, in mijn beleving). Daarmee bedoel ik zeker niet de vocale kwaliteiten onbelangrijk zijn, maar het liedje blijft voor mij puntje bij paaltje wel leidend. Vanuit dat perspectief vind ik het ook iets minder verbazingwekkend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 31 mei 2020 Auteur Share Geplaatst 31 mei 2020 Eurovision Manager 1 - The Results (2/6) We hebben de eerste stemronde gehad en zien dat Hongarije, de inzending uit de koker van Chiemel, voorlopig eerste staat. Vandaag is het aan StanleyW, Fabian. en Jeroen. om hun stemmen uit te brengen. Benieuwd of jouw inzending nog wat punten weet te scoren? Kijk dan snel! Mentions @QuaLyon @Chiemel @Chimpa @Kelvin @Rogier. @ElPrincipito @chrisje1993 @komodo25 @Titan @nasje92 @StanleyW @ivago @007mark @Christian. @Fabian. @Jeroen. @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 31 mei 2020 Share Geplaatst 31 mei 2020 Дуже дякую, @Fabian. & @Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 31 mei 2020 Share Geplaatst 31 mei 2020 Krijg nou wat, voorlopig eerste met de artiest waarvan ik gelijk hoopte dat ik hem zou hebben toen ik de landenkeuze kreeg. Toppertje tot dusver. Maar ja, eigen stemmen moeten nog komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 mei 2020 Share Geplaatst 31 mei 2020 Toch weer 5 punten. Thanks @Fabian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 mei 2020 Share Geplaatst 31 mei 2020 Op 29-5-2020 om 10:53 zei StanleyW: Thanks voor de punten! De keuze voor het vrouwelijke schoon heeft blijkbaar toch iets van uitwerking gehad. Hoopte door deze post dat mijn Noorse schone ook wat punten van jou kon verwachten, maar helaas. Fabian en Jeroen dank voor de 4 en 3 punten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 1 juni 2020 Share Geplaatst 1 juni 2020 zeventien punten erbij en tot dusver een gedeelde 3e plek kan moeilijk ontevreden zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 juni 2020 Share Geplaatst 1 juni 2020 Leek met Hongarije naar beneden te storten, maar pak nog voor de valreep 12 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 juni 2020 Share Geplaatst 1 juni 2020 Toch weer wat puntjes ontvangen, dat valt niet tegen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 1 juni 2020 Share Geplaatst 1 juni 2020 Middenmoot en dat is ook prima met mijn inzending Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 1 juni 2020 Share Geplaatst 1 juni 2020 Ik was even bang dat ik wederom puntloos zou blijven maar @Jeroen. helpt een handje, waarvoor dank! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 1 juni 2020 Share Geplaatst 1 juni 2020 3 keer niks, dat betekent vrije val voor mijn Ieren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 1 juni 2020 Share Geplaatst 1 juni 2020 Een beduidend betere ronde met 6, 6 en 8 punten. Dank heren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 2 juni 2020 Share Geplaatst 2 juni 2020 3 keer niks is als een Guillotine voor mijn Jeanne d'Arc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 6 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 6 juni 2020 Eurovision Manager 1 - The Results (3/6) We hebben de eerste twee stemrondes gehad en zien al voorzichtig een voorlopige top-3 ontstaan. Vandaag is het aan nasje92, QuaLyon en Kelvin om hun stemmen uit te brengen. Benieuwd of jouw inzending nog wat punten binnen weet te slepen? Kijk dan snel! Mentions @QuaLyon @Chiemel @Chimpa @Kelvin @Rogier. @ElPrincipito @chrisje1993 @komodo25 @Titan @nasje92 @StanleyW @ivago @007mark @Christian. @Fabian. @Jeroen. @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 6 juni 2020 Share Geplaatst 6 juni 2020 8 punten, had op meer gehoopt. Desondanks bedankt voor de stemmen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 6 juni 2020 Share Geplaatst 6 juni 2020 Matige ronde zeg, twee keer 0 punten en één keer 7 punten. Hopelijk volgende keer beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten